Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να θυμηθείς για να ξεχάσεις




Όλα όσα υπάρχουν στη ζωή μας είτε επίπονα είτε ευχάριστα δημιουργήθηκαν μέσα από αυτό το μονοπάτι, «θυμάμαι- ξέχασα».


Ξεχάσαμε την παιδικότητά μας.

 Ξεχάσαμε την εσωτερική μας αρμονία, την γαλήνη, την ευτυχία. 

Αυτά χρειάζεται λοιπόν να τα βγάλω στην επιφάνεια, να τα ανασύρω από εκεί που τα έχω θαμμένα και να τα θυμηθώ. 

Μόλις τα θυμηθώ αυτά, θα κάνουν τη μαγική αλλαγή σε μένα και θα έρθει το ξέχασα στην επιφάνεια. 

Αλλά το σωστό ξέχασα. 

Ξέχασα τα προβλήματά μου γιατί αυτά δημιουργήθηκαν χωρίς να το θέλω και χωρίς να τα έχω στις βασικές μου αποσκευές ως ψυχή.

Στις βασικές μου αποσκευές ήταν η εσωτερική γαλήνη και αρμονία. 

Αυτά να φέρω λοιπόν στην επιφάνεια, τα οποία θα με οδηγήσουν στην λύτρωση και την απαλλαγή από κάθε τι που με πονάει.


Θυμήσου για να ξεχάσεις λοιπόν.

Δωροθέα  


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα