Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Πλαστήκαμε κατ εικόνα της αλήθειας, και αν θες να δεις την αλήθεια που φέρω πάνω μου, δες τη γύμνια μου




Δες με. Γυμνός στέκω απέναντί σου.
Αντίκρισέ με, δες τη γύμνια μου.
Εκεί θα με βρεις!
Τα ρούχα, θα σου δείξουν το τι έχω, όχι το ποιος είμαι.
Τα λόγια, ακόμα και αν βγαίνουν με τις πιο ειλικρινείς διαθέσεις, θα σου δείξουν το τι πιστεύω, όχι το ποιος είμαι.
Τα έργα μου, θα σου δείξουν το τι μπορώ να καταφέρω, όχι το ποιος είμαι.
Οι τρυφερές μου κινήσεις, μπορεί να σου δείξουν μια ευαίσθητη καρδιά, όχι όμως το ποιος είμαι.
Αν σου δείξω, θα δεις και εσύ το τι βλέπω, όχι όμως το ποιος είμαι.
Αν ακούς τα σχέδιά μου, θα γνωρίσεις τα όνειρά μου, όχι όμως το ποιος είμαι.
Αν με δεις να κομπιάζω, θα μάθεις τους φόβους μου, όχι όμως το ποιος είμαι.
Όλα αυτά, είναι βεβαίως ένα κομμάτι δικό μου, το ντυμένο μου κομμάτι.
Δες τη γύμνια μου.
Επειδή η γύμνια, είναι το ρούχο της ψυχής.
Πλαστήκαμε κατ εικόνα της αλήθειας, και αν θες να δεις την αλήθεια που φέρω πάνω μου, δες τη γύμνια μου.

 Σε αυτήν, δεν μπορώ τίποτα να κρύψω. 

Όσο και αν το έχω προσπαθήσει, πάντα ένας καθρέφτης θα τα μαρτυράει όλα.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα