Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Πολλές φορές είδα τα όνειρά μου να γίνονται στάχτη και να χάνονται στον αέρα..


Πολλές φορές είδα τα όνειρά μου να γίνονται στάχτη και να χάνονται στον αέρα....Πολλές φορές είδα τα όνειρά μου να γίνονται δάκρυα και να κυλούν από τα μάτια μου....
Πολλές φορές πίστεψα πως δεν έχω δικαίωμα σε κάποιο όνειρο και στην προσπάθειά μου να το διεκδικήσω έκανα λάθη.....
Υπήρξαν και φορές που αναρωτήθηκα αν τελικά έχω δικαίωμα πλέον να κάνω όνειρα, αν πρέπει να αγωνίζομαι για ό,τι πιστεύω πως αξίζει και πως αγαπώ, αν πρέπει να τολμώ να κάνω την υπέρβασή μου,...πέρα από τα πρέπει και τα μη....Όταν λιγοψύχησα, όταν έσκυψα το κεφάλι, όταν οπισθοχώρησα....ένοιωσα πως δεν είμαι Άνθρωπος.....Κι εγώ παλεύω καθημερινά να γίνω.....!


Ο κόσμος είναι όμορφος παρά την υποκρισία, τον μόχθο, την απανθρωπιά και τα προδομένα όνειρα....Γι αυτό θα συνεχίσω να παλεύω, συνθηκολογώντας με την ψυχή μου.....
Αν το όνειρο δεν γίνει ευχή, αν η ευχή δεν γίνει θέλω, αν το θέλω δεν γίνει μπορώ...τότε το όνειρο γίνεται εφιάλτης.....
Ξέρω πια πως αξίζει να υπάρχω για τα όνειρά μου....κι ας είναι αυτά τα όνειρα φωτιά που θα με κάψουν.....


skepseissofwn

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα