Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Πάρτε τον έλεγχο των σκέψεών σας



O Μαχάτμα Γκάντι είπε κάποτε, «Δεν θα αφήσω κανέναν να περπατήσει μέσα από το μυαλό μου με τα βρώμικα πόδια του».



Έχω πολύ μεγάλη δυσκολία να το εφαρμόσω αυτό στη δική μου ζωή. 
Αν κάποιος λέει κάτι που πιστεύω ότι μπορεί να έχει ένα βαθύτερο νόημα, ή μπορεί να με αγγίξει λίγο, έχω δυσκολία στο να το αφήσω να φύγει. 
Θα τρέχει ανεξέλεγκτο και κατ’ επανάληψη μέσα στο κεφάλι μου μέχρι να έχω εξαντλήσει όλες τις εκδοχές για το τι θα μπορούσε να εννοούσε όταν κάποιος είπε κάτι σαν, «Πάρε με τηλέφωνο, όταν σου δοθεί η ευκαιρία».

Θα κολλήσω σε αυτό και δεν θα μπορέσω να κάνω τίποτα μέχρι να είμαι σε θέση να του μιλήσω. 
Στις 99% των περιπτώσεων, δεν είναι ότι έχω προσβάλλει κάποιον, έχω κάνει κάποια ανεπανόρθωτη ζημιά, με έχουν επιπλήξει, ή κάτι άλλο που το μυαλό μου έχει επινοήσει. 
Συνήθως, είναι ότι κάποιος χρειάζεται βοήθεια με κάτι ή ψάχνει για συμβουλές.

Οι λέξεις έχουν σημασία, και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί πώς τις συνδυάζουμε. 
Θα πρέπει επίσης να είμαστε προσεκτικοί για το αν μας πιάνει κάποια εμμονή ή υπερ-αναλύουμε ένα αλόγιστο σχόλιο.


Τι σκέψεις κολλάνε στο μυαλό σας; 
Ποιες λέξεις έχουν αφήσει τα σημάδια τους μέσα στο κεφάλι σας; 
Ποιες είναι οι αρνητικές λέξεις που σας έχουν στιγματίσει προερχόμενες από τους γονείς όταν ήσασταν παιδί; 
 Απρόσεκτες παρατηρήσεις από έναν ξένο, ή λόγια που σας πλήγωσαν από έναν πρώην; 

Πάρτε τον έλεγχο των σκέψεών σας. 
Γεμίστε το φυσικό χώρο γύρω σας με καλούς, υποστηρικτικούς ανθρώπους, λέξεις, και υπενθυμίσεις και παρατηρήστε πως αυτά μπορούν να διαπερνούν το μυαλό σας και να αποβάλουν τις αρνητικές.
(Ένας φίλος)


 
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα