Δευτέρα, 5 Ιουνίου 2017

ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ GAY Ο ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ ;

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Σε μια περίοδο που στην Τουρκία επιχειρείται από το καθεστώς Ερντογάν η αποδόμηση του ιδρυτή της τουρκικής δημοκρατίας και «πατέρα» των Τούρκων, Κεμάλ Ατατούρκ, αναζωπυρώνεται η συζήτηση αν ήταν τελικά ή όχι ομοφυλόφιλος.
Στο διαδίχτυο κυκλοφορούν φωτογραφίες που δείχνουν τον Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ, σε μια χαρακτηριστική σκηνή σε κάποια πλαζ να κοιτάζει σε στάση που δημιουργεί την εντύπωση ότι δεν ήταν και… πολύ άντρας.
Η αναφορά σε μια χαρακτηριστική φωτογραφία που συνοδεύεται από την άποψη ότι ο Κεμάλ μπορεί να ήταν ομοφυλόφιλος, έχει περάσει και σε μερίδα του τουρκικού τύπου προκαλώντας έντονες συζητήσεις καθώς όπως είναι γνωστό ένα από τα μεγαλύτερα ταμπού της σύγχρονης Τουρκίας είναι ο Κεμάλ Ατατούρκ τον οποίο οι Τούρκοι έχουν θεοποιήσει σε βαθμό που θα ζήλευαν στο παρελθόν πολλοί άλλοι δικτάτορες όπως οι Χίτλερ, Μάο, Στάλιν, κλπ.
Το εντυπωσιακό είναι πως η άποψη αυτή, ότι δηλαδή ο ιδρυτής της σύγχρονης Τουρκίας μπορεί να ήταν gay και η οποία αναδημοσιεύτηκε και στην τουρκική εφημερίδα Habertürk, ενώ καταγγέλθηκε στις δικαστικές αρχές σε πρώτη φάση ο εισαγγελέας αποφάνθηκε ότι δεν χρειάζεται να ασκήσει δίωξη και ότι η φωτογραφία καλύπτεται νομικά από τον νόμο περί τύπου. Φυσικά αυτή η πρώτη αντίδραση των νομικών αρχών δεν έμεινε έτσι και μετά από έντονες ενστάσεις πολλών παραγόντων που πρόσκεινται στον κεμαλισμό διατάχτηκε ανάκριση για την ανάρτηση της φωτογραφίας καθώς και για τα δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι ο Κεμάλ Ατατούρκ μπορεί να ήταν gay. Από την άλλη πλευρά αυτοί που δημοσίευσαν την φωτογραφία επικαλούνται τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και τις διατάξεις για την ελευθεροτυπία και την κατάργηση της λογοκρισίας που ισχύουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Το Αίνιγμα του Λαού των Ανασάζι



Τα πρώτα στοιχεία που έχουμε για τους Ανασάζι ανάγονται στον 1ο αιώνα π.Χ. Σε μια περιοχή με έκταση όσο και η Γαλλία, άρχισαν να αναπτύσσουν τον πολιτισμό τους, να χτίζουν τεράστια οικοδομικά συγκροτήματα, να φτιάχνουν δρόμους, να καλλιεργούν τη γη με ένα αποτελεσματικό υδρευτικό σύστημα και να αποκαθιστούν ένα πρωτότυπο σύστημα επικοινωνίας ανάμεσα στις πόλεις και τα χωριά τους. 

Στην εποχή τους η χώρα στην οποία ζούσαν και που τώρα κατέχεται από τέσσερις πολιτείες των ΗΠΑ, δηλαδή την Αριζόνα, τη Γιούτα, το Κολοράντο και το Νέο Μεξικό ήταν πιο πυκνοκατοικημένη από σήμερα! 

Εικοσιπέντε χιλιάδες τοποθεσίες πόλεων, χωριών, κοινοτήτων ή οικισμών των Ανασάζι έχουν ανακαλυφτεί μόνο στο Νέο Μεξικό και χιλιάδες άλλες στις υπόλοιπες πολιτείες. 

Σε κάθε κοινότητα υπήρχε ένα κεντρικό κτιριακό συγκρότημα ημικυκλικού σχήματος που διέθετε εκατοντάδες ή και χιλιάδες δωμάτια. 

Μπροστά απ’ αυτό ήταν ο υπόγειος κυκλικός ναός τους (κίβα) και πίσω διάφορα βοηθητικά οικοδομήματα που χρησίμευαν σαν αποθήκες. Η κεντρική αυτή πόλη περιβαλλόταν από προάστια που βρίσκονταν αρκετά χιλιόμετρα μακριά.

Ένας λαός από τον Κάτω Κόσμο

Σύμφωνα με την παράδοση των Ανασάζι που σήμερα επιζεί μέσω των Ναβάχο, των Πουέμπλο και των Χόπι οι πρόγονοί τους βγήκαν από τον Κάτω Κόσμο, μέσα από μια τρύπα που ενώνει το κέντρο της γης με την επιφάνεια. Μέσα από την ίδια τρύπα οι ψυχές των νεκρών γυρνάνε στην αρχέγονη πατρίδα τους. Γι’ αυτό γύρω από αυτή την τρύπα φτιάχνουν το σπίτι τους ή το ναό τους.

Έτσι στους πρώτους αιώνες μετά την εμφάνισή τους οι Ανασάζι προτιμούν να μένουν σε υπόγειες κατοικίες. Διαλέγουν κοιλώματα σε πετρώδη εδάφη και τα σκεπάζουν με θολωτή στέγη από άχυρο και λάσπη. 

ΤΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ROHONC CODEX!!!!


Το Rohonc Codex ( Ρόχοντς Κόντεξ είναι ένα ουγγρικό βιβλίο:  [rohont͡s] ) είναι ένα εικονογραφημένο χειρόγραφο βιβλίο από έναν άγνωστο συγγραφέα, με ένα κείμενο σε μια άγνωστη γλώσσα και γραφή  , που εμφανίστηκε στην Ουγγαρία στις αρχές του 19ουαιώνα!!!! Η προέλευσης του βιβλίου και το νόημα του κειμένου και οι εικόνες έχουν ερευνηθεί από πολλούς επιστήμονες και ερασιτέχνες ερευνητές , χωρίς οριστικό συμπέρασμα – αν και πολλοί Ούγγροι μελετητές πιστεύουν ότι είναι του 18ου αιώνα και δεν είναι τίποτα άλλο από μια φάρσα μα ποιος θα καθότανε να σκαρφιζότανε μια τόσο δύσκολη και χρονοβόρα φάρσα και για ποιο λόγο!!!

Το όνομα του κώδικα αναφέρεται ως Rohonczi ( Ροχόντσιζι ) , σύμφωνα με την παλιά ουγγρική ορθογραφία που αναμορφώθηκε κατά το πρώτο μισό του 19ουαιώνα!!!! Αυτή η ορθογραφία έχει εξαπλωθεί κατά πάσα πιθανότητα να οφείλεται στο βιβλίο του Β Enăchiuc  ( Β Ίνασιουκ βλέπε Βιβλιογραφία παρακάτω)!!!! Σήμερα το όνομα του κώδικα είναι γραμμένο στην ουγγρική ως Rohonci-Kodex ( Ροχόντσι – Κόντεξ )!!!!!
Ο κώδικας ονομάστηκε έτσι από το όνομά της πόλης της Rohonc ( Ρόχοντς ), στη Δυτική Ουγγαρία ( όπου σήμερα ονομάζεται  Rechnitz ( Ρέτσιντζ) και βρίσκεται στην Αυστρία ), όπου κρατήθηκε μέχρι το 1838, όταν παραχωρήθηκε στην Ουγγρική Ακαδημία Επιστημών από Gusztáv Batthyány ( Γκούζταβ Μπάτθαγιανη ), ως μια ουγγρική καταμέτρηση , μαζί με ολόκληρη τη βιβλιοθήκη του!!!!

Η προέλευση του κώδικα είναι άγνωστη!!!! Ένα πιθανό ίχνος του παρελθόντος του μπορεί να είναι μια καταχώρηση από το 1743 κατάλογο της βιβλιοθήκης Rohonc της Batthyánys’, το οποίο λέει “Magyar imádságok, volumen Ι σε 12.”, ( Μαγγιάρ ιμαντσαγκόκ βόλουμεν ως ουγγρικές προσευχές σε ένα τόμο, μεγέθους duodecimo – Ντουοντεσίμο )!!!! Το μέγεθος και το περιεχόμενο συμφωνούν με αυτές του κώδικα, αλλά αυτό είναι το σύνολο των πληροφοριών που περιέχονται στον κατάλογο, έτσι ώστε να μπορεί να είναι μόνο μια υπόδειξη και τίποτα άλλο…!!!!

Από την ύπαρξή του έγινε ευρέως γνωστό, ο κώδικας έχει μελετηθεί από πολλούς επιστήμονες και ερασιτέχνες, αλλά κανείς δεν έχει καταφέρει να παρέχει μια ευρέως αποδεκτή πειστική μετάφραση ή την ερμηνεία του κειμένου!!!! 

Γιατί παχαίνω αφού τρώω σωστά;



Τί φταίει και δεν χάνω κιλά; Aφού προσέχω τη διατροφή μου.
Πολλοί άνθρωποι διαπιστώνουν μία στασιμότητα ή και αύξηση στη ζυγαριά τους ενώ ακολουθούν μία υγιεινή διατροφή... Και μία τέτοια αυξομείωση μόνο κακό κάνει στην ψυχολογία μας και στη διάθεσή μας... Οπότε μπορεί και να 'εκτονωθούμε ' στο φαγητό! Πριν συμβεί όμως αυτό, ας διορθώσουμε και κάποιους άλλους παράγοντες, οι οποίοι ευθύνονται και αυτοί για την άνοδο που έχει πάρει η ζυγαριά μας.
ΠΑΡΑΛΕΙΠΩ ΓΕΥΜΑΤΑ
Η παράλειψη τακτικών γευμάτων και τα μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς τροφή συμβάλλουν στην προσθήκη βάρους. Όταν καταναλώνεις μικρά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας, ενισχύεις τον μεταβολισμό λόγω της αυξημένης θερμογένεσης και παράλληλα τροφοδοτείς τον οργανισμό με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και τα αντιοξειδωτικά, τα οποία επίσης συμβάλλουν στην απώλεια των περιττών κιλών. Αυτή η τακτική βοηθάει στην πρόληψη της υπερκατανάλωσης ανθυγιεινών σνακ.
ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΑΠΟ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ
Μπάρες δημητριακών, πολύσπορα κριτσίνια, μαύρη σοκολάτα, καστανή ζάχαρη, μπισκότα με δημητριακά, χυμοί φρούτων, όλες είναι υγιεινές τροφές αλλά δεν σημαίνει ότι δεν έχουν και θερμίδες! Ακόμη και τρόφιμα που θεωρούνται 'διαίτης' ή άπαχα, μπορεί να συνεισφέρουν αρκετές θερμίδες ανά μερίδα, οπότε είναι αρκετά χρήσιμο να υπολογίζεις τις θερμίδες που καταναλώνεις στην ανάλογη ποσότητα, διαβάζοντας προσεκτικά τις διατροφικές ετικέτες.
ΤΡΩΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Οποιαδήποτε πράξη ή ενέργεια ή συνήθεια που μας ενοχλεί ή μας αποσυντονίζει από την διαδικασία του φαγητού, έχει ως αποτέλεσμα να λαμβάνουμε έως και 300 θερμίδες επιπλέον συγκριτικά με την κατανάλωση φαγητού σε περιβάλλον ησυχίας και ηρεμίας. Αυτό ισχύει ακόμη και για την συνομιλία μας στο τηλέφωνο ή στην ανάγνωση εφημερίδας ή περιοδικού την ώρα του φαγητού. Επομένως , αφιέρωσε 15 λεπτά στο γεύμα και απόλαυσε το σε ήρεμο περιβάλλον χωρίς ενοχλητικούς θορύβους και άγχος. Η απόλαυση του φαγητού συμβάλλει στον καλύτερο κορεσμό και φυσικά στην ποιοτικά ορθότερη επιλογή γευμάτων.

20 φυσικά παυσίπονα στην κουζίνα σας



Τα θαύματα της φύσης είναι εκπληκτικά και αυτό φαίνεται πολύ απλά, από τον πάγκο της κουζίνας μας.

Εάν παρατηρήσουμε τον πάγκο της κουζίνας μας λίγο πιο προσεκτικά θα ανακαλύψουμε μια λίστα από φυσικά παυσίπονα τα οποία χρησιμοποιούμε καθημερινά για να μαγειρέψουμε, που όμως κρύβουν και κάποιες  θεραπευτικές και καταπραϋντικές ιδιότητες.
Η λίστα αυτή, βασίζεται σε επιστημονική έρευνα και δίνει συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τις επιδράσεις του κάθε συστατικού. Μπορεί να είναι μια σχετικά μεγάλη σε έκταση λίστα, όμως αυτό είναι λογικό, καθώς είναι αδύνατο να ασχοληθούμε διεξοδικά με κάθε πάθηση και θεραπεία που αναφέρονται παρακάτω.
Σημειώστε, ωστόσο, ότι ο πόνος ή άλλα συμπτώματα που παραμένουν μπορεί να είναι ένα σημάδι για κάτι πιο σοβαρό και μπορεί να απαιτεί ιατρική παρέμβαση.

1. ΜΗΛΟΞΥΔΟ

Το μηλόξυδο μπορεί να ανακουφίσει σε περιπτώσεις αρθρίτιδας και μυϊκού πόνου και να βελτιώσει την κινητικότητα των αρθρώσεων.
Μπορείτε να προσθέσετε 2 κουταλάκια του γλυκού σε ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα.

2. ΤΖΙΝΤΖΕΡ

Μπορεί να  απαλύνει τους πόνους από δυσπεψία και καούρα.
Οι ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του τζίντζερ είναι επίσης ιδανικές για την αντιμετώπιση μυϊκού και αρθριτικού πόνου, καθώς και για πόνους περιόδου στις γυναίκες. Για καλύτερα αποτελέσματα, μπορείτε να προσθέσετε 1 ή 2 κουταλάκια του γλυκού τζίντζερ στα γεύματά σας καθημερινά.

3. ΣΚΟΡΔΟ

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σκόρδο για να απαλύνετε πόνους στα αυτιά και χρησιμοποιείται και σε περίπτωση ωτίτιδας
Βάζοντας μόλις 2 σταγόνες ζεστό λάδι σκόρδου (βράζοντας μερικές σκελίδες φρέσκου σκόρδου σε ελαιόλαδο), δύο φορές την ημέρα, στο αυτί που σας πονάει θα μπορέσετε να το καθαρίσετε χωρίς να χρειάζεται να αγοράσετε κάποιο από τα συνταγογραφούμενα φάρμακα.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΙΓΑΙΟ;

Ἂρθρο τοῦ Κ. ΔΟΥΚΑ
Καθώς τά νέφη τοῦ πολέμου συσσωρεύονται στά Βαλκάνια καί οἱ διάφοροι
ξένοι ἀξιωματοῦχοι μιλοῦν γιά ἀλλαγή συνόρων καί θεωροῦν ἀναπόφευκτη
τήν ἐμπλοκή τῆς Ἑλλάδος σέ ἓνα νέο Βαλκανικό πόλεμο, μέ ἐξαγωγή τῆς
Τουρκικῆς κρίσης πρός τό Αἰγαῖο καί τά Ἑλληνικά νησιά, νομίζω ὃτι
εἶναι χρήσιμη μιά μικρή ἱστορική ἀναδρομή, πού καταδεικνύει τήν
Ἑλληνικότητα τῆς Μ. Ἀσίας ἀπό τήν Ὁμηρική καί τήν Ἀρχαιοελληνική
ἐποχή.
Ποιοί εἶναι, ἀλήθεια, οἱ Τοῦρκοι, πού λένε ὃτι τούς ἀνήκει τό μισό
Αἰγαῖο καί δέν ξέρω ποιές ἂλλες γεωγραφικές περιοχές;
Ἡ πραγματική ἱστορία ἒχει ὡς ἑξῆς:Ἡ ἀρχική πατριά τοῦ Σουλεϊμάν Σάχ
πιέστηκε ἀπό τόν Τζεγκίς Χάν καί κατέβηκε στόν Νότο ἀπό τήν Κεντρική
Ἀσία. Ἦσαν Μογγόλοι δηλαδή, περίπου 400 οἰκογένειες σκηνιτῶν, πού στίς
ἀρχές τοῦ 1233 φιλοξενήθηκαν ἀρχικά ἀπό τούς Σελτζουκίδες, πού εἶχαν
κι αὐτοί ἐκδιωχθεῖ καί κατοικοῦσαν μεταξύ Προύσης καί Ἀγκύρας.
Ἀργότερα ὁ Ὀσμάν, γιός τοῦ Ἐρτογούλ, τούς χειραφέτησε τό 1288. Τό
Σελτζουκικό κράτος κατέρρευσε καί οἱ σκηνίτες τοῦ Ὀσμάν
χρησιμοποιήθηκαν σάν ὁροφύλακες τοῦ Βυζαντίου (φύλακες συνόρων).
Αὐτοί οἱ ὀλίγιστοι σκηνίτες Ὀσμανίδες κατόρθωσαν μέσα σέ δύο αἰῶνες
ἀπό τό 1233 βαθμιαίως νά ἐνσωματώσουν, ἐξισλαμίσουν καί νά ἀφομοιώσουν
γλωσσικῶς ὁλόκληρη τήν Μικρά Ἀσία καί ὂχι μικρό μέρος τοῦ πληθυσμοῦ
τῆς Βαλκανικῆς. Οἱ μέθοδοι γνωστές: Γενιτσαρισμός καί παιδομαζώματα.
Εἶναι λάθος καί ἀφέλεια νά ὑποστηρίζεται ὃτι ἀλλεπάλληλα κύματα Οὒνων
καί ἂλλων βαρβάρων λαῶν ἐξετόπισαν τούς λαούς τοῦ Βυζαντίου. Οἱ λαοί,
κάτω ἀπό ὁποιεσδήποτε συνθῆκες, δέν ἒχουν κανένα λόγο μετακινήσεως.
Δέν θά τό ἐπέτρεπε ἂλλωστε ὁ κατακτητής. Ποιοί θά δούλευαν γι᾽ αὐτόν;
Οἱ λαοί ἀντεπεξέρχονται στίς ἐπιδρομές μέ ὁποιονδήποτε τρόπο καί
ὑποτάσσονται γενικῶς στούς ἐπιδρομεῖς. Οἱ φεύγοντες εἶναι ὀλιγάριθμοι,
ὃπως εἶναι ἡ περίπτωση τοῦ Σουλεϊμάν Σάχ, πού ξέφυγε ἀπό τήν καταδίωξη
τοῦ περιβόητου Μογγόλου κατακτητῆ Τζεγκίς Χάν (1167-1227).

Συρία: Οι τζιχαντιστές εγκαταλείπουν πανικόβλητοι περιοχές χωρίς να πολεμήσουν





«Η τρομοκρατική οργάνωση Daesh εγκατέλειψε ορισμένες περιοχές χωρίς πόλεμο με τις καθεστωτικές δυνάμεις»



Ιούνιος 5, 2017. 17:14

Η τρομοκρατική οργάνωση Daesh, εγκατέλειψε βιομηχανικές περιοχές, σχολεία και χωριά στην περιφέρεια του Χαλεπίου, χωρίς καν να μπει στον κόπο να πολεμήσει τις δυνάμεις του Άσαντ, γράφει τούρκικο δημοσίευμα.




Οι ρόλοι της τρομοκρατικής οργάνωσης του ‘ισλαμικού κράτους’ και του στρατού του Άσαντ έχουν αντιστραφεί, σημειώνεται χαρακτηριστικά.



Οι τρομοκράτες αποσύρθηκαν από αυτές τις περιοχές πριν ακόμη καταφθάσουν οι δυνάμεις του Άσαντ στη ελεύθερη ζώνη του Χαλεπίου και σε μερικές άλλες περιοχές.

ΤΟΝ ΠΕΤΑΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ

Odysseas_Androutsos

Ο Οδυσσέας Ανδρούτσος ήταν ένας ήρωας που αφιερώθηκε με πάθος στον απελευθερωτικό αγώνα, αλλά είχε άδοξο τέλος. 

Ο γενναίος επαναστάτης μεγάλωσε στην αυλή του Αλή Πασά. 

Δεν δίστασε όμως με την έκρηξη της επανάστασης να στραφεί δυναμικά εναντίον των Τούρκων. 

Ωστόσο, οι συνεχείς συγκρούσεις του με σημαντικά πολιτικά πρόσωπα της εποχής, οδήγησαν σε πολλές απόπειρες δολοφονίας εναντίον του. 

Λίγοι γνωρίζουν ότι ακόμη και στον ίδιο το Νικηταρά είχε προταθεί να δολοφονήσει τον φίλο και συμπολεμιστή του, τον Ανδρούτσο.

Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΠΟΥ ΕΣΠΕΡΝΕ ΠΑΙΔΙΑ

65881

Σε ηλικία 16 ετών σκότωσε τον άνδρα που βίασε την αδερφή του και αναγκάστηκε να αλλάξει το όνομά του  προκειμένου να διαφύγει από το νόμο. 

Γύριζε δεξιά κι΄αριστερά κι΄οτι δουλειά εύρισκε την έκανε. Απο ανθρακωρύχος μέχρις και έμπορος ζώων. 

Γεννήθηκε σαν σήμερα 5 του Ιούνη ο Χοσέ Ντοροτέο Αράνγκο Αράμπουλα ωγνωστός ως Πάντσο Βίγια ή Φρανσίσκο Βίγια ή Βίλλα. 

Κλέφτης και αληταράς μεγάλος. στα 21 του χρόνια κιόλας, ήταν αρχηγός ένοπλης συμμορίας.  

Έκλεβε πλούσιους,  λήστευε τράπεζες και έδινε λεφτά στους φτωχούς  με αποτέλεσμα να επικηρυχθεί από τον δικτάτορα Ντίαζ. Ο λαός τον αγαπούσε, τον έβλεπε σαν ήρωα και τον βοηθούσε να κρύβεται απο τον στρατό που τον έψαχνε παντού. 

Βοηθούσε το λαό τον απλό κόσμο και τον βοηθούσαν κι΄εκείνοι γιατί ήθελαν να απαλλαγούν από την οικονομική εξουσία των Αμερικανών εποίκων που σκόπευαν να καταλάβουν όλο το Μεξικό. 

Οταν ένωσε τις δυνάμεις του με τον Φραντζέσκο Μαδέρο, ο Βίλα κατάφερε να φέρει κοντά του Μεξικανούς  και Αμερικάνους  για την επανάσταση. 

ΣΤΑ 45 ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΥΡΕΣΗ.

KAzanova3
Ο πιο διάσημος εραστής όλων των εποχών, ο Τζιοβάνι Καζανόβα, κατέκτησε 122 γυναίκες κατά τη διάρκεια της ερωτικής του ζωής, αν και η δισταύρωση είναι αδύνατον να γίνει και ίσως και αδιάφορο…

Ο ίδιος απέδιδε τις ερωτικές επιδόσεις του στην ικανή ποσότητα σοκολάτας που έπινε, λίγο πριν κάνει έρωτα. Η φήμη του, καταρρίπτεται στις μέρες μας, αν σκεφτούμε ότι μόλις στα 45 του χρόνια άρχισε η σεξουαλική παρακμή του. 

Αναγκάστηκε να πληρώνει για να κάνει σεξ, ενώ όταν πέθανε, σε ηλικία 73 ετών, το μόνο θηλυκό που είχε συντροφιά του ήταν η σκυλίτσα του, η Φινέτ. Ένας ακόμη μύθος είναι ότι οι γυναίκες τον κυνηγούσαν. Τουλάχιστον τρεις φορές στη ζωή του ερωτεύτηκε σφοδρά ο Καζανόβα και έτρεχε πίσω από αυτές τις μοιραίες γυναίκες. 

Η μία ήταν μια δεκαεπτάχρονη παντρεμένη Ιταλίδα που τη γνώρισε στην Κέρκυρα το 1744. Η γαλλίδα αριστοκράτισσα Ενριέτε, τον εγκατέλειψε μόλις την ερωτεύτηκε, ενώ μία 17χρονη πόρνη, η Μαρία ντε Σαρπιγιόν, τον βασάνισε τόσο με τα καμώματα της, που παραλίγο να βάλει τέρμα στη ζωή του. Για μεγάλο χρονικό διάστημα έπασχε από βαριά κατάθλιψη εξαιτίας της. 

Ο διάσημος εραστής Καζανόβα 

Η ζωή του 

Για πρώτη φορά, όπως έλεγε, έκανε έρωτα στα 11 του χρόνια με την αδερφή ενός ιερέα. Οι γονείς του τον είχαν εγκαταλείψει από νωρίς και τον μεγάλωσε η γιαγιά του στη Βενετία. 

Ο Καζανόβα ήταν πολύ ευφυής και μόλις στα 17 του χρόνια αποφοίτησε από τη νομική σχολή. Δεν επέλεξε όμως το επάγγελμα του δικηγόρου, αλλά του κληρικού, ώσπου ανακάλυψαν τις ερωτικές του αταξίες και αναγκάστηκε να βγάλει τα ράσα. Το ίδιο ακριβώς συνέβη όταν πήγε να καταταγεί στον στρατό. 

Η λίστα ...



Η λίστα
με τους ζωντανούς-νεκρούς
που αποχωρούν
θα μεγαλώνει ολοένα.
Οποιοσδήποτε
στέκεται σαν εμπόδιο
ανάμεσα
στο Φως που κατέρχεται
και στην Ανθρωπότητα που το λαμβάνει,
θα φεύγει
με τον ένα ή τον άλλο τρόπο
και
τρόποι υπάρχουν εκατοντάδες.
Τώρα
σημασία δεν έχει
παρά μόνο ν`απομακρυνθούν
από το γήινο πεδίο
όλοι εκείνοι
που επέλεξαν
τον δρόμο
"της αριστερής ατραπού"
ή αλλιώς
"την υπηρεσία προς τον εαυτό"
και έτσι 
έγιναν υποχείρια μοχθηρών δυνάμεων
 και συνεργοί
στα εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας.

Πολλοί χρησιμοποίησαν αθέμιτους τρόπους
για να παρακάμψουν
τους νόμους των ανθρώπων
και να βρεθούν στο απυρόβλητο
συγκεντρώνοντας πλούτο και προνόμια.
Καθώς όμως θα περάσουν στην άλλη πλευρά,
εκεί που η πραγματική ζωή ξεκινάει,
οι "εκπλήξεις" που τους περιμένουν
δεν θα είναι καθόλου
μα καθόλου
ευχάριστες.

Η Ανθρωπότητα
θα βρεί την Ψυχική Δύναμη
την Συμπόνοια
και την Αγάπη
για να τους συγχωρέσει.
Μπορεί και θα το κάνει όταν έρθει η ώρα.
 
Το μεγάλο ερώτημα είναι

«Κι αν δεν μπορούμε να τον βοηθήσουμε, τουλάχιστον ας μην τον πληγώνουμε» (ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ)



Μαζί. Από το «εγώ» και το «εσύ» στο «εμείς». Οι σχέσεις σας θα είναι τόσο ζωντανές και γεμάτες, όσο είσαστε κι εσείς. Αν είσαστε νεκροί, νεκρή θα είναι και η σχέση. Και αν οι σχέσεις σας είναι βαρετές και ανεπαρκείς, φταίτε εσείς που είσαστε βαρετοί και ανεπαρκείς. Ζωντανέψτε λιγάκι! Πάρτε είδηση ότι ο κόσμος και οι άνθρωποι δε φτιάχτηκαν ειδικά για σας. Προσπαθήστε να κάνετε κάποιον άλλο να νιώσει καλά. Ξεκινήστε από την υπόθεση ότι οι άλλοι είναι καλοί, ώσπου να σας αποδείξουν απτά και συγκεκριμένα ότι δεν είναι. 
Αλλά ακόμη και τότε μην ξεχνάτε ότι έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν και ότι μπορείτε να τους βοηθήσετε. 
Εξασκηθείτε στη χρήση του «εμείς» αντί για το «εγώ» στη σκέψη και την έκφρασή σας. Αγαπήστε πολλά πράγματα βαθιά, γιατί η ικανότητά σας για αγάπη μετριέται από το πόσο πολύ και πόσο βαθιά αγαπάτε. Μην ξεχνάτε πως όλα τα πράγματα αλλάζουν, ιδιαίτερα οι ανθρώπινες σχέσεις κι αν θέλουμε να τις διατηρήσουμε, πρέπει ν’ αλλάζουμε μαζί τους. Ας είναι η αλλαγή αυτή ανάπτυξη. Βεβαιωθείτε ότι αναπτύσσεστε μαζί κι όχι χωριστά. Ψάξτε να βρείτε ανθρώπους υγιείς, που ξέρουν ακόμη πώς να γελάνε, πώς να αγαπάνε και πώς να κλαίνε. Θυμηθείτε ότι η δυστυχία δεν καλοδέχεται απλώς τη συντροφιά, την απαιτεί. Φροντίστε να την αποφεύγετε.

Η μεγαλύτερη δύναμη για να αλλάξετε τον εαυτό σας είναι η αυτοπαρατήρηση



Ο σιωπηλός παρατηρητής δεν σκέφτεται. Βλέπει. Αυτό είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό σημείο.

Κατά τη διάρκεια της αυτοπαρατήρησης δεν μπορείτε να απορροφηθείτε από τον εαυτό σας. Η υψηλότερου επιπέδου επίγνωση μέσα από την αυτοπαρατήρηση αυξάνει το πεδίο των επιλογών, επειδή αυτή η υψηλότερη εσωτερική θέση σάς τοποθετεί πολύ πιο πάνω από το παιχνίδι και σας αφήνει να δείτε όλους τους παίκτες.

Η αυτοπαρατήρηση σάς επιτρέπει να κατανοήσετε αυτό που βλέπετε να γίνεται εντός σας, χωρίς να υποχωρείτε στην κυριαρχία του ή να του επιτρέπετε να σας καταρρακώσει, γιατί αυτή η νέα και υψηλότερη εσωτερική θέση είναι η θέση του παρατηρητή που βρίσκεται έξω και επομένως είναι διαχωρισμένος από αυτό που παρατηρεί.

Από την άλλη πλευρά η απορρόφηση από τον εαυτό μοιάζει με τη συμμετοχή στο παιχνίδι. Όχι μόνο δεν μπορείτε να δείτε όλους τους παίκτες, αλλά συχνά αυτοί που δεν βλέπετε, είναι που πέφτουν πάνω σας και σας κάνουν να γυρίζετε γύρω γύρω, μέχρις ότου δε γνωρίζετε πλέον προς ποια κατεύθυνση να τρέξετε. Αυτό είναι και το όλο θέμα: να σταματήσετε να τρέχετε και να πέφτετε πάνω σε εμπόδια. Ν' αρχίσετε να βλέπετε.

Διατὶ ἡ ἀδικία ἐπερίσσευσε…

Κι ἐμεῖς χορτάσαμε…
Καὶ ὁ πόνος, ὡς ἀποτέλεσμα αὐτῆς, μᾶς ἔπνιξε…
Καὶ οἱ Ἥρωες, οἱ πραγματικοὶ Ἥρωες, ἐὰν δὲν ἐξηφανίσθησαν δολίως, προσβάλλονται καθημερινῶς, ἀλλοιώνοντάς μας τὴν ἀντίληψιν, τὴν εὐσυνείδησιν καὶ τὰ πρότυπα.
Ἡ ἀδικία ἐπερίσσεψε…
Κι ὅταν κάτι περισσεύῃ, συντελεῖ Ὕβριν…
Ἡ Ὕβρις ὅμως συνιστᾶ τὸν ἐρχομὸ τῆς Νεμέσεως…
Καὶ Νέμεσις σημαίνει παῦσις καὶ ἀκύρωσις κι ἀνατροπὴ ὅλων ἐκείνων τῶν δομῶν ποὺ συνετέλεσαν στὴν δημιουργία τῆς Ὕβρεως.
Ὁ δικός μας ῥόλος, τώρα ποὺ ὅλα καταῤῥέουν, εἶναι πολὺ σημαντικὸς καὶ σπουδαῖος.
Δὲν ἀρκεῖ μόνον νὰ βροῦμε τὸν ἑαυτόν μας. Δὲν ἀρκεῖ μόνον νὰ ἐπιβιώσουμε, μέσα ἀπὸ τὶς ἀμέτρητες ἀνατροπὲς καὶ δυσκολίες. Ἐπιβάλλεται πλέον νὰ διασώσουμε τὰ πρότυπα, τὶς Μνῆμες μας καὶ τὰ ὀνόματα τῶν (πραγματικῶν) Ἡρώων μας, γιὰ νὰ τὰ χρησιμοποιήσουμε, ὅλα αὐτά, ὡς «δομικὰ στοιχεῖα» ποὺ θὰ θεμελιώσουν ἕναν κόσμο Δίκαιον καὶ Ἰσόνομον.

Αλήθειες και ψέματα για την ενυδάτωση της επιδερμίδας


Κάντε την επιδερμίδα σας λαμπερή και πάλι αποφεύγοντας τα παρακάτω λάθη!

Οι παχύρρευστες κρέμες ενυδατώνουν περισσότερο

Η αλήθεια είναι ότι οι πάρα πολύ πλούσιες κρέμες μπορεί να παγιδεύσουν τα νεκρά κύτταρα και να οδηγήσουν σε θαμπό δέρμα. Άρα, οι παχύρρευστες κρέμες δεν ενυδατώνουν περισσότερο.

Όταν έχει συννεφιά δεν φοράμε αντηλιακό
Τα σύννεφα φιλτράρουν ελάχιστα τις βλαβερές ακτίνες UVA. Ακόμη και αν δεν νιώθετε τον ήλιο, αυτός λειτουργεί καταστροφικά και το δέρμα γερνάει πιο γρήγορα. Δεν ξεχνάμε λοιπόν ποτέ το αντηλιακό, είτε έχει ήλιο, είτε έχει συννεφιά.

Θρεπτική και ενυδατική είναι το ίδιο πράγμα
Μια θρεπτική κρέμα ενυδατώνει, αλλά δεν ισχύει και το αντίστροφο, δηλαδή μια ενυδατική δεν θρέφει πάντα την επιδερμίδα. Οι θρεπτικές συνθέσεις δεν είναι κατάλληλες για το λιπαρό δέρμα, αφού δεν μπορεί να τις απορροφήσει. Ενδείκνυνται όμως για τα πολύ ξηρά δέρματα, που αναζητούν ανακούφιση από τα «τραβήγματα» και την ξηρότητα. Αυτές οι συνθέσεις έχουν πλούσια υφή και μεγάλες ποσότητες λιπαρών οξέων, όπως τα ω-3, αλλά και βιταμινών και αντιοξειδωτικών.

9. Κ' αισθηματοποιήθηκες ολόκληρο, για μένα

Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΒΑΦΗΣ ΚΑΡΤΟΥΝ
30Πρώτο βήμα, στο δρόμο για την Ένωση, είναι η συνειδητοποίηση. Η συνειδητοποίηση, σε γήινο επίπεδο, ακολουθεί μία έντονη συναισθηματική βίωση. Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, πως τα συναισθήματα παίζουν ένα ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην ψυχική εξέλιξη, επομένως δεν πρέπει να επιζητούμε την απάθεια. Όσο ο άνθρωπος ανέρχεται, ο ψυχισμός του γίνεται πιο ευαίσθητος και «προσβάλλεται» ευκολότερα. Αυτό δεν πρέπει να το ταυτίζουμε με αδυναμία ψυχική αλλά με αλλαγή στο φάσμα των δονήσεων: η ευσυγκινησία είναι ένα χαρακτηριστικό διεύρυνσης του πεδίου ταύτισης του ανθρώπου· προϋποθέτει ένα μεγάλο παρελθόν πορείας για την ανθρώπινη ψυχή και οδηγεί προς πράξεις βοήθειας και συμπαράστασης.


Νοσείς. Είν' η αναίσθητος σιγή βαρεία νόσος.


Η απάθεια είναι μία κατάσταση που οι περισσότεροι άνθρωποι ταυτίζουν με την αναλγησία. Η απάθεια είναι, αντιθέτως, μία ψυχική κατάσταση πλήρους εγρήγορσης και ευαισθησίας, συνειδητής συμ-πάθειας, αλλά ταυτόχρονα αποταύτισης από τις υποθέσεις εκείνες που μπλοκάρουν το νου και το σώμα. Με άλλα λόγια, το να είναι κανείς απαθής σημαίνει πως συμμετέχει ενεργά στα γήινα σενάρια ζωής που εκτυλίσσονται γύρω του ή και μέσα του και επενδύει σ' αυτά σκέψη και συναίσθημα, όμως ταυτόχρονα αναγνωρίζει την επικαιρικότητά τους. Έτσι, η απάθεια τον προστατεύει από τη διάβρωση του πυρήνα της ύπαρξής του, και τον κάνει να συνειδητοποιεί πως ανήκει στην αιωνιότητα, ενώ εκείνο που πάσχει είναι το υλικό μέρος του, εκείνο που δανείστηκε από το υλικό σύμπαν για να οικοδομήσει το «ναό της ψυχής του», το όργανο που θα υλοποιήσει τη μελωδία του πνεύματός του στη συγκεκριμένη ζωή.
Προσοχή, λοιπόν, σε όσους χρησιμοποιούν την απάθεια για να νομιμοποιήσουν την αναισθησία. Η απάθεια λειτουργεί ακόμα και υποσυνείδητα για εκείνους που πιστεύουν στην Αιώνια Ζωή, όσο εκείνοι σε κάποιες φάσεις είναι εμπλεγμένοι σε γήινες ταραχές. Δεν πρέπει να την επιζητάμε, λοιπόν, διότι εκείνη δρα και χωρίς την εντολή μας ως δικλείδα ασφαλείας, που προστατεύει την ψυχή από τον πανικό. Ας μη φοβόμαστε να βιώνουμε όσα μας παρουσιάζονται σε βάθος, γιατί τότε θα έχουμε χρησιμοποιήσει σωστά και πλήρως τη γήινη υπόστασή μας.
Χωρίς τον ενθουσιασμό - μέσα στον ενθουσιασμό βάζω και την οργή - δεν μπορεί να δουλέψει η ανθρωπότης. Επάνω στον ενθουσιασμό όμως δεν δουλέβη καλά. Πρέπει να περάσει ο ενθουσιασμός, δια να εργασθεί αποτελεσματικά, αλλά και τότε - στην νηφαλία κατάσταση - κάμνει έργα που πηγάζουν από την περίοδο του ενθουσιασμού. Όποιος ενθουσιάζεται πάρα πολύ, δεν μπορεί να κάμει καλή εργασία· όποιος δεν ενθουσιάζεται ποτέ, μήτε.
Πρέπει να βιώνουμε όσο μπορούμε τα συναισθήματα που μας δημιουργούνται, διότι κάθε συναίσθημα είναι χρήσιμο και άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος της επιστροφής μας στη γη. Να μη φοβόμαστε τη λύπη ή τον πόνο, γιατί δεν υπάρχουν «κακά» συναισθήματα: κακό είναι η απουσία καλού, άρα κακό είναι η απουσία συναισθήματος, η ψυχική αδράνεια, η αναισθησία, η αναλγησία. Ο άνθρωπος που νιώθει είναι άνθρωπος που ζει, αρκεί να μην ταυτίζει την ύπαρξή του τη βαθύτερη με τη βίωση των ψυχικών καταστάσεων. Και είναι φυσικό η βίωση αυτή να κινείται σε όλη τη γκάμα των ψυχικών αισθημάτων. Ας σκεφτούμε το κάθε συναίσθημα ως χρώμα, και ας αναλογιστούμε πόσο μονότονη θα ήταν η ζωή αν τα βλέπαμε όλα μόνο ως κόκκινα ή πράσινα. Όταν τα συνθέσουμε όλα θα φτάσουμε στο λευκό, - ο κόσμος, που εμείς δημιουργήσαμεθα αισθηματοποιηθεί ολόκληρος για μας - και αυτό είναι η συναισθηματική κατάσταση της απάθειας - αλλά αυτό αφορά άλλη ζωή.
Μη λογοκρίνουμε, λοιπόν, αλλά και μην ταυτιζόμαστε.

8. Σ' άλλη ζωή θα τάξερε η καρδιά μας

Αποτέλεσμα εικόνας για ΚΑΒΑΦΗΣ ΚΑΡΤΟΥΝ
27Μέσα στα Τείχη της πυκνής ενέργειας, ο άνθρωπος έχει ζήσει για πολύ καιρό αποκομμένος από την Πηγή της Ύπαρξής του και έχει λησμονήσει ποιος πραγματικά είναι.


Κλειστά εντός ανθοκομείουυπό τα υελώματα τ' άνθη ξεχνούνπώς είν' η λάμψις του ηλίουκαι πώς φυσούν αι αύρ' αι δροσεραί όταν περνούν.


Έρχεται όμως η στιγμή, που η εργασία της εξέλιξής του τον φέρνει στο σημείο να αποκτήσει την εσωτερική βεβαιότητα και κατανόηση του Νόμου της μετενσάρκωσης ή παλιγγενεσίας, των διαδοχικών, δηλαδή, ενσαρκώσεων της ψυχής, μέχρι την επανένωσή της στο θείο Σώμα.
Όταν τα μάτια ανοίγουν για να αντικρύσουν τις πραγματικές διαστάσεις, ο άνθρωπος συνειδητοποιεί ότι η αναζήτηση της α-λήθειας αποτελεί, στην κυριολεξία, μία πορεία ενθύμησης, μία διαδικασία επαναφοράς της μνήμης.
Ενώνει τότε τη φωνή του με αυτήν του Ποιητή, ο οποίος «ρωτάει» την προέκταση του χεριού και της καρδιάς του, το ιερό, τίμιο καλαμάρι του, - που από μέσα του ένας κόσμος βγαίνει και που κάθε μορφή κοντά σ' εκείνο σαν πηγαίνει, / γυρίζει με μια κάποια νέα χάρι - πού ηύρε η μελάνη του τα μυθικά τα πλούτη ... Και η απάντηση τον έρχεται τώρα εις το νου από μια άλλη μνήμη του Εαυτού, την μνήμη της ψυχής: σ' άλλη ζωή θα τάξερε η καρδιά μας.


Τα λόγια ποιος σε δίδαξε οπού στην μέσηρίχνεις του κόσμου, και μας ενθουσιάζουν· και των παιδιών μας τα παιδιά θα τα διαβάζουνμε την ιδία συγκίνησι και ζέσι.
Αυτά τα λόγια πού τα βρήκες που στ' αυτιά μαςενώ ηχούν σαν πρωτοακουσμένα,όμως δεν φαίνονται και όλως διόλου ξένα -σ' άλλη ζωή θα τάξερε η καρδιά μας.


Τόποι ανεξήγητα οικείοι, άνθρωποι «άγνωστοι» και όμως γνωστοί, συναισθηματικές ατμόσφαιρες γνώριμες, ιδιαίτερες περίοδοι της Ιστορίας που του ασκούν έλξη - αισθάνεται μάλιστα σα νάχει ζήσει και παλαιότερα στη Γη σε κάποιο συγκεκριμένο γεωγραφικό μήκος και πλάτος - μνήμες και εικόνες, θαμμένες στα βάθη του υποσυνειδήτου, όλα όσα απορούσα η ψυχή και ασαφώς / αισθάνετ' εν αγόνοις συγκινήσεσιν, αναδύονται στη συνειδητότητά του και ερμηνεύονται μέσα του.
Μέσα στην εποχή αυτή, αισθάνομαι ελεύθερος· την έχω κάνει πια δικιά μου, έλεγε ο Ποιητής για την αρχαία Ελλάδα. Οι προηγούμενες ζωές σχεδόν συνυπάρχουν με τις επόμενες· συναλλάσσονται, συνδιαλέγονται με σκοπό την εξέλιξη.
Ο δείκτης, όμως, στο ρολόγι της ψυχής, γυρίζει στους ανθρώπους, καθώς οι κύκλοι ζωής μάς φέρνουν κυρίως κοντά σε ήδη γνωστούς και αγαπημένους συνανθρώπους: ανθρώπους που επιλέξαμε για να μπορέσουμε να δώσουμε ο ένας στον άλλον όλα όσα δεν προλάβαμε να ανταλλάξουμε κάποτε ή για να μπορέσουμε να τους δώσουμε την αγάπη και τη γαλήνη που κάποτε τους στερήσαμε ή απλά για να απολαύσουμε τη ζεστασιά και την αγάπη τους. Σκοπός της κοινής επιστροφής μας εδώ, η ανταλλαγή ενεργειών και συναισθημάτων.


Πιο έμορφος με φανερώνεταιτώρα που η ψυχή μου τον ανακαλεί απ' τον Καιρό.Απ' τον Καιρό. Είν' όλα αυτά τα πράγματα πολύ παληά -το σκίτσο, και το πλοίο, και το απόγευμα.


Οι ψυχές επιστρέφουν μαζί, σε κοινή πορεία, μέχρι οι άνθρωποι να μπορέσουμε να εξοικειωθούμε με το «εμείς», να βιώσουμε την καθολική αγάπη. Αυτή είναι η μυστική δύναμη που μας κρατάει κοντά σε κάποιους ανθρώπους, άσχετα με τα εξωτερικά γεγονότα. Εκείνος που θυμήθηκε παύει να τοποθετεί τις σχέσεις του σε επίπεδο νοητό· δεν αποτελούν πια γι' αυτόν αντικείμενο προς μελέτη, αλλά πηγή ζωής και φωτός· δεν αποτελούν κρίκο ασφάλειας, αλλά κρίκο αμοιβαιότητας. Δέχεται το δώρο της επιστροφής των αγαπημένων του και δεν αφήνει ούτε μία στιγμή να πάει χαμένη.

Ελένη της Σπάρτης: Μια παρεξηγημένη βασίλισσα; Β΄ μέρος.

Α΄ μέρος

Περνούσαν πολύ καλά στης Σπάρτης το παλάτι κι ο Πάρης είχε θαμπωθεί από της Ελένης την ομορφιά και στο μυαλό του έκανε σχέδια ηδονικά. Μα ήθελε την ευκαιρία και στην Κύπριδα μ’ αδημονία προσευχόταν. Κι αυτή, κρατώντας την υπόσχεσή του, του ‘δωσε την ευκαιρία. Ειδοποίησαν τον Μενέλαο πως πέθανε ο παππούς του ο Κατρέας, της μητέρας του ο πατέρας. Μπήκε στα λαμνόκοπα καράβια του παίρνοντας τη ρότα για την Κρήτη. Άφησε φεύγοντας παραγγελιά στη ποθητή γυναίκα του τους ξένους να φροντίσει. Τότε βρήκε την ευκαιρία το φιλοξενούμενο βασιλόπουλο να εκφράσει τον έρωτά του στην Ελένη, που κι αυτής δεν της ήταν αδιάφορος. Εκμεταλλεύτηκε την απουσία του συζύγου κι αφού έκλεψε πολλούς θησαυρούς από το βασιλικό παλάτι, μια σκοτεινή νυχτιά πήρε και την Ελένη κι άπλωσε τα πανιά της επιστροφής στην Τροία, την μακρινή πατρίδα του, όπου έφτασε μετά από πολλές περιπέτειες. Εκεί έκανε του γάμους του με την Ελληνίδα κλεμμένη βασίλισσα, με περισσή λαμπρότητα, καταπώς ταίριαζε στην ωραιότερη γυναίκα της οικουμένης.

Όταν επέστρεψε ο Μενέλαος ζήτησε από τους άρχοντες να τηρήσουν τον όρκο τους να συνδράμουν στην απαγωγή της γυναίκας του κι έτσι οργανώθηκε η μεγάλη εκστρατεία, που έφερε τον δεκαετή Τρωικό πόλεμο, όπου σκοτώθηκαν πάρα πολλοί θνητοί, κι έτσι αλάφρωσε η Γη. ]]

Ο μύθος που παραθέσαμε μέχρι εδώ, έδωσε αφορμή να γράψουν πολλά οι αρχαίοι ποιητές μας. Ο Ευριπίδης στην τραγωδία “Ιφιγένεια η εν Αυλίδι” μέσα από τα λόγια του Αγαμέμνονα, που βρίσκεται σε απελπιστική κατάσταση γιατί πρέπει να θυσιάσει την κόρη του Ιφιγένεια, μας μεταφέρει πως ο Τυνδάρεος δέσμευσε με όρκο τους υποψήφιους μνηστήρες της Ελένης:

ΤΑ ΟΜΟΙΑ ΕΛΚΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ

Τα όμοια έλκονται μεταξύ τους

Μόνο ο γεμάτος αγάπη άνθρωπος -εκείνος που είναι ήδη γεμάτος αγάπη- μπορεί να βρει τον κατάλληλο σύντροφο.
Έχω παρατηρήσει το εξής: αν είσαι δυστυχισμένος, θα βρεις κάποιον που είναι δυστυχισμένος. Οι δυστυχισμένοι άνθρωποι έλκονται προς ανθρώπους δυστυχισμένους. Και είναι καλό, είναι φυσικό αυτό. Είναι καλό που δεν έλκονται οι δυστυχισμένοι προς ευτυχισμένους ανθρώπους΄ αλλιώς θα τους κατέστρεφαν την ευτυχία. Είναι πάρα πολύ εντάξει έτσι.
Μόνο οι ευτυχισμένοι άνθρωποι έλκονται από ευτυχισμένους ανθρώπους.
Τα όμοια έλκονται μεταξύ τους. Οι ευφυείς άνθρωποι έλκονται από ευφυείς ανθρώπους΄ οι ανόητοι έλκονται από ανόητους.
Συναντάς ανθρώπους του ίδιου επιπέδου. Το πρώτο πράγμα που πρέπει λοιπόν να θυμάσαι: είναι επόμενο να είναι πικρή μια σχέση που βγήκε μέσα από δυστυχία. Γίνε πρώτα ευτυχισμένη, γίνε χαρούμενη, γίνε γιορταστική και μετά θα βρεις κάποια άλλη ψυχή που γιορτάζει και θα υπάρξει συνάντηση δυο ψυχών που χορεύουν και μέσα από εκεί θα προβάλει ένας σπουδαίος χορός.
Μη ζητάς να βρεις κάποια σχέση από μοναξιά, όχι. Τότε θα κινείσαι προς λάθος κατεύθυνση. Τότε θα χρησιμοποιείς τον άλλο ως μέσον και ο άλλος θα χρησιμοποιεί εσένα ως μέσον. Και κανείς δεν θέλει να τον χρησιμοποιούν ως μέσον! Κάθε άτομο είναι αυτοσκοπός. Είναι ανήθικο να χρησιμοποιείς κάποιον ως μέσον.
Μάθε πρώτα πώς να είσαι μόνη. Ο διαλογισμός είναι ένας τρόπος για να είσαι μόνη.
Αν μπορείς να είσαι ευτυχισμένη όταν είσαι μόνη, έχεις μάθει το μυστικό πώς να είσαι ευτυχισμένη. Τώρα μπορείς να είσαι ευτυχισμένη και με άλλους. Αν είσαι ευτυχισμένη, τότε έχεις κάτι να το μοιραστείς, να το δώσεις. Κι όταν δίνεις, παίρνεις΄ δεν συμβαίνει αντίστροφα. Τότε εμφανίζεται η ανάγκη να αγαπήσεις κάποιον.
Συνήθως υπάρχει η ανάγκη να σε αγαπάει κάποιος. Πρόκειται για λάθος ανάγκη. Πρόκειται για παιδιάστικη ανάγκη΄ δεν είσαι ώριμη. Πρόκειται για τη στάση του παιδιού.

Η αρχή της μη παρέμβασης

Το βασικό υπαρξιακό μας δίλημμα
Η προσωπική μας μοναξιά είναι σαν το πάπλωμα του κρεβατιού που κοιμόμαστε. Λέμε πως κρυώνουμε και το χρησιμοποιούμε για να ζεσταθούμε. Αυτός ο διπλός χαρακτήρας της μοναξιάς μας, ο οποίος πιστεύω έχει τις ρίζες του στην ίδια μας την ύπαρξη και συνείδηση ως ανεξάρτητη ταυτότητα, μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν υπάρχει κάποιος άλλος άνθρωπος σε αυτόν τον κόσμο που να μπορεί να μας καταλάβει. Με άλλα λόγια αν υπάρχει κάποιος άλλος άνθρωπος έτοιμος να μοιραστεί το πάπλωμά μας. Παρακαλώ, το μοναδικό μας πάπλωμα.


Η εξίσωση του Drake
Πρόκειται για μια εξίσωση στο πεδίο της εξωβιολογίας σε μια προσπάθεια υπολογισμού του πιθανού αριθμού εξωγήινων πολιτισμών, με τους οποίους θα μπορούσαμε να έρθουμε σε επαφή, μέσα στο γαλαξία μας. Ο ίδιος ο Drake έδωσε τον αριθμό 10, ενώ οι εκτιμήσεις κυμαίνονται από κοντά στο 0 έως και μερικές χιλιάδες. Σε ό,τι αφορά την κριτική, έχει ειπωθεί πως οι παράμετροι που χρησιμοποιεί ο Drake είναι βγαλμένες από την καθημερινή μας ζωή, πάνω στη Γη, επομένως δε θα μπορούσαν να αποδώσουν ούτε κατά προσέγγιση το τι συμβαίνει μέσα στο γαλαξία μας. Θα είχε επίσης ενδιαφέρον να εφαρμόσουμε την εξίσωση του Drake ή μία παραλλαγή της για να διαπιστώσουμε ποια είναι η πιθανότητα και πόσοι άλλοι άνθρωποι υπάρχουν π.χ. σε ακτίνα 100 μέτρων γύρω μας. Θα είχε πραγματικά μεγάλη 'πλάκα' να βγάζαμε ένα αποτέλεσμα κοντά στο μηδέν, αλλά αυτό ας το αφήσουμε σαν μια άλλη ιστορία.


Το παράδοξο της ανθρώπινης απομόνωσης
Ας θεωρήσουμε λοιπόν πως δεν είμαστε μόνοι μας. Γύρω μας ο κόσμος βρίθει από ζωή, πυκνοκατοικημένος σαν μια κυψέλη ή μια πολυκατοικία, αλλά σε μία πολύ μεγαλύτερη κλίμακα έτσι ώστε από μακριά το σύμπαν να μοιάζει ακατοίκητο. Αυτό το παράδοξο της ανθρώπινης απομόνωσης διαπίστωσε και ο Fermi. Πρόκειται δηλαδή για μια φαινομενική αντίφαση μεταξύ των υψηλών (ή τουλάχιστον μη μηδενικών) πιθανοτήτων της ύπαρξης εξωγήινων πολιτισμών από τη μια, και την έλλειψη στοιχείων που να τεκμηριώνουν κάτι τέτοιο από την άλλη. Και δεν αναφερόμαστε στα πράσινα (προς το γκριζωπό) ανθρωπάκια του Roswell φυσικά. Μιλάμε για πραγματικά στοιχεία. Έστω μιαν ηλεκτρομαγνητική λήψη των δικών τους προγραμμάτων. Εξού και η φράση "Η μεγάλη Σιωπή" (Great Silense). Κατ' εμένα πάντως αυτό δεν είναι παράδοξο. Τα 200 χρόνια των τηλεπικοινωνιών μας είναι τίποτε μπροστά στις κοσμικές κλίμακες. Η διάμετρος του γαλαξία μας είναι 100.000 έτη φωτός, ενώ περιέχει 200.000.000.000 ήλιους. Αυτό σημαίνει ένας ήλιος κάθε 2.000.000 έτη φωτός. Αν υποθέσουμε πως ένας εξωγήινος πολιτισμός από μία τέτοια απόσταση έχει στείλει κάποτε προς εμάς ένα σήμα, η πιθανότητα να το λάβουμε είναι 200: 2.000.000, δηλαδή 1 στις 10.000. Προφανώς οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος μας, συμπεριλαμβάνοντας αν θέλετε και τη συνήθη μας αδιαφορία.

Τα πιο ωραία πράγματα δεν είναι πράγματα

Τα πιο ωραία πράγματα στη ζωή δεν είναι πράγματα. Δεν είναι το καινούργιο κινητό ή το καινούργιο αυτοκίνητο. Ούτε καν το σπίτι που μένουμε, όσο μεγάλο κι αν είναι. Τα πιο ωραία πράγματα στη ζωή δεν μπορείς να τα αγγίξεις παρά μόνο να τα νιώσεις. Πολλές φορές δεν μπορείς καν να τα προσδιορίσεις ή να τα εξηγήσεις.



Τα πιο ωραία πράγματα είναι τα πιο απλά και πολλές φορές δεν στοιχίζουν σχεδόν τίποτα. Είναι αισθήματα, μυρωδιές, στιγμές, χαμόγελα και γεύσεις. Το φιλί των ερωτευμένων, η γεύση της πίτσας, το χαμόγελο των φίλων, η μυρωδιά της θάλασσας, ένα ηλιοβασίλεμα, η αγκαλιά του σκύλου μας, το βουνίσιο αεράκι, η αίσθηση ενός βρέφους και άλλα τόσο όμορφα και καθημερινά που προσπερνάμε χωρίς να δώσουμε σημασία. Το σώμα και η μυρωδιά του ανθρώπου που αγαπάμε, η λέξη "μαμά" όταν βγαίνει από το στόμα του παιδιού μας, η οικογενειακή θαλπωρή, η μουσική και οι τέχνες που μας δημιουργούν έντονες συγκινήσεις, η μυρωδιά του γιασεμιού, η δημιουργία...

Σ' αυτά βρίσκεται η ευτυχία κι αυτά δεν είναι τόσο δύσκολο να τα βρει κανείς. Τα περισσότερα απ' αυτά τουλάχιστον. Γι' αυτό η ευτυχία κατάντησε ένα τόσο πολύτιμο αγαθό, γιατί δύσκολα τη βρίσκουμε στα υλικά αγαθά που την ψάχνουμε. 

Έτσι προσπαθεί ο καθένας να ξεφύγει από τον εαυτό του... (ο ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ στον 21ο ΑΙΩΝΑ, ERIC ANDERSON)


Αν μπορούσαν οι άνθρωποι, εκεί που νιώθουν ένα βάρος να τους πλακώνει την ψυχή και να τους εξουθενώνει, να συλλάβουν τα αίτιά του και να μάθουν από τι προέρχεται τούτος ο όγκος του κακού που τους έχει κάτσει στο στήθος, τότε δεν θα έκαναν τη ζωή που τόσο συχνά τους βλέπουμε να κάνουν τώρα, όπου δεν ξέρουν τι θέλουν, και πάντα αναζητούν ν’ αλλάξουν τόπο, θαρρείς και μπορούν έτσι να ρίξουν χάμω το φορτίο τους. 
Να, κάποιος που βαριέται να μένει μες στο σπίτι και βγαίνει έξω συχνά. 
Ξαφνικά κάτι τον πιάνει και ξαναγυρνάει σπίτι, γιατί έξω δε νιώθει καλύτερα.
Ξεκινάει μετά για την εξοχική του βίλα, με την άμαξα και τα’ αλογάκια του, τρέχοντας σαν τρελός θαρρείς κι έχει πιάσει φωτιά η έπαυλη και πάει να προλάβει. 

Φταίτε πράγματι εσείς [οι πολίτες] - ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ


Φταίτε πράγματι εσείς [οι πολίτες]. 

Επειδή συνηθίζετε να είστε θεατές των λόγων και ακροατές των έργων. 

Βλέπετε το μέλλον μέσα από τα ωραία λόγια των ρητόρων, όπως κρίνετε και τα όσα έχουν επισυμβεί βασιζόμενοι στα ρητορικά σχήματα άλλων και όχι στα δικά σας βιώματα. 

Κανένας δεν σας ξεπερνά στην αδυναμία ν' αφήνεστε να σας εμπαίζουν με λόγια καινοφανή, καθόσον τη δοκιμασμένη επιχειρηματολογία δεν την αποδέχεστε, περιφρονείτε ό,τι είναι τετριμμένο, και παρασύρεστε από κάθε παραδοξολογία. 

Καθένας σας θέλει πάνω απ’ όλα ν’ αγορεύει, κι αν δεν είναι σε θέση να το κάνει, συναγωνίζεται τους ρήτορες προκειμένου ν' αποδείξει πως δεν υστερεί κι έχει σκεφτεί πρώτος τις απόψεις που εκείνοι διατυπώνουν. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα