Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Αριθμολογία... Τυχαίο? Δεν νομίζω!


Η αριθμολογία είναι η μελέτη του συμβολισμού των αριθμών. Κάθε αριθμός αναπαριστά ένα μεγάλο πεδίο της ανθρώπινης συνείδησης και εμπειρίας: Όλοι οι αριθμοί μαζί καλύπτουν όλες τις πιθανές συνειδήσεις, εμπειρίες, ταλέντα και χαρακτηριστικά.

Οι βασικοί αριθμοί της αριθμολογίας είναι: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 22
Παρατηρήστε ότι δεν περιλαμβάνεται το μηδέν, αλλά περιλαμβάνονται και οι αριθμοί 11 και 22 που ονομάζονται κύριοι αριθμοί.

Το πρώτο πράγμα είναι να βρούμε ποιος αριθμός μας αντιστοιχεί. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές μέθοδοι, αλλά εδώ χρησιμοποιούμε την ημερομηνία γέννησής μας... 

για παράδειγμα... αν έχουμε ημ/νια γέννησης 23/05/1990 προσθέτουμε τα ψηφία της ημ/νίας:
2 + 3 + 0 + 5 + 1 + 9 + 9 + 0 = 29
και συνεχίζουμε να προσθέτουμε τα ψηφία μέχρι να καταλήξουμε σε έναν βασικό αριθμό
2 + 9 = 11

άλλο ένα παράδειγμα... με ημ/νία γέννησης 30/11/1982 έχουμε:
3 + 0 + 1 + 1 + 1 + 9 + 8 + 2 = 24
2 + 4 = 6

Πάμε τώρα να δούμε τι συμβολίζουν τα νούμερα:

1
Εξατομίκευση / Ανεξαρτησία / Επίτευξη
Ένα άτομο πρέπει να ξεχωρίσει τον εαυτό του από τους άλλους ανθρώπους, να επιτύχει την ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ. Το άτομο πρέπει να εξελίξει την ικανότητα να στέκεται μόνος του βασισμένος στις δικές του δυνάμεις, να αποκτήσει ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ. Αφού ανεξαρτητοποιηθεί, το άτομο βλέπει τις ικανότητές του για ΕΠΙΤΕΥΞΗ, για δημιουργία και πρωτοτυπία όταν δουλεύει μόνος του, για καθοδήγηση και διαχείριση όταν δουλεύει με άλλους.



2
Συσχέτιση / Συνεργασία
Η ανεξαρτησία είναι σημαντική αλλά έχει τα όριά της. Γύρω μας υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι και ένα άλλο μάθημα είναι να λειτουργούμε σαν μέρος του συνόλου... μικρά κοινωνικά σύνολα όπως η οικογένεια ή οι φίλοι... και μεγαλύτερα σύνολα όπως η δουλειά μας. Το άτομο πρέπει να μάθει να προσαρμόζεται, να εξυπηρετεί και να νοιάζεται για τους άλλους... δηλαδή να ΣΥΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ και να ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ με το κοινωνικό σύνολο στο οποίο ανήκει.

3
Έκφραση / Χαρά της ζωής 
Ένα άτομο πρέπει να ανακαλύψει, και σαν ανεξάρτητο άτομο και σαν μέλος του συνόλου, την ικανότητά του για ΕΚΦΡΑΣΗ: (1) καλλιτεχνική έκφραση -- λογοτεχνία, ζωγραφική, γλυπτική, τραγούδι ή ένα από τα πολλά μέσα έκφρασης εσωτερικών σκέψεων και συναισθημάτων (2) έκφραση συναισθημάτων προς άλλους -- φιλία, τρυφερότητα, αγάπη. Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ μπορεί να εκφραστεί με αισιοδοξία και ενθουσιασμό.

4
Περιορισμός / Τάξη / Εξυπηρέτηση
Η ζωή δεν δίνει πάντα ευκαιρίες για τραγούδια και γέλια. Συνήθως είναι το αντίθετο. Το άτομο πρέπει να μάθει τον δύσκολο νόμο του ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ. Κάθε ένας έχει περιορισμούς -- περιορισμούς από το περιβάλλον, από το σώμα του, από τους περιορισμούς της οπτικής γωνίας του ατόμου. Αντί να παλεύουμε ενάντια σε αυτούς τους περιορισμούς, πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτούς. Είναι ένα δύσκολο μάθημα. Το άτομο πρέπει να μάθει οργάνωση και ΤΑΞΗ σε πρακτικό επίπεδο. Πρέπει να είναι έτοιμος να ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ τους άλλους.

5
Δημιουργική Ελευθερία
Υπάρχουν στιγμές για επέκταση, στιγμές για αλλαγές, στιγμές για αναπάντεχα συμβάντα, για περιπέτεια. Αυτό το μάθημα συνήθως δίνει ένα εύρος ταλέντων προς κάθε κατεύθυνση, η ικανότητα να επιτεύξεις οτιδήποτε ανάλογα με το τι ευκαιρία θα παρουσιαστεί -- και σύχνά παρουσιάζονται πολλές ευκαιρίες. Με την ελευθερία που φέρνει η αφθονία ταλέντων και τις ευκαιρίες που εμφανίζονται, η ζωή μπορεί να είναι πολύ συναρπαστική. Αλλά αυτό το μάθημα είναι δυσκολότερο: το άτομο πρέπει να μάθει τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ χρήση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. Το άτομο δεν πρέπει να παραμελήσει τα ταλέντα του ή να κακομεταχειριστεί τα ταλέντα του στις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν: δεν πρέπει να χαθεί στις υλικές επιθυμίες -- φαγητό, σεξ, αλκοόλ, ναρκωτικά. Δεν πρέπει να αναλωθεί και να καταλήξει σε απογοήτευση. Πρέπει να χρησιμοποιήσει την ελευθερία του παραγωγικά.

6
Ισορροπία / Υπευθυνότητα / Αγάπη
Το άτομο πρέπει να μάθει να δωρίζει την ομορφιά της αγάπης και της αρμονίας, συμπάθειας και κατανόησης, προστασίας και ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ. Μαζί με τη ισορροπία, το μάθημα της ΥΠΕΘΥΝΟΤΗΤΑΣ είναι εξίσου σημαντικό. Το άτομο μπορεί να βρεθεί σε θέση με πολλές ευθύνες, περισσότερες από όσες του αναλογούν. Οι άλλοι θα αναγνωρίσουν τη δύναμή του και θα περιμένουν τη βοήθειά του, όταν έχουν δυσκολίες. Πιθανότατα, θα είναι αυτός που κρατάει την οικογένεια ενωμένη, αυτός που θα εξισορροπήσει δύσκολες καταστάσεις. Μπορεί να περιορίσει τον εαυτό του στην οικογένεια, τους φίλους. Η φιλία και η ΑΓΑΠΗ που δίνει στους άλλους θα του επιστραφεί.

7
Ανάλυση / Κατανόηση
Υπάρχει μια στιγμή για αυτοεξέταση, μια στιγμή για να ένα άτομο να κάνει μια πνευματική ΑΝΑΛΥΣΗ, έτσι ώστε τελικά να αποκτήσει αρκετή γνώση και ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ. Η πνευματική συνείδηση πρέπει να αποκτάται και ο υλισμός να αποφεύγεται. Η θέληση για υλική συσσώρευση θα οδηγήσει το άτομο εκτός πορείας, γιατί αυτή είναι η στιγμή για μελέτη και διαλογισμό, η στιγμή για βαθιά αυτογνωσία. Θα περάσει πολύς χρόνος μοναξιάς -- το άτομο πρέπει να μάθει να είναι μόνο του χωρίς να νιώθει απομωνομένο. Συχνά το άτομο θα φαίνεται "διαφορετικό" στους άλλους -- ο τρόπος σκέψης του ή οι πράξεις του θα είναι μοναδικές και θα φαίνονται ανεξήγητες στους γύρω του. Θα πρέπει να αποδεχτεί οτι λειτουργεί σε διαφορετικό μήκος κύματος και να βρεί ικανοποίηση από αυτό. Σε έναν υλιστικό κόσμο, ο δρόμος του σύμβουλου, του καθηγητή, του αγνού ερευνητή μπορεί να είναι δύσκολος.

8
Υλική Ικανοποίηση
Το άτομο πρέπει να μάθει να συμβιβάζεται με το υλιστικό κομμάτι της ζωής, τα πρακτικά θέματα. Θα νιώσει σα στο σπίτι του στον επαγγελματικό κόσμο -- με πολλές ικανότητες ώς αποτελεσματικός διαχειριστής ή προϊστάμενος. Θα μάθει πως να χειρίζεται χρήματα -- πως να τα συγκεντρώνει, πως να τα ξοδεύει με σοφία. Το άτομο θα δουλεύει για ΥΛΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ. Αυτό μπορεί να δίνει έμφαση στα χρήματα για αγορά του καλύτερου σπιτιού, αυτοκινήτων, επίπλων, ταξιδιών. Το άτομο θα ασχολείται πολύ συχνά με υλικά πράγματα και θα δουλεύει με σκοπό να αποδείξει την υπεροχή του έναντι στους άλλους. Μπορεί να φαίνεται προσηλωμένος στον στόχο του, δογματικός ή πεισματάρης στους άλλους. Η προσπάθεια για δύναμη και υψηλούς υλικούς στόχους μπορεί να τον κάνουν να καταλάβει τα όρια των ικανοτήτων του ή τους περιορισμούς των καταστάσεων.

9
Ανιδιοτέλεια / Ανθρωπισμός
Υπάρχει μια στιγμή που πρέπει να μάθεις τη χαρά του να δίνεις στον διπλανό σου. Αυτό είναι ένα δύσκολο μάθημα. Η ικανοποίηση έρχεται από το να δίνεις. Είναι μικρή η αμοιβή -- η αγάπη και η φιλία μερικές φορές επιστρέφεται, η υποχρέωση συχνά δεν ανταποδίδεται. Το άτομο πρέπει να τοποθετήσει τους άλλους απέναντί του, να δώσει για την ικανοποίηση της προσφοράς, επειδή έχει μάθει την υπέρτατη ικανοποίηση της ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑΣ και του ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ. Το άτομο δίνει (1) βοηθώντας τους άλλους ή (2) δίνοντας ένα κομμάτι του εαυτού του μέσω δημιουργικής έκφρασης.

11
Διαφωτισμός
Οι κύριοι αριθμοί βρίσκονται σε ανώτερο επίπεδο από τους μονοψήφιους αριθμούς. Ο πρώτος κύριος αριθμός, το 11, πρέπει να εργαστεί για να αναπτύξει την διαίσθησή του, να συντονιστεί με τις πνευματικές δυνάμεις που δεν είναι διαθέσιμες στους χαμηλότερους αριθμούς. Πρέπει να είναι έτοιμος να διοχετεύσει ένα μήνυμα από ψηλά. Στη ζωή του πρέπει εμπνέει τους άλλους με το παράδειγμά του, ζώντας με τον τρόπο που του αποκαλύπτεται, διαδίδοντας τον διαφωτισμό στους άλλους για να ωφεληθούν. Ο αριθμός αυτός είναι τόσο δύσκολος όσο και επάξιος. Συχνά σε μικρές ηλικίες, το άτομο έχει καταλάβει τις ειδικές δυνάμεις του αλλά δεν μπορει να τις εκμεταλευτεί για το καλό των γύρω του. Συνήθως είναι μή πρακτικός και ιδεαλιστής και πιο συχνά είναι αιθεροβάμων παρά πράττων. Έχει πάντα μια ένταση, απόρροια των δυνάμεων στις οποίες είναι συνδεδεμένος. Πρέπει να μάθει να ζει με τις ειδικές δυνάμεις του, να ξεχωρίσει τον εαυτό του από την υλιστική συσσώρευση έτσι ώστε να ξεχωρίσει τις δυνάμεις που θα του δώσουν μια ανώτερη καθοδήγηση.

22
Αρχιτέκτονας
Ο δεύτερος κύριος αριθμός, ο 22, είναι μπορεί να συνδυάσει τον ιδεαλισμό του πρώτου κύριου αριθμού, το 11, με την ικανότητα να υλοποιήσει αυτές τις ιδέες. Έχει τεράστιες δυνάμεις στη διάθεσή του τις οποίες μπορεί να τις χρησιμοποιήσει για το όφελος της ανθρωπότητας. Όταν συνειδητοποιήσει αυτή του τη δυνατότητα, το άτομο γίνεται ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ, επιτυγχάνοντας κατορθώματα πέρα από τις δυνατότητες των άλλων. Λίγοι μπορούν να κυριαρχήσουν τις δυνάμεις τους για να προσεγγίσουν τις δυνητικές ικανότητες τους. Το άτομο καταλαβαίνει αυτές τις δυνάμεις και νιώθει το άγχος που συνοδεύει τις δυνάμεις αυτές. Ξοδεύει τον χρόνο του παλεύοντας με δυνάμεις που είναι δύσκολες να κατανοηθούν και να χρησιμοποιηθούν. Οι άλλοι συχνά βλέπουν αυτό το άτομο ώς ένα άτομο που έχει δυνατότητες αλλά δεν μπορεί να τις εκμεταλευτεί. Οι υψηλότεροι στόχοι είναι και οι πιο δύσκολοι για να επιτευχθούν.

Τα παραπάνω προέρχονται από το βιβλίο Numerology: The Complete Guide και είναι απλώς οι βασικές ιδέες των αριθμών, αλλά όπως μπορείτε να φανταστείτε υπάρχει μεγάλο βάθος στη φιλοσοφία της αριθμολογίας και πώς μπορούμε τα ερμηνεύσουμε τα μυστικά της ψυχής και γενικά το μονοπάτι της ζωής μας.


automorfosi

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα