Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2017

Η ουσία όλων των αποφάσεων

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΦΘΟΝΙΑ

Από τότε που ήμουν ακόμη ένα νεαρό αγόρι, ήθελα να συνηθίσω το μυαλό μου να επικεντρώνεται πάνω σε ότι επιθυμούσα, παρά σ'αυτά που είχαν οι άλλοι άνθρωποι, ή σε όσα έλειπαν από τη ζωή μου. Η συνήθεια αυτή λειτούργησε στη ζωή μου και εξακολουθεί ν' αποδίδει ακόμη και σήμερα.

Η ουσία όλων των αποφάσεων που πήρα, καθώς τώρα κοιτάζω πίσω, έδειχναν να τείνουν προς την κατεύθυνση να έχω περισσότερη ελευθερία στη ζωή μου - ελευθερία, αλλά και να ελέγχω εγώ την ίδια μου τη μοίρα.

Δεν μου άρεσε να είμαι υποχρεωμένος να βρίσκομαι σ' ένα ειδικό μέρος κάθε μέρα ή να έχω κάποιον να μου λέει πως να ντυθώ, ι να κάνω, τι θα πω και πόσα χρήματα θα' πρεπε να παίρνω.

Ήθελα ν' ακολουθώ μια πορεία που θα επέκτεινε την ελευθερία που τόσο λάτρευα.


Αυτή ακριβώς είναι η αρχή της ΑΦΘΟΝΙΑΣ, να μπορούμε να εναρμονιζόμαστε με την απεραντοσύνη που υπάρχει για μας πέρα από όλα τα όρια και τους ελέγχους που άλλοι θα προσπαθούν να μας επιβάλλουν....

Απόσπασμα από το βιβλίο του ΓΟΥΑΙΗΝ ΝΤΥΕΡ - ΠΙΣΤΕΨΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα