Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Περαστικά μας!

Αποτέλεσμα εικόνας για Περαστικά μας!



Όχι ρε πούστη μου δεν θα υποκύψω!

Δεν θα αλλάξω σταθμό, δεν θα σκεφτώ, δεν θα δακρύσω,
δεν θα γαμήσω την ψυχολογία μου, δεν θα υποκύψω!

Τι είμαι; Κανένα φερέφωνο της στιγμής; Καμιά ανόητη μικρή που βρέθηκε με την καρδιά στο χέρι;

Είμαι μαθημένη. Είμαι μαθημένη! ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΜΕΝΗ!

Δεν μπορεί να πονάει πιο πολύ από κάθε φορά. Δεν μπορεί να βλέπω μπροστά πριν έρθει
και αν έρθει... 
στα αρχίδια που δεν έχω!

Έλα ρε και βάρα! Αντέχουμε. Δεν ήρθε το τέλος. Όταν η ζωή μας παίζει παιχνίδια γελάμε μαζί της.

Και στο κάτω κάτω μόνο το αληθινό επιζεί. Δεν πιστεύω στις τραγωδίες.

Αν ήταν ψέμα θα φανεί, θα ξεχαστείς σαν όλα τα άλλα.

Αν ήταν παραμύθιασμα δικό σου ή δικό μου πάλι εδώ θα 'μαστε
να χύνουμε πίκρα για την ανοησία μας.

Όλα κρίνονται, όλα!

Προτιμώ τα νεύρα παρά τα κλάματα. Προτιμώ να ρίξω μπουνιά παρά να γονατίσω.

Μάθαμε πια! Κρίσεις μικρές και μεγάλες, παιχνίδια...

Στο 'πα. Δεν πιστεύω στις τραγωδίες!


Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα