Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

Τι ψάχνεις και ψάχνεις και ψάχνεις; Αχχχ…

ευτυχία-11
Σκέψου… Τι έχεις χάσει;
ΤΩΡΑ, αυτό το μοναδικό δευτερόλεπτο, είσαι ΕΔΩ και…
Είσαι ζωντανός!!!
Και βλέπεις!!!
Και διαβάζεις!!!
Δεν πεινάς, δεν διψάς, δεν πονάς…
Γιατί σκέφτεσαι; Και τι δεν φαντάζεσαι…
-Εάν τα πράγματα ήταν αλλιώς…
-Εάν είχα περισσότερο από αυτό και εκείνο και το άλλο…
-Εάν ήμουν εκεί και εκεί και εκεί…
-Και εάν ήμουν με εκείνον και εκείνον και τον άλλον…
Και εγώ εάν είχα γένια θα ήμουν παπάς… Αλλά δεν έχω…
Πάψε άνθρωπε…

Πάρε μια βαθιά ανάσα και πες ένα μεγάλο ευχαριστώ για αυτό το ΤΩΡΑ που σου έχει προσφερθεί!!! Άφησε το ΠΡΙΝ γιατί πέθανε και το ΜΕΤΑ γιατί θα πεθάνει και αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ μετά από αυτό το μαγικό, εκπληκτικό δευτερόλεπτο ζωής!!!
Ζήσε καλέ μου φίλε!!!
Και αγάπησε με όλη την Αγάπη που υπάρχει μέσα σου!!!
Γιατί και αυτή σου έχει προσφερθεί!!!
Άδραξέ την!!!
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα