Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Θυμήσου τα Καλάβρυτα, πατριώτη

Καλάβρυτα
Τρἐξτε πατριώτες !!!!
Οι Γερμανοί σκοτώνουν τους άνδρες του χωριού…
Αλίμονο… σειρά σας γυναίκες, τα παιδιά κρύψτε ωρέ …
Να σωθούν αυτά…
Να εκδικηθούν το θανατικό των πατεράδων τους…
Μα όχι…
Τα κτήνη ξέρουν…
Ξέρουν πως αν τα αφήσουν ζωντανά, μια μέρα θα ζητήσουν το δίκιο τους…
Σταματάτε τους ωρέ !!!!
Κλείσαν τα γυναικόπαιδα στο σχολείο και τα καίνε ζωντανά ωρέ !!!
Πιάστε τον ρουφιάνο ωρε !!!
Ναι, αυτόν με την κουκούλα…
Τον γκιαούρη Τουρκόσπορο που μούλο τον ξεπέταξε ελληνίδα κοιλιά…
Ποιος ξέρει με τι κτήνος έσμιξε η μάνα του…
Ναι αυτόν… τον καταραμένο που μετρά τα νομίσματα…
Θέε μου.. δεν μπορώ να κουνηθώ…
Όπου πατήσω και σταθώ τσαλαβουτώ σε άντερα βγαλμένα…
Το αίμα λεκιάζει τα ξυπόλητα ποδάρια μου…
Το αγγελούδι βογγά…
Θεέ μου… το ξετρυπά με την ξιφολόγχη ο Γερμαναράς…
Το ορκίζομαι Παναγιά μου…
Μια μέρα θα εκδικηθώ…
Μια μέρα θα ημερέψει το αίμα των παππούδων …
Ποτέ ξανά Γερμανός κατακτητής δε θα πατήσει εδώ…
Ποτέ ξανά, μόνο για να προσκυνήσει γονυπετής να ζητήσει σχώρεση.

Και το ορκίζομαι Παναγιά μου…
Δεν πρόκαμα τότε που με τα άρματα μακέλεψαν την Ελληνική Νεολαία…
Θα προκάμω αν ξανάρθουν να μακελέψουν το Αύριο των παιδιών μας…
Μόνο που τώρα δε θα έλθουν με τα άρματα του εχθρού να σκοτώσουν τους παππούδες μου…
Θα έλθουν με τα λογιστικά κιτάπια και τις αριθμομηχανές του φιδιού να σκοτώσουν τα αδέλφια μου…
Στα Καλάβρυτα αδέλφια..
Εκεί το αίμα ακόμα το γροικάς να κυλάει…
Και εκδίκηση ζητάει..
Όχι τόσο από τα Γερμανικά κτήνη, βάρβαροι είναι αυτοί δε φταίνε…
Αλλά από τους μπάσταρδους, προσκυνημένους γενίτσαρους που ελληνική λαλιά έχουν…
Μα καρδιά φιδιού…
Ο Εκατηβόλος έγδαρε τον Πύθωνα τότε και άπλωσε το δέρμα του στους Δελφούς για να λιαστεί…
Μα τώρα αδέλφια τα φιδοτόμαρα των μούλων προσκυνημένων θα απλωθούν εκεί…
Εκεί για να θυμίζουν…
Τους 1.100 που μαρτύρησαν στα Καλάβρυτα…
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα