Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

ΟΙ ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΓΩ.

Ατμαν Νιτυαναντα


Το εγω εχει δημιουργησει διαφορους αμυντικους μηχανισμους για να προστατευτει απο το στρες και το συναισθηματικο πονο που του προκαλουν οι αντιφασεις που το ιδιο δημιουργει εξ αιτιας της αντιφατικης και πολυπροσωπης φυσης του αλλα και να εξασφαλισει την επιβιωση του. Μεσα απο αυτους τους μηχανισνους μς κραταει ταυτισμενους και εγκλωβισμενους σε αυτο και μας εμποδιζει να συνειδητοποιησουμε και τι πραγματικα συμβαινει στον ψυχισμο μας αλλα και να συνειδητοποιησουμε την αληθινη μας ταυτοτητα που ειναι αγνη αιωνια συνειδητοτητα περα απο το σωμα και το νου.

Περα λοιπον απο την εργασια που εχει να κανει κανεις για να απελευθερωθει απο τον θυμο, την λαιμαργια, την λαγνεια, την υπερηφανεια, την ζηλεια, τις ενοχες κ.λπ. πρεπει να ανακαλυψει και να απαλλαγει απο αυτους τους μηχανισμους αλλιως ειναι αδυνατον να αποταυτιστει απο το εγω να συνειδητοποιησει την αληθινη του φυση και να προχωρησει σε μια βαθια διαλυση των εκφρασεων του εγω που ειναι καταχωνιασμενες στο υποσυνειδητο.

Πεποιθησεις οπως ειμαι καλος ανθρωπος, ειμαι φυσιολογικος ανθρωπος οπως κι οι αλλοι, θελω να καλυπτω τις αναγκες των αλλων αρα ειμαι καλος ανθρωπος, δεν εχω μεγαλα ψυχολογικα ελαττωματα, νοιωθω ενοχες αρα ειμαι καλος ανθρωπος, συγκριση με τους αλλους, προβολη των ελαττωματων μας στους αλλους, ριξιμο της ευθυνης για αυτο που βιωνουμε στους αλλους ή στη ζωη γενικοτερα, μη αποδοχη ή αρνηση αυτου που βιωνουμε μεσα μας, μη εκφραση των συναισθηματων, μη αποδοχη της εξωτερικης πραγματικοτητας, ταυτιση με μια συγκεκριμενη νοητικη/ες εικονα/ες, αυτοδικαιολογηση, εκλογικοποιηση της καταστασης, ωραιοποιηση της καταστασης, το εγω δεν του αρεσει να ακουει ή να συζητησει οτι το ξεσκαπαζει και του γκρεμιζει τις ψευδαισθησεις και για αυτο το αποφευγει ή τις υπεραμυνεται με φανατισμο, διασπαση προσοχης, δυσαρεσκεια και απεχθεια για οποιαδηποτε πειθαρχια και ασκηση, ειναι μερικοι απο τους μηχανισμους που μπορει να σε κρατουν εγκλωβισμενο στο εγω.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα