Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ


Καθημερινές, τυχαίες, καλές πράξεις. Χα! - Δεν βλάπτουν
Είπα στον άνδρα μου ότι τον αγαπώ. - Δεν με έβλαψε.
Έβαλα ένα σημείωμα μέσα στο καλαθάκι με το κολατσιό του γιου μου, που έλεγε πόσο σημαντικός είναι για μένα. - Δεν με έβλαψε.
Άνοιξα την πόρτα σε μια κυρία που καθόταν σε αναπηρική καρέκλα. - Δεν με έβλαψε.
Άφησα ένα κουτί με μπισκότα για τον ταχυδρόμο. - Δεν με έβλαψε.
Άφησα κάποιον να μπει μπροστά από εμένα στην ουρά που υπήρχε στο ταμείο του σούπερ μάρκετ. - Δεν με έβλαψε.
Τηλεφώνησα στον αδελφό μου και του είπα πως μου λείπει. - Δεν με έβλαψε.
Έστειλα ένα γράμμα στο δήμαρχο, λέγοντας του ότι κάνει καλή δουλειά. - Δεν με έβλαψε.
Πήγα λουλούδια στο βρεφοκομείο. - Δεν με έβλαψε.
Έφτιαξα σούπα για έναν άρρωστο φίλο. - Δεν με έβλαψε.
Έπαιξα με την κόρη μου και τις κούκλες της. - Το διασκέδασα.
Ευχαρίστησα την κυρία που έβαλε τα λαχανικό μου σε σακούλες. - Έλαμψε από χαρά.

Έδωσα στη βοηθό μου μια μέρα ρεπό, με αποδοχές. - Με έβλαψε… λίγο.
Έπαιξα μπάλα με το σκύλο μου. - Ήταν όμορφα.
Κάλεσα μια κυρία που δεν οδηγεί, σε γεύμα και στον κινηματογράφο. - Το ευχαριστήθηκα.
Έκανα δώρο στον εαυτό μου μια επίσκεψη για μασάζ. - Ένιωσα υπέροχα.
Καθημερινές, τυχαίες, καλές πράξεις! Χμ… Μάλλον θα συνεχίσω έτσι όλο το χρόνο. - Δεν βλάπτουν.
Sandy Ezrine


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα