Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Λέο Μπουσκάλια «να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις», καταγραφή


5b12d9d44ae1daa9d01725ce8dd3fe3c
Βρήκα αυτό το κείμενο και το ανεβάζω κάντοντας μια μικρή αλλαγή  ετσι σαν απλή καταγραφή
Ευτυχία είναι να κάθεσαι στη φωτιά με τους παππούδες σου και να ακούς παλιές ιστορίες.. …..δεν έχω και όταν είχα δεν έλεγαν ιστορίες 
Ευτυχία είναι ένα χαμόγελο……επεψα εδω και χρόνια να χαμογελάω 
Ευτυχία είναι μια αγκαλιά……εδω και χρονία δεν εχω ,ακόμα ψάχνω 
Ευτυχία είναι ένα απλό χάδι στα μαλλιά……δεν εχω ουτε τυχαια πλεον 
Ευτυχία είναι το βλέμμα σου, όταν με κοιτάς με τόσο καθαρά μάτια……κανεις δεν με κοιτα στα μάτια φοβουνται το σκοτάδι μου 
Ευτυχία είναι το μοίρασμα……μοιραζω τα παντα την ψυχη μου την ζωη μου την καρδια μου και ομως μονη μενω 
Ευτυχία είναι να μπορείς να δεις τα αστέρια, άλλοι δεν έχουν το δικαίωμα να σηκώσουν τα μάτια τους στον έναστρο ουρανό……ουτε εγω εχω αυτο το δικαιωμα πλεον 

Ευτυχία είναι να ακούω τον ήχο της φωνής σου, απλά να μου λέει ένα καλημέρα…….δεν υπαρχει ανθρωπος να μου λεει καλημερα
Ευτυχία είναι το χασμουρητό ενός μωρού…….περασαν χρονια απο τοτε
Ευτυχία είναι να είναι ελεύθερη η σκέψη να κεντήσει…..φυλακισμενη σκεψη 
Ευτυχία είναι να απολαμβάνεις το γαλανό της θάλασσας…...σπανια εως ποτε 
Ευτυχία είναι να αφήνεσαι…….ξεχασμενη αισθηση 
Ευτυχία είναι να μπορείς να μυρίσεις ένα λουλούδι, ακόμη και αν το έκοψες από το διπλανό σπίτι επειδή εσύ δεν φύτεψες τίποτα στον κήπο σου…..λουλουδια ; μονο απο μακρια 
Ευτυχία είναι να μπορείς να ονειρεύεσαι……δεν υπαρχουν ονειρα πλεον …
Ευτυχία είναι να μπορείς να αγαπάς με όλο σου το είναι……..ΑΓΑΠΗ ;  ουτε και θυμαμαι τι ειναι αυτο 
συμπληρωσα την λιστα μου λοιπον …κλεινω
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα