Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

Ο ΝΙΚΗΤΗΣ-Η ΝΙΚΗΤΡΙΑ



Όλοι περιμένετε να κάνετε μια μεγάλη νίκη στη ζωή σας. 
Αλλά αγνοείτε τις μικρές καθημερινές νίκες, αυτές που θα σας προετοιμάσουν και θα σας απογειώσουν. 
Η μεγαλύτερη νίκη δεν είναι να νικήσετε τους άλλους....αλλά να νικήσετε τον ίδιο σας τον ΕΑΥΤΟ. 

Εάν δεν παλέψετε με τα θηρία που έχετε μέσα σας....θα είσαστε μια ζωή υποτακτικοί και όχι ελεύθερα πνεύματα. Σήμερα ξύπνησα πρωί πρωί....ναι είδα τον ήλιο να φωτίζει την ΚΑΡΔΙΑ μου .... τον καλημέρισα κι έκαμα το πρώτο αποφασιστικό βήμα. 

Είμαι ζωντανός είπα μέσα μου....κι αυτό είναι μία νίκη....διότι μπορώ να παλέψω και να προσπεράσω όλα τα εμπόδια που βρίσκονται μπροστά μου. 

Ναι είμαι ζωντανός ...και οραματίζομαι τον εαυτό μου να προχωράει αγέροχα μπροστά ...ναι βλέπω τον Εαυτό μου να αντιμετωπίζει τις όποιες δυσκολίες και γίνομαι παράδειγμα ήθους και για τους άλλους. 


Ναι είμαι ζωντανός και θα αδράξω την κάθε ευκαιρία και θα πιάσω τη ζωή από τα κέρατα και θα υποτάξω κάθε δόλια αρνητική δύναμη που προσπαθεί να με διαφθείρει...διότι έμαθα να νικάω τον Εαυτό μου. 

Είμαι πιο δυνατός σήμερα....διότι δεν αφήνω καμιά παλιοκουφάλα να με επηρεάσει και να μου χαλάσει την σημερινή μέρα. 

Ναι είμαι ζωντανός και πολύ χρήσιμος....διότι ετοιμάζομαι να πετάξω και να ανοίξω τις φτερούγες μου για ταξείδια μακρινά για να γνωρίσω νέες καταστάσεις και πράγματα. 

Εγώ είμαι έτοιμος....εσείς; Υπογραφή ....ένας ζωντανός άνθρωπος...που μιλάει μέσα στις καρδιές σας. 

ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΙΦΙΓΕΝΗΣ (Ε.Ι.)

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα