Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

ΤΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ (η σκέψη εγώ) ΟΥΤΕ Η ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ



ΤΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ (η σκέψη εγώ) ΟΥΤΕ Η ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Το εγώ δεν είναι ούτε μια σκέψη, ούτε η ταύτιση με τις σκέψεις, αλλά είναι αυτό που ταυτίζεται με τις σκέψεις και τις χρησιμοποιεί όπως και τη φαντασία για να εκφραστεί.

Το εγώ είναι κρυσταλλωμένη ενέργεια στο αστρικό σώμα. Η εγωική ενέργεια είναι ουσιαστικά η επιθυμία και οι τροποποιήσεις της, όπως η απληστία, η φιλαργυρία, η λαιμαργία, η ζήλια, η ανυπομονησία, οι συμπάθειες, οι αντιπάθειες και τα αρνητικά συναισθήματα.

Το εγώ της λαιμαργίας για παράδειγμα, χρησιμοποιεί τις σκέψεις και τη φαντασία για να ικανοποιήσει τη σφοδρή επιθυμία του για απόλαυση μέσω της τροφής. Μέχρι να εκπληρωθεί η επιθυμία, η επιθυμία προσλαμβάνει την μορφή της ανυπομονησίας, άγχους και ανησυχίας και αν κάτι σας εμποδίζει να πάρετε αυτό που θέλετε η επιθυμία μεταμορφώνεται σε θυμό. Αν το φαγητό δεν είναι στο ύψος των προσδοκιών και της φαντασίας εγώ τότε την επιθυμία παίρνει τη μορφή της αντιπάθειας και δυσαρέσκειας. Το ίδιο συμβαίνει και με όλες τις άλλες επιθυμίες για απόλαυση, ευχαρίστηση, φήμη, αναγνώριση, δύναμη, άνεση, αποκτήματα, αποδοχή, κλπ

Αυτός ο μηχανισμός ταύτισης του εγώ με τις σκέψεις και τη φαντασία συμβαίνει ασυνείδητα, ψυχαναγκαστικά και μηχανικά. Η λειτουργία του δεν εξαρτάται από τη θέληση και τη λογική μας. Το εγώ χρησιμοποιεί τις σκέψεις και τις ικανότητες του νου για να βρει τους τρόπους και τα μέσα για να εκπληρώσει τις επιθυμίες του.

Φυσικά μπορούμε να απαλλαγούμε σιγά-σιγά από αυτό τον μηχανισμό, με την ανάπτυξη της αυτεπίγνωσης και της αποσπασμένης αυτοπαρατήρησης, με την διερεύνηση της φύσης του εγώ, της επιθυμίας και της ταύτισης, με την εξεύρεση τρόπων να σταματήσουμε την ταύτιση, να αναπτύξουμε την αυτεπίγνωση, την διάκριση, την απόσπαση, να αυξήσουμε την σάττβα γκούνα (ποιότητα) στο νου και να μειώσουμε την ράτζας και τάμας καθώς και άλλες αρετές και ικανότητες

Οι σκέψεις μπορούν να φορτίζονται με θετική δόνηση (σάττβα, αγάπη ...), όταν είμαστε συντονισμένοι με την αληθινή μας φύση και ο νους λειτουργεί σε σάττβα και αντίθετα φορτίζονται με αρνητική δόνηση όταν είμαστε ταυτισμένοι με το εγώ και οι σκέψεις είναι έκφραση κάποιας εγωϊκής τάσης, για παράδειγμα, από ζήλια, θυμό, φόβο, υπερηφάνεια κ.λπ.

Οι σκέψεις είναι επίσης ενέργεια και έχουν τη δύναμη να δημιουργήσουν πραγματικότητα, αλλά μόνο όταν γονιμοποιούνται από το συναίσθημα ή είμαστε  σε μια υψηλότερη κατάσταση της συνείδησης. Γι 'αυτό όταν κάνουμε θετικές επιβεβαιώσεις (είμαι ειρήνη και αγάπη, για παράδειγμα) και να εξετάσουμε σε αυτές τις σκέψεις θα πρέπει να αισθανόμαστε αυτό που λέμε και να είμαστε συνειδητοί της εσωτερικής σιωπής, το κέντρο της ύπαρξής μας. Διαφορετικά, θα παραμείνουν στο νοητικό επίπεδο. 
Οι σκέψεις μας πραγματοποιούνται επίσης και γίνονται φυσική πραγματικότητα, και όταν είναι φορτισμένες με αρνητικό συναίσθημα, π.χ. φόβο, θυμό, επιθυμία. Για αυτό προσέχετε τι σκέφτεστε όταν είστε υπό την επίδραση κάποιου  συναισθήματος ιδιαίτερα όταν εκφράζεται με δύναμη. Θα γίνει η αυριανή σας πραγματικότητα.


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα