Σάββατο 8 Ιουλίου 2017

Η αξιοπρέπεια βλάκα μου, αξίζει, δεν κοστίζει.

Αποτέλεσμα εικόνας για Η αξιοπρέπεια βλάκα μου, αξίζει, δεν κοστίζει.
Γράφει η Σοφία Παπαηλιάδου
Μην ταράζεσαι βλάκα μου. Δεν είσαι ο μόνος που την πάτησε σε αυτό το “δούναι και λαβείν” στις σχέσεις.
Είναι που κανείς δεν σου είπε, πως όσα παίρνεις στην διάρκεια, δεν είναι αρκετά.
Δεν είναι αρκετά γιατί εσύ μετράς με αριθμούς και κόστη κι ο άλλος απέναντί σου μετράει με ψυχή, καρδιά και αξιοπρέπεια.
Τι;
Πόσο κοστίζει η αξιοπρέπεια;
Έλα βλάκα μου, σκέψου λίγο.
Σκέψου λίγο πριν χτυπήσεις την τιμούλα σαν άλλος μπακαλόγατος.
Ακούς;; Τιμούλα, καρδούλα, ψυχούλα, ζωούλα, ερωτάκος, αγαπάκι, όλα έχουν το “λίγο” τους και το “πολύ” τους.
Μόνο η αξιοπρέπεια δεν έχει.
Είναι αυτή. Μία. Ή την παίρνεις ή την αφήνεις.
Έλα, προσπάθησε το.. δεν έχει σου λέω.. αξιοπρεπειούλα, δεν υπάρχει.
Ανθρωπάκι όμως υπάρχει! Και σκουληκάκι, αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο που έλεγε η γιαγιάκα μου.

Κι έτσι λοιπόν, στο ταμείο, την ώρα του λογαριασμού, εσύ θα μείνεις βλάκα μου να φωνασκείς και να κάνεις θόρυβο, όπως κάθε ντενεκές ξεγάνωτος, κι εκείνος απέναντι, θα σου ρίξει ένα χαμόγελο, ένα σιχτήρι που θα το αξίζεις στο απόλυτο, θα σου κλείσει και το μάτι για όσα ξέρει και δεν θα χρειαστεί να πει, και θα σου παραδώσει ένα μάθημα αξιοπρέπειας.
Κι αυτό, είναι ένα μάθημα που αξίζει πολλά και δεν κοστίζει μία, για να μπορούν να το αγοράσουν όλοι εκείνοι που έμαθαν να μετράνε με αριθμούς.
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα