Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

Μὰ ὅλα τὰ λάθη καὶ τὰ σωστά μου, στοιχειοθετοῦν αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα!

Τὸ τιμῶ αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα!
Καλό, κακό, στραβὸ ἤ ἴσιο, ὀρθὸ ἤ ἀνορθόδοξον, εἶναι ὁ δρόμος μου! Ὁ βίος μου! Ἡ προσωπική μου ἐμπειρία. 
Εἶναι αὐτὰ ποὺ ἀγαπῶ. Εἶναι αὐτὰ ποὺ ἄφησα πίσω μου!
Εἶναι τὸ τώρα μου! 
Γιατί λοιπόν νά μετανοήσω γιά κάτι;
Τιμῶ κάθε μου στραβοπάτημα…
Κάθε λάθος στροφή…
Κάθε βιαστικὴν ἀπόφασιν…
Τιμῶ ὅσους ἀγάπησα ἀλλὰ καὶ ὅσους δὲν ἀγάπησα!
Ὅσους μοιράσθηκα ἀλλὰ κι ὅσους δὲν μοιράσθηκα!
Ὅσους συμπορευθήκαμε ἀλλὰ κι αὐτοὺς ποὺ χαθήκαμε….
Οὐδέποτε ἐμίσησα, δὲν μισῶ καὶ δὲν θὰ μισήσω!
Αὐτὴ εἶναι ἡ Φύσις μου!

Οὐδέποτε ἔκλεψα, δὲν κλέβω καὶ δὲν θὰ κλέψω!
Αὐτὴ εἶναι ἡ ἐπιλογή μου!
Δὲν κλαίω γιὰ τοὺς πόνους μου. Χαίρομαι καὶ καμαρώνω!
Ἐὰν δὲν ὑπῆρχαν αὐτοί, σήμερα ἐγὼ δὲν θὰ ἤμουν αὐτὸ ποὺ εἶμαι!
Τοὺς τιμῶ ὥς φίλους, συμμάχους, συμβούλους!
Ἔμαθα πὼς μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο, αὐτὸν ποὺ μὲ πόνεσε ἤ ποὺ πόνεσε ἄλλους,  δὲν γίνεται νὰ ἐπιτύχω κάτι καλὸ γιὰ ἐμέναν!
Γιατί λοιπόν νά ἀλλάξω κάτι σέ ὅσα ἔκανα;
Γιατί νά γυρίσω πίσω τόν χρόνο;
Δὲν εἶμαι τέλεια… Καὶ δὲν θὰ γίνω. 
Ὅμως αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα, στὰ λάθη μου καὶ στὰ σωστά μου τὸ χρωστῶ.
Δὲν θέλω νὰ ἀλλάξω κάτι!
Μοῦ ἀρέσουν!
Ἴσως ἐὰν κατάφερνα νὰ γυρίσω τὸν χρόνο πίσω, νὰ ξανάκανα τὰ ἴδια.
Ἴσως πάλι ἀν τὶ αὐτῶν νὰ ἔκανα ἄλλα λάθη!
Ἴσως ἀκόμη καὶ νὰ μὴν ἔκανα λάθη!
Ἀλλὰ σίγουρα δὲν θὰ ἤμουν αὐτὸ ποὺ εἶμαι σήμερα!
Πολυτιμότερα ὅμως ἀπὸ ὅσων ἔχω καὶ τιμῶ, εἶναι οἱ σύντροφοί μου!
Ἐὰν δὲν εἶχα αὐτὴν τὴν πορεία ποὺ εἶχα, οὐδέποτε θὰ τοὺς συναντοῦσα!
Τὸ μέγιστον δῶρο! Ἡ ἐπιβράβευσις, κι ἄς μὴν εἶναι πάντα ὅλα ῥόδινα καὶ χαρωπά! 
Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα