Σάββατο 28 Μαΐου 2016

Αυτό είναι ευτυχία

blog.fht.org.uk
blog.fht.org.uk

Τις νύχτες να έρχεσαι.
Όχι γιατί φοβάμαι τη νύχτα, αλλά γιατί λατρεύω τη μυρωδιά της.
Χωρίς να με ειδοποιείς.
Να είμαι στο καναπέ μου, ατημέλητη και μισο-κοιμισμένη.
Να θυμώνεις μαζί μου.

Άσε με να γκρινιάζω και να κάνω ζήλιες. Αργότερα θα σου κάνω νάζια. Θα μου χαμογελάς εκνευρισμένα κι εγώ θα καταφέρνω να κερδίσω ότι για λίγα λεπτά έχασα, λέγοντας σου ''πως είμαι το κορίτσι σου!'', κάνοντας σου εκείνη τη γελοία γκριμάτσα...
Να μου γελάς, να προκαλείς την αγκαλιά μου!
Να κλέβεις το τσιγάρο από το στόμα μου.
Χωρίς να το πετάξεις επειδή τάχα μου κάνει κακό, αλλά για να το βάζεις στα δικά σου χείλη, να βλέπω ότι με αισθάνεσαι με κάθε τρόπο.

Να μου μιλάς, ν' ακούω τον τρόπο που ανασαίνεις.
Να με κοιτάζεις, να θαυμάζω το βλέμμα σου.
Θέλω βόλτες χωρίς προορισμό, με μόνο οδηγό την επιθυμία. Κι όταν η ώρα περάσει, μη βιαστείς να φύγουμε... Έχει κι' άλλο!


Δώσε μου χρόνο μαζί σου όταν δε πρέπει.
Μη με ρωτήσεις τι έχω όταν δεν είμαι καλά. Κάνε μου έρωτα, να μεθύσουν οι σκέψεις μου, να γεμίσουν μόνο από σένα.
Μη μου εξηγείς τι νιώθεις για μένα, μην χάνεσαι στις λέξεις.
Τις έννοιες θέλω.
Κι' όταν είσαι με τη παρέα σου, στείλε μου μόνο ένα χαμόγελο. Μη μου γράψεις κάτι, δείξε μου απλά ότι υπάρχω όταν λείπω.
Παρατήρησε το μέσα μου, γέμισε το ευτυχία.

Να με επιλέγεις, να με ζητάς. Όχι επειδή πρέπει, αλλά επειδή το γουστάρεις, επειδή με γουστάρεις.
Να συμπεριλαμβάνομαι στο μεγαλύτερο σου θέλω.
Όχι, όχι αναμνήσεις, όνειρα μαζί σου θέλω...


Αναδημοσίευση από enfo

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα