Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Γιατί πρέπει να απαλλαγούμε από το εγώ μας;

Αποτέλεσμα εικόνας για Γιατί πρέπει να απαλλαγούμε από το εγώ μας;

Γιατί πρέπει να απαλλαγούμε από το εγώ μας;

1. Το εγώ καθιστά αδύνατο για μας να είμαστε ο αληθινός, ο πραγματικός Εαυτός μας. Κάνει την εργασία της αυτο-βελτίωσης και την εσωτερική ανάπτυξη αδύνατη.

2. Το εγώ εμποδίζει τη δυνατότητα των ορθών ανθρώπινων σχέσεων, την ενότητα και την παγκόσμια ειρήνη.

3. Όταν δημιουργείτε το εγώ σας, ταξιδεύετε με τη μάσκα σας καθ' όλη τη διάρκεια των χιλιετιών, και δεν μπορείτε να την πετάξετε, εκτός αν κάποιος την καταστρέψει για εσάς, με τη βοήθειά σας.

4. Το εγώ είναι η αιτία για πολλές ψυχολογικές ασθένειες.

5. Το εγώ είναι σαν να χτίζετε ένα κέλυφος γύρω σας και να θάβετε τον πραγματικό Εαυτό σας σε αυτό.



6. Λάθος αξίες και πρότυπα δεν επιτρέπουν σε σας να απολαύσετε υψηλότερες καταστάσεις της συνειδητότητας και να έρθετε σε επαφή με Ανώτερους Κόσμους.

7. Το εγώ είναι ένας ψυχολογικός καρκινικός όγκος. Μπορεί να εκδηλωθεί ως ένας πραγματικός όγκος στο φυσικό σας σώμα ή ως μια εγκληματική, μυστική οργάνωση της κοινωνίας στο περιβάλλον σας.

8. Κανένα σπουδαίο οικοδόμημα δεν μπορεί να βασιστεί σε ένα εγώ. Ό,τι χτίζετε πάνω στο εγώ είναι καταδικασμένο να χαθεί.

9. Το εγώ είναι η αιτία των δεινών και του πόνου για τους άλλους, και είναι μια πηγή αυτο-βασανισμού.

10. Το εγώ δεν επιτρέπει καθαρή επικοινωνία με τους ανθρώπους και διαστρεβλώνει την πραγματικότητα και τα γεγονότα.


-Τορκόμ Σαραϊνταριάν 


elenastral

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα