Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΗ


Βρίσκεστε σε μια κατάσταση παραίσθησης πιστεύοντας ότι είστε ένας αβοήθητος θνητός. […] Κάθε μέρα θα πρέπει να κάθεστε ήρεμοι και να διαβεβαιώνετε τον εαυτό σας με βαθιά πεποίθηση: «Ούτε γέννηση, ούτε θάνατο, ούτε κοινωνική τάξη έχω. Πατέρα, μητέρα δεν έχω. Είμαι Ευλογημένο Πνεύμα, είμαι Εκείνος. Είμαι η Άπειρη Ευτυχία». Αν επαναλαμβάνετε αυτές τις σκέψεις πάλι και πάλι, μέρα και νύχτα, θα συνειδητοποιήσετε τελικά αυτό που πραγματικά είστε: μια αθάνατη ψυχή.
Μη συμπεριφέρεστε σαν ένα φοβισμένο δουλοπρεπές θνητό πλάσμα. Είστε παιδιά του Θεού!
Οι νοητικοί ψίθυροι διαμορφώνουν μια ισχυρή δύναμη με την οποία μπορείτε να αναδιαμορφώσετε την ύλη ανάλογα με τη θέλησή σας. Δεν συνειδητοποιείτε πόσο μεγάλη είναι η δύναμη του νου. Όταν ο νους και η θέλησή σας έχουν συντονιστεί με τη Θεϊκή Θέληση, δεν χρειάζεται να κουνήσετε ούτε το δαχτυλάκι σας για να επιφέρετε αλλαγές πάνω στη γη. Ο θεϊκός νόμος θα εργάζεται για σας. Όλα τα μεγάλα επιτεύγματα της ζωής μου έχουν γίνει μ’ αυτή τη δύναμη του νου, σε συντονισμό με τη θέληση του Θεού. Όταν λειτουργεί αυτή η θεϊκή γεννήτρια, ό,τι επιθυμώ γίνεται.

ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΣΚΕΨΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΤΡΩΣΕΙ. Δεν συνειδητοποιείτε πόσο αποτελεσματικά λειτουργούν οι σκέψεις σας στον αιθέρα.
Η απομόνωση και η σιωπή είναι το τίμημα της μεγαλοσύνης. – Παραμαχάνσα Γιογκανάντα

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα