Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Περί Εξελίξεως !!!

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας μαθητής με τον Δάσκαλο του , που καθώς πορεύονταν , συζητούσαν !
Σταμάτησαν να ξαποστάσουν στην κορυφή ενός βουνού και αγναντεύοντας την θέα μιλούσαν για διάφορα θέματα που απασχολούσαν τον μαθητή !
Ό Δάσκαλος εννοώντας τους προβληματισμούς του μαθητή του , είπε :
Διακρίνω μια ανησυχία στις ερωτήσεις σου , παιδί μου .
Έλα , πες μου δίχως φόβο , τι είναι αυτό που σε απασχολεί ; »
Τότε ο μαθητής , σαν να ελευθερώθηκε και με την προτροπή του δασκάλου του έκανε την ερώτηση !
Δάσκαλε , μπορείς να μου μιλήσεις για την εξέλιξη ; »
Τότε ο Δάσκαλος αφουγκράστηκε την ερώτηση , κοίταξε στα μάτια τον αγαπημένο του μαθητή και του είπε :
Χμμ … Μάλιστα , θες να σου μιλήσω για την εξέλιξη.
Λοιπόν , θα σου διηγηθώ μια ιστορία πολύ οικεία , σχετική με το περιβάλλον που έχουμε την ευτυχία να ζούμε !
Θα σου μιλήσω για το αυγό, του είπε χαμογελώντας .
Ο μαθητής ξαφνιάστηκε με την απάντηση και αυθόρμητα είπε :
Για το αυγό ;
Δεν σε καταλαβαίνω , Δάσκαλε !»
Τότε ο Δάσκαλος γέλασε δυνατά , με όλο του το είναι κι αφού ηρέμησε του αποκρίθηκε :
Ναι λοιπόν , θα μιλήσουμε για το αυγό !
Άκου τον λογισμό μου και μετά θα έχεις όλον τον χρόνο να συλλογιστείς πάνω σε αυτό !
Ένα αυγό χρειάζεται μια κότα να το δημιουργήσει κι έναν κόκορα να το γονιμοποιήσει ! Σωστά ;
Σωστά !
Μόλις λάβει χώρα η γονιμοποίηση , η κότα ετοιμάζει το αυγό μέσα στα σπλάχνα της κι όταν έρθει η κατάλληλη ώρα το φέρνει σε τούτον τον κόσμο !
Επίσης κάτι που είναι άξιο αναφοράς , και θα σου επιστήσω την προσοχή , είναι ότι το αυγό κατά την διαδικασία της γέννας φέρει πάνω στο τσόφλι του κατάλοιπα από τα σπλάχνα της μητέρας του !
Μα Δάσκαλε , τι σχέση έχουν όλα αυτά με την ερώτηση μου ;;
Ο δάσκαλος χαμογελάει και συνεχίζει :
Το τσόφλι νιώθοντας αυτά τα κατάλοιπα πάνω του ψάχνει να βρει τρόπους να τα καθαρίσει , όμως δεν του έχει δοθεί τέτοια δυνατότητα και αναλώνεται μάταια !
Τι θες να πεις , Δάσκαλέ με αυτό ;
Αν και δεν έχω καταφέρει ακόμα να εννοήσω τον συλλογισμό σου , εντούτοις μου φαίνεται ενδιαφέρον και θα ήθελα να συνεχίσεις !
Όμορφα !
Το αυγό αποτελείται από το τσόφλι , το ασπράδι και τον κρόκο . Σωστά ;
Σωστά , Δάσκαλε .
Κάποια στιγμή λοιπόν , με την φροντίδα της κλώσας , ο σπερματικός σπόρος που ενυπάρχει μέσα στο αυγό αναλαμβάνει δράση και εισχωρείστον κρόκο !
Εκείνη ακριβώς την στιγμή ξεκινάει μια θαυμάσια διαδικασία , παιδί μου !
Είναι δε τόσο δυνατή , που το τσόφλι σταματά να ασχολείται με το έξω και στρέφει την προσοχή εντός του !
Το ασπράδι περιέχει όλα τα απαραίτητα συστατικά μαζί με αυτά του κρόκου , που θα χρειαστούν για να αναπτυχθεί και να γίνει τελικά αυτό που είναι να είναι !
Ένα κοτοπουλάκι , δηλαδή , Δάσκαλε !
Ακριβώς , παιδί μου !
Όταν απορροφηθούν όλα τα θρεπτικά συστατικά που υπήρχαν μέσα στο αυγό έχει σχηματιστεί ένας νεοσσός , που με την σειρά του είναι έτοιμος και αρκετά δυνατός για να σπάσει την μέγιστη και ύστατη προστασία που του παρείχε το τσόφλι και τελικά να βγει στον κόσμο να συνεχίσει το έργο των προγόνων του !
Ο Δάσκαλός , αφού σιώπησε για λίγο και ατένισε το άπειρο , είπε χαμογελώντας στον μαθητή του :
Κάπου εδώ τελειώνει η ιστορία , παιδί μου !
Μα , δεν εννόησα γιατί μου είπες αυτήν την ιστορία και πώς σχετίζεται με την εξέλιξη , Δάσκαλε !
Το αυγό , παιδί μου , είναι σαν τον άνθρωπο !
Έχει τρείς υποστάσεις : Το τσόφλι ( Σώμα ) , το ασπράδι ( Ψυχή ) και τον κρόκο ( Πνεύμα ) !
Όμως , μην περιμένεις να σου δώσω έτοιμη τροφή !
Έχε κατά νου την ιστορία που μόλις σου αφηγήθηκα και κάνε τους δικούς σου συλλογισμούς !
Όταν ολοκληρώσεις την διαδικασία θα εννοήσεις το πώς , που και πότε αρχίζει η εξέλιξη !!!
Δημιουργός : Χαράλαμπος Γιαννόπουλος 


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα