Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Απομακρύνσου Κύριε, είμαστε ανάξιοι!

Απομακρύνσου Κύριε, είμαστε ανάξιοι!

Εμείς, οι απλοί θνητοί, μπορούμε να ξαποστάσουμε σε κάθε σπίτι. Όμως, ποιος από μας θα ήξερε να δώσει στο Χριστό την απάντηση στο ερώτημα: «Που είναι το σπίτι όπου εγώ θα μπορούσα να ξαποστάσω;».
Εγώ, εσύ και κάποιος τρίτος θα του δίναμε τρεις διαφορετικές απαντήσεις.
Εγώ θα του έλεγα: «Εσύ είσαι βασιλιάς, Κύριε, πήγαινε στα παλάτια»! Όμως, θα είχα κάνει λάθος. Λίγες φορές έγιναν τα παλάτια χώρα των Γαδαρηνών, καταφύγιο των κακών πνευμάτων; Μπορεί ο Χριστός να φιλοξενηθεί στον Ηρώδη και στον Νέρωνα;
Εσύ θα του έλεγες: «Πήγαινε στους ναούς, Κύριε, εσύ είσαι ο αρχιερέας». Όμως, θα είχες κάνει λάθος. Πως θα μπορούσε να ξαποστάσει ο Χριστός στο ναό τον περικυκλωμένο από τα οστά των νεκρών και λερωμένο από ακάθαρτες προσευχές και ανόητες επιθυμίες;
Κάποιος τρίτος θα του έλεγε: «Εσύ, Κύριε, είσαι φίλος των φτωχών, πήγαινε στο σπίτι των ψαράδων, όπως πήγες στον Πέτρο και τον Ανδρέα». Όμως, ποιος βεβαιώνει ότι οι ψαράδες θα του προσφέρουν ψάρι και όχι φίδι; Ή αλλιώς θα του έλεγε:
«Πήγαινε, Κύριε, στο σπίτι των πλουσίων, όπως του Ζακχαίου και του Νικόδημου». Όμως, ποιος ξέρει εάν στα γεμάτα χλιδή και αμαρτία σπίτια θα βρεθεί αέρας για τον Χριστό; Ποιός ξέρει εάν στα σπίτια τα γεμάτα με γλυκίσματα θα βρεθεί κάποιο ψίχουλο για τον Χριστό;
Και έτσι θα κάνουμε λάθος και εγώ και εσύ και αυτός. Όπου κι αν πατούσε ο Χριστός, το βάδισμα του θα ζωντάνευε όλη την ιστορία του τόπου εξαρχής. Εάν εγώ τον έμπαζα στο παλάτι και έβλεπα όλα εκείνα που ζωντανεύουν μπροστά στο βλέμμα Του, εγώ θα είχα ντραπεί. Θα είχες ντραπεί και εσύ με τον Χριστό στο ναό, θα είχε ντραπεί και ο τρίτος με τον Χριστό ανάμεσα στους φτωχούς.
Όμως, και εγώ και εσύ και ο τρίτος, εάν βλέπαμε γύρω μας καλά, θα μπορούσαμε να δώσουμε μια απάντηση στον Χριστό: «Απομακρύνσου από μας, Κύριε, αφού δεν έχουμε κτίσει ακόμα σπίτι αντάξιο Σου».
Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς
Τίτλος Βιβλίου: Αργά Βαδίζει ο Χριστός, Εκδόσεις: Εν πλώ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα