Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Ἡ Λύρα τοῦ οὐρανοῦ

The_Ring_Nebula.JPG

 Σήμερα θά σοῦ πῶ λίγα πράγματα γιά τόν ἀστερισμό τῆς Λύρας. Ἀναπόφευκτα λίγα, ἀφοῦ πρόκειται γιά πολύ μικρό ἀστερισμό. Πρῶτα ὅμως ἄς τόν ἐντοπίσουμε στόν οὐράνιο θόλο.

Θυμᾶσαι πῶς εἶχες βρεῖ τόν Ντενέμπ στόν ἀστερισμό τοῦ Κύκνου; Ὄχι; Πήγαινε γιά μία γρήγορη ἐπανάληψη ἐδῶ. Τόν βρῆκες; Ὡραῖα! Τώρα ἕνωσε μέ μία γραμμή τόν Ντενέμπ καί τόν Πολικό ἀστέρα. Σχεδόν κάθετα στόν Ντενέμπ καί σέ ἀπόσταση ἴση μέ τήν μισή αὐτῆς μεταξύ Ντενέμπ-Πολικοῦ θά βρεῖς ἕνα πολύ φωτεινό ἀστέρι. Αὐτός εἶναι ὁ Βέγας, τό πιό φωτεινό ἀστέρι τῆς Λύρας.

Ἡ Λύρα ὀνομάζεται ἐπισήμως Lyra καί ἡ συντομογραφία της εἶναι Lyr. Ὡς πρός τήν ἔκταση κατατάσσεται 52ος. Ἔχουν μετρηθεῖ 73 ἄστρα φαινομένου μεγέθους μικρότερου ἀπό 6,5. Παρά τό μικρό του μέγεθος, ἔχει δύο πολύ σημαντικά σώματα: τόν α Lyrae καί τό Μ57, σέ ἁπλά ἑλληνικά τόν Βέγα καί τό Δακτυλιοειδές Νεφέλωμα.

Ὁ Βέγας (Vega τό ἐπίσημο ὄνομα) ἔχει φαινόμενο μέγεθος +0,03 καί εἶναι ὁ δεύτερος πιό φωτεινός ἀστέρας τοῦ βορείου ἡμισφαιρίου μετά τόν Ἀρκτοῦρο, τόν ὁποῖο ἐλπίζω νά θυμᾶσαι. Βρίσκεται σχετικά κοντά μας, λίγο περισσότερο ἀπό 25 ἔτη φωτός. Λόγῳ τῆς μετάπτωσης τοῦ ἄξονα περιστροφῆς τῆς Γῆς, θά γίνει ὁ βόρειος πολικός ἀστέρας μετά ἀπό 13.727 χρόνια. Ἐδῶ εἴμαστε καί θά τό δοῦμε παρέα. Τό ὄνομά του εἶναι ἀραβικό καί σημαίνει "ὁ ἀετός πού πέφτει".

Ὁ Μ57 εἶναι τό περίφημο ὅσο καί έντυπωσιακό δακτυλιοειδές νεφέλωμα τῆς Λύρας. Βρίσκεται στή "βάση" τῆς Λύρας. Ἀνακαλύφθηκε τό 1779, βρίσκεται σέ ἀπόσταση 2.300 ἐτῶν φωτός καί τώρα ἔχει διάμετρο 1 ἔτος φωτός, ἡ ὁποία ὅμως διαρκῶς αὐξάνεται.

Ἡ ἀπάτη τοῦ χρόνου;

Πολλὲς φορὲς ἀναρωτιέμαι γιὰ τὸ τὶ σημαίνει χρόνος.
Πασχίζω νὰ συνειδητοποιήσω τὸ τὶ ἀκριβῶς ἔχω ἀφίσῃ ἐγὼ πίσω μου, κατὰ τὴν διάρκεια τῆς διαβιώσεώς μου ἐπὶ τοῦ πλανήτου…
Καὶ τὸ μόνον ποὺ θυμᾶμαι εἶναι ἐκεῖνες οἱ λιγοστὲς στιγμές, διότι λιγοστὲς εἶναι γιὰ ὅλους μας, ποὺ ἔζησα ἤ ποὺ ζῶ!!!
Καὶ εἶναι λιγοστὲς διότι μέσα στὸ πλῆθος τῶν στιγμῶν μας εἶναι ἐλάχιστες αὐτὲς ποὺ ἀπολαμβάνουμε ἀπόλυτα, ἔως τὰ βάθη τοῦ εἶναι μας…
Ἄρα;

Οι πηγές της απιστίας

Κρυφές συνομιλίες, ξαφνικές, συνεχείς και αδικαιολόγητες απουσίες, αλλαγή διάθεσης και συμπεριφοράς είναι ορισμένα από τα πιο χαρακτηριστικά σημάδια που υποδηλώνουν απιστία.
Ένα άκρως σημαντικό θέμα, το οποίο ορίζεται ως ανάγκη για τα ζευγάρια είναι ο βαθμός στον οποίο είναι ειλικρινείς μεταξύ τους. Τα ερωτήματα τα οποία εύλογα τίθενται για τα ζευγάρια είναι: Πόσα μπορούν να αποκαλύψουν; Πόσο σημαντικό είναι να λέγεται η αλήθεια;
Στις μακροχρόνιες σχέσεις τα ένστικτα που θέλουν τον άντρα κυνηγό και τη γυναίκα ελκυστική μειώνονται όπως και τα σεξουαλικά ένστικτα. Βέβαια η σεξουαλική επιθυμία αντικαθίσταται από συναισθήματα αγάπης τα οποία είναι βαθύτερα και τα οποία βοηθούν τη συνύπαρξη του ζευγαριού. Η σεξουαλική επαφή του ζευγαριού διαφοροποιείται και από έντονη που ήταν στην αρχή γίνεται πιο τρυφερή, κάτι που όμως απαιτεί προσπάθεια για να διατηρήσει το ενδιαφέρον και από τις δύο πλευρές. Η εύκολη λύση η οποία συναντάται όλο και συχνότερα είναι οι σύντροφοι να αναζητήσουν την σεξουαλική ικανοποίηση με διαφορετικό σύντροφο.
Oι αιτίες της απιστίας
Η απιστία σαν συμπεριφορά μπορεί να προκαλείται απο διαφορετικά αίτια ή συνδυασμό αυτών. Τα πιο σημαντικά απο αυτά είναι τα παρακάτω:
Bιολογικά αίτια, τελευταίες έρευνες αναφέρουν γονίδια τα οποία εκφράζουν διαφορετικές σεξουαλικές δραστηριότητες. Κάποιοι ερευνητές αναφέρουν ότι έχουν βρεθεί γονίδια τα οποία σχετίζονται με τη μονογαμία.
Οι απόψεις και οι στάσεις που έχουμε αναπτύξει για την απιστία αποτελούν σημαντικό στοιχείο για την εξέλιξη της συμπεριφοράς μας.
Η αναζήτηση αύξησης της αδρεναλίνης ενάντια στην ρουτίνα της καθημερινότητας, η γοητεία του απαγορευμένου.
Η φροϋδική θεωρία υποστηρίζει ότι τα ένστικτα της ζωής εμπεριέχουν τα σεξουαλικά ένστικτα άρα ο φόβος του θανάτου σχετίζεται με την αναζήτηση ερωτικού ενδιαφέροντος έξω από το γάμο.
Η έλλειψη επικοινωνίας μέσα στη σχέση, τα συναισθηματικά κενά, η συναισθηματική απομάκρυνση, είναι πολλές φορές λόγοι οι οποίοι οδηγούν στην αναζήτηση κάποιου συντρόφου ο οποίος θα γεμίσει αυτά τα κενά.

Φενγκ Σούι: Χάστε Βάρος Αλλάζοντας τη Διακόσμηση του Σπιτιού σας

Φενγκ Σούι: Χάστε Βάρος Αλλάζοντας τη Διακόσμηση του Σπιτιού σας

Το καλό φενγκ σούι φέρνει στη ζωή μας υγεία, ευημερία και αρμονία σε αντίθεση με το κακό φενγκ σούι που μπορεί να έχει πολύ αρνητικά αποτελέσματα στην καθημερινότητά μας (έτσι, τουλάχιστον λένε οι ειδικοί). 
Αν το πρόβλημά σας είναι το νούμερο που δείχνει η ζυγαριά που δεν λέει να πέσει με τίποτα, τότε το φενγκ σούι μπορεί να λύσει αυτό το πρόβλημα που σας δυσκολεύει τη ζωή.
Διώξτε την ακαταστασία Κάθε γωνιά, δωμάτιο, χώρος του σπιτιού πρέπει να είναι καθαρός και τακτοποιημένος. Το καθαρό και οργανωμένο περιβάλλον δημιουργεί καλύτερη ενέργεια, κάτι που με τη σειρά του βοηθάει στο να αναπνέουμε καλύτερα. Η αναπνοή είναι το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα για να έχετε ένα υγιές σώμα. Επίσης, λιγότερη ακαταστασία στο σπίτι σημαίνει και λιγότερη ακαταστασία μέσα σας πράγμα που οδηγεί σε καλύτερη υγεία.

Φέρτε την Ευτυχία στη Ζωή σας με Αυτούς τους Κανόνες Φενγκ Σούι

Φέρτε την Ευτυχία στη Ζωή σας με Αυτούς τους Κανόνες Φενγκ Σούι

Το φενγκ σούι μας βοηθάει στο να φτιάξουμε το σπίτι μας με τις καλύτερες προϋποθέσεις ώστε αυτό να μας προσφέρει μια ήρεμη και ευτυχισμένη ζωή. Τόσοι Κινέζοι δεν μπορεί να κάνουν λάθος!
Φροντίστε την εξώπορτά σας Μπορεί μπροστά από την εξώπορτά σας να υπάρχει κάποιο εμπόδιο στη ροή της ενέργειας, όπως για παράδειγμα ένα δέντρο που να εμποδίζει την τύχη να περάσει το σπιτικό σας. Σίγουρα δεν μπορείτε να κόψετε το δέντρο αλλά μπορείτε να φροντίζετε ο χώρος έξω από την πόρτα σας να είναι καθαρός και να μην έχει πεταμένα παπούτσια ή αντικείμενα που θα εμποδίσουν ακόμα περισσότερο κάθε τι καλό που θα θέλει να εισβάλλει στο σπιτικό σας. Και αν όλα αυτά σας ακούγονται περίεργα, σκεφτείτε πως το φενγκ σούι έχει βοηθήσει εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να βρούνε την τέλεια ισορροπία στη ζωή τους. Άρα μερικές φορές καλό είναι να μην ψάχνετε υπερβολικά για αποδείξεις και απλά να προσπαθείτε να βρείτε με ποιο τρόπο θα έχετε καλύτερη ισορροπία στη ζωή σας. Αν το φενγκ σούι σας βοηθήσει, τότε γιατί να μην το πιστέψετε;

3 Πράγματα που Ένας Ειδικός του Φενγκ Σούι θα Πέταγε από το Σπίτι σας Τώρα!

3 Πράγματα που Ένας Ειδικός του Φενγκ Σούι θα Πέταγε από το Σπίτι σας Τώρα! 

Μπορεί πολλοί να είναι εκείνοι που δεν πιστεύουν στο φενγκ σούι αλλά αυτή η κινέζικη φιλοσοφία μπορεί επί της ουσίας να φέρει μια αμρονία στο σπίτι σας βελτιώνοντας ταυτόχρονα και τη ζωή σας. 
Οι ειδικοί του φενγκ σούι πιστεύουν πως οι κανόνες του και η εφαρμογή τους μπορούν να επηρεάσουν τα πάντα… την υγεία, τον πλούτο αλλά και τον έρωτα. 
Εμείς πήραμε τη γνώμη της ειδικού στο φενγκ σούι Marianne Gordon η οποία έχει κάποιους πολύ βασικούς κανόνες που υποστηρίζει ότι πρέπει να ακολουθούμε για να έχουμε θετική ενέργεια στο σπίτι μας. 
Η Gordon, λοιπόν, επιμένει πως πρέπει να πετάξουμε από το σπίτι μας αυτά τα 3 αντικείμενα.
Οτιδήποτε σπασμένο «Σεβαστείτε το σπίτι σας. Αν ένα αντικείμενο έχει αξία για εσάς και σπάσει πρέπει να το φτιάξετε αμέσως. Το να κοιτάτε κάτι χαλασμένο ή σπασμένο κάθε μέρα δεν θα σας βοηθήσει καθόλου συναισθηματικά», λέει η ίδια. 

Ο μύθος του Ιξίονα


Στην Ελληνική μυθολογία, ο Ιξίων (Ιξίωνας) ήταν ένας από τους Λαπίθες, βασιλιάς της Θεσσαλίας (με έδρα πιθανόν την Ιωλκό) και γιος του Φλεγύα. Γιος του ήταν ο Πειρίθους. Έλαβε ως σύζυγο τη Δία, θυγατέρα του Δηιονέα ή Δηίονα, υιού του Αιόλου, βασιλέα της Φωκίδας. Υποσχέθηκε στον πεθερό του ένα πολύτιμο δώρο, αθέτησε όμως την υπόσχεσή του. Ο Δηϊονεύς σε αντίποινα έκλεψε μερικά από τα άλογα του Ιξίονα. Ο τελευταίος απέκρυψε την οργή του και προσκάλεσε τον πεθερό του σε εορταστικό γεύμα στη Λάρισα.


Μόλις έφτασε ο Δηϊονέας, ο Ιξίωνας τον δολοφόνησε, σπρώχνοντάς τον στην πυρά. Με τη φρικτή αυτή πράξη, ο Ιξίωνας παραβίασε τον ιερό για τους Έλληνες νόμο της φιλοξενίας, προστάτης του οποίου ήταν ο Ξένιος Ζεύς. Οι γειτονικοί άρχοντες, προσβεβλημένοι, αρνήθηκαν να του προσφέρουν άσυλο ή να εκτελέσουν τα τελετουργικά που θα του επέτρεπαν να αποκαθαρθεί από την ενοχή του. Έκτοτε, ο Ιξίωνας κηρύχθηκε εκτός νόμου, έζησε ως απόβλητος και τον απέφευγαν οι πάντες. Σκοτώνοντας τον πεθερό του, έγινε ο πρώτος άνθρωπος στην Ελληνική μυθολογία που σκότωνε συγγενή του. Η τιμωρία που επέσειε κάτι τέτοιο ήταν τρομερή.

Ντιόγκο Φερνάντες Περέιρα: Η Ανακάλυψη του Μαυρίκιου


  Τον Απρίλιο του 1503, πέντε χρόνια μετά την ανακάλυψη του θαλάσσιου δρόμου προς την Ινδία από τον Βάσκο ντα Γκάμα, αναχωρεί από την Λισσαβόνα η Πέμπτη Πορτογαλική Αρμάδα της Ινδίας υπό τον Αλφόνσο της Αλμπουκέρκης, απαρτιζόμενη από εννέα πλοία. Σκοπός της ήταν να ενισχύσει την παρουσία των Πορτογάλων στις δυτικές ακτές της Ινδίας αλλά και ένα μέρος του στόλου, να μείνει στον Κόλπο του Άντεν ώστε να ελέγχει την έξοδο των αραβικών πλοίων από την Ερυθρά Θάλασσα προς τον Ινδικό Ωκεανό. Τα πλοία της αρμάδας αναχώρησαν σταδιακά σε τρεις μοίρες των τριών πλοίων, μεσολαβώντας χρονικό διάστημα λίγων ημερών. Στην τρίτη μοίρα, ήταν και το πλοίο του Θαλασσοπόρου Ντιόγκο Φερνάντες Περέιρα, την οποία διοικούσε ο Αντόνιο δε Σαλντάνια. 

  Όταν τα τρία πλοία του Σαλντάνια αναχώρησαν από το Πράσινο Ακρωτήριο όπου είχαν σταματήσει για ανεφοδιασμό, λόγω κάποιων χειριστικών σφαλμάτων, το πλοίο του Περέιρα έχασε την επαφή με τα υπόλοιπα πλοία και συνέχισε μόνο. Έχοντας περάσει το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας, αντί να ακολουθήσει την συνηθισμένη διαδρομή πλέοντας κατά μήκος των ηπειρωτικών ακτών της ανατολικής Αφρικής, συνέχισε πλέοντας νότια της Μαδαγασκάρης. Κατά το φθινόπωρο του 1503, έφτασε στο νησί της Σοκότρα όπου και έμεινε μέχρι να περάσουν οι χειμερινοί μουσώνες. Με την έναρξη των - ευνοϊκών για το ταξίδι του - θερινών μουσώνων, ο Περέιρα απέπλευσε πιθανότατα τον Απρίλιο του 1504 με προορισμό την Ινδία όπου και έφτασε όταν ο Βασιλιάς της Καλικούτης άρχισε να επιτίθεται στο συμμαχικό προς τους Πορτογάλους, Βασίλειο του Κότσι, μετά τον ανηλεή βομβαρδισμό και τον αποκλεισμό της Καλικούτης από τον Βασκο ντα Γκάμα. Ο Περέιρα, ενίσχυσε αποτελεσματικά την άμυνα του Κότσι και των Πορτογάλων που ήδη βρίσκονταν στην περιοχή. 

Οι πιο διάσημες θεάσεις ΑΤΙΑ της Ιστορίας


Η ανακοίνωση της 8ης Ιουλίου του 1947 στην Roswell Daily Record, της "σύλληψης" ενός "ιπτάμενου δίσκου" - πηγή

Τα UFO -ή ΑΤΙΑ (Άγνωστης Ταυτότητας Ιπτάμενα Αντικείμενα), επί το ελληνικό- δεν είναι ένα -σχετικά- πρόσφατο φαινόμενο. Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι έχουν περιγράψει αδιευκρίνιστα ιπτάμενα αντικείμενα εδώ και χιλιετίες, με απεικονίσεις αντικειμένων -σαν δίσκους- και ασυνήθιστα αντικείμενα που βρέθηκαν σε έργα τέχνης και στη λογοτεχνία αρχαίων πολιτισμών, από τους Σουμέριους και τους Αιγυπτίους, μέχρι του Έλληνες και τους Ρωμαίους.



Η σύγχρονη εποχή των UFO όμως απογειώθηκε στα μέσα του 20ου αιώνα, εκεί γύρω στην εποχή που σχεδιάστηκαν οι πύραυλοι και τα αεροσκάφη υψηλής τεχνολογίας, που συχνά παρέμεναν απόρρητα. Σύμπτωση; Παράνοια; Ίσως...

Όπως και αν είναι, οι επτά εμφανίσεις UFO που θα δείτε πιο κάτω έχουν συμβεί, αλλά εναπόκειται σε εσάς να αποφασίσετε ποια εξήγηση θα πιστέψετε.

Kenneth Arnold, 1947
Η απαρχή της σημερινής εποχής των UFO μπορεί να εντοπιστεί στον πιλότο Kenneth Arnold. Ενώ πετούσε το μικρό του αεροσκάφος κοντά στο όρος Ρενιέρ στην Ουάσινγκτον, στις 24 Ιουνίου 1947, ο Arnold ισχυρίστηκε ότι είδε εννέα μπλε, λαμπερά αντικείμενα που πετούσαν γρήγορα -με ταχύτητα περίπου 1700 μίλια/ώρα- σε σχήμα "V". Πίστεψε ότι τα αυτά τα αντικείμενα ήταν κάποιο είδος νέου στρατιωτικού αεροσκάφους (μην ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε μόλις δύο χρόνια μετά από το τέλος του Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και τον πρώτο χρόνο του Ψυχρού Πολέμου), αλλά ο στρατός επιβεβαίωσε ότι δεν πραγματοποιήθηκαν δοκιμές κοντά στο συγκεκριμένο όρος εκείνη την ημέρα. Όταν περιέγραψε την κίνηση των αντικειμένων παρόμοια με "ένα πιατάκι που το πετάς πάνω από νερό", τα ΜΜΕ εφηύραν την πανταχού παρούσα πλέον φράση "ιπτάμενος δίσκος". Σύντομα, εμφανίστηκαν και άλλες αναφορές για την πτήση των εννέα αντικειμένων στην περιοχή, ανάμεσά τους και από έναν ερευνητή στο όρος Άνταμς και το πλήρωμα μιας εμπορικής πτήσης στο Αϊντάχο. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν έδωσε ποτέ κάποια εξήγηση για τις θεάσεις -απλώς ισχυρίστηκε ότι ο Arnold είχε δει έναν αντικατοπτρισμό ή είχε ψευδαισθήσεις. Η μανία των UFO όμως είχε ξεκινήσει και, λίγες μόνο εβδομάδες αργότερα, το περίφημο Roswell θα την διαιώνιζε.

Οι καλύτερες εικονογραφήσεις δαιμόνων όλων των εποχών



Ακόμη και σήμερα, η έκδοση του 1863 του "Dictionnaire Infernal" μπορεί να προκαλέσει εφιάλτες.

Οι δαίμονες που προσπαθούν να μας δελεάσουν στην αμαρτία είναι -θεωρητικά πάντα- ατελείωτοι. Και όμως αυτό δεν εμπόδισε, στις αρχές του 19ου αιώνα, τον συγγραφέα του απόκρυφου Jacques Collin de Plancy από το να προσπαθήσει να τους καταγράψει.


Όπως πολλοί δαιμονολόγοι πριν από αυτόν, ο de Plancy θέλησε να καταγράψει τα δαιμονικά γεγονότα και δυνάμεις στο βιβλίο του, το Dictionnaire Infernal. Αυτό που κάνει ξεχωριστό όμως το έργο του de Plancy είναι οι φοβερές, σουρεαλιστικές απεικονίσεις του. Οι μορφές των δαιμόνων που δημιούργησε είναι μερικές από τις πιο υποβλητικές στην ιστορία της δαιμονικής λογοτεχνίας.

Η θυσία του βουδιστή μοναχού Quang Duc το 1963



Το 1963, ο πρόεδρος του Νοτίου Βιετνάμ Ngo Dinh Diem, μετά την καταστολή εσωτερικών εξεγέρσεων, εγκαθίδρυσε ένα ολοκληρωτικό καθεστώς. Αν και εξαρτώταν σε μεγάλο βαθμό από τη βοήθεια των ΗΠΑ, ο Diem αρνήθηκε να ακούσει τις συμβουλές τους για τον πόλεμο, ο οποίος οδηγεί σε γενοκτονία. Τον Ιούνιο, οι Βουδιστές εξεγέρθηκαν στις πόλεις Hué και Σαϊγκόν, εναντίον των οποίων ο Ρωμαιοκαθολικός Diem χρησιμοποίησε στρατιωτική δύναμη για να τις καταστείλει.

Στις 21 Ιουνίου, οι μοναχοί πραγματοποίησαν πορεία στη Σαϊγκόν. Ο 73χρονος Thich Quang Duc κάθισε σταυροπόδι στο κέντρο ενός ανθρώπινου κύκλου. Ένας μοναχός τον περιέλουσε με βενζίνη. Με μια γαλήνη στα μάτια του, ο Quang Duc άναψε ένα σπίρτο στις 9:22. Καθώς οι φλόγες αγκάλιαζαν το κορμί του, μένοντας ασάλευτος στη θέση του δεν έβγαλε ούτε μια κραυγή. Στη διαθήκη του ζητούσε από τον πρόεδρο να είναι ευγενικός με τον λαό του.

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΝΟΡΑΣΗ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΕΚΚΡΕΜΟΥΣ

Φωτογραφία του Basil Lykiardopoulos.

Από το βιβλίο του Β.Ι. ΛΥΚΙΑΡΔΟΠΟΥΛΟΥ 
Ο Κώδικας των Ελλήνων αθανάτων [3] 
Η αποκωδικοποίηση του βιβλίου βήτα της Οδύσσειας του Ομηρου
Ο ΟΜΗΡΟΣ ΞΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΝΟΡΑΣΗ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΕΚΚΡΕΜΟΥΣ 

ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΝΟΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ 
Αυτό το οποίο απωλέσαμε σαν κοινότητα θα μας το εξηγήσει ο Όμηρος, στην κανονική ροη της αποκωδικοποίησης.

Το νέο είναι, πως το «εκκρεμές», αφενός παραπλανά –απατά και καταστρέφει , αφετέρου σώζει και προφυλάσσει τους κατέχοντες την τέχνη.

Το πώς καταστρέφει την ζωή μας καθημερινά και τον τρόπο να γίνουμε ειδικοί στην τέχνη του εκκρεμούς μας εξηγούν οι αναγραμματισμοί του σημαντικού όρου [απώλεσα].

Δημιουργική ενόραση είναι το μυστικό, για όσους /ες επιχειρούν στο πεδίο της τέχνης του εκκρεμούς .

Την δημιουργική ενόραση [day dreaming είναι μια μορφή της ], η όπως αλλιώς την γνωρίζετε ,συναντήσαμε για πρώτη φορά στο στιχο α444 του πρώτου βιβλίου της Οδύσσειας .

Σας θυμίζω .

Ο στίχος α444 = βουλευε φρεσιν ησιν οδον, την πεφραδ’ Αθηνη .

[να επιθυμείς να δεις μέσα στο μυαλό σου την ορθή οδό αυτήν για την οποία σου έχει μιλήσει η θεά Αθηνά ]

Η θεά Αθηνά, παροτρύνει τον Τηλέμαχο, να δημιουργήσει μέσα στο μυαλό του την εικόνα της διαδρομής , όπως την έχει περιγράψει σε αυτόν η ίδια, ώστε να περάσει στο δεξιό λοβό σαν πραγματοποιήσιμη εντολή. Τόσο απλά !!!

Όταν περάσει, ο θεός μέσα μας ,φροντίζει τα πάντα όλα να συμβούν σύμφωνα με την εντολή που έχει αποδεχτεί .Είναι η στιγμή που οι αφελείς – αδαείς αρέσκονται να ονομάζουν συνωμοσία του σύμπαντος !!!

Θέλεις το σύμπαν να συνωμοτήσει για την πραγματοποίηση της επιθυμίας σου ;;;

Πρέπει να δουλέψεις σκληρά.

OUIJA: ΣΦΡΑΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ





unnamedΤην προηγούμενη φορά, το Digital Darkness κάλυψε το παρελθόν και τις κάπως πιο σκοτεινές ιστορίες που περιβάλλουν το Ouija Board, γνωστό κυρίως για το ρόλο του ως μέσο επικοινωνίας με πνεύματα από την “άλλη μεριά”. Μπορούμε να ορίσουμε ως δεδομένο το γεγονός πως, είτε υπάρχει αλήθεια είτε όχι σε τέτοιες ιστορίες, η πίστη σε κάτι, του αποδίδει ιδιότητες που δεν έχει (και ενδεχομένως δε θα αποκτήσει ποτέ). Τι μας ωθεί, ωστόσο, στο να ακολουθούμε τέτοιες ιστορίες και να βυθιζόμαστε στη “πίστη” μας; Η ανάγκη να ανήκουμε και να μην αποξενωθούμε από το κοινωνικό σύνολο που πιστεύει; Η ίδια μας η τάση προς αυταπάτη; Πραγματικά στοιχεία; Ένα συνονθύλευμα όλων αυτών; Ας ρίξουμε μια ματιά στα παρασκήνια του Ouija board, ψάχνοντας μια αλήθεια…
Με τις αρχές του Ouija πλέον γνωστές, μπορούμε να προχωρήσουμε στο πώς ένα τόσο δημοφιλές αντικείμενο απέκτησε τη φήμη του. Για να χειριστεί κανείς ένα Ouija board, χρειάζεται να αγγίξει απαλά το δείκτη / planchette, ίσως ακόμη και με τη συμμετοχή άλλων, για να οδηγηθεί στις απαντήσεις που ζητά. Το planchette είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να έχει άνετη κίνηση πάνω στο board έτσι, η κίνηση γίνεται ομαλά (και πολλές φορές κυκλικά, όσο οι χειριστές περιμένουν την απάντηση). Η πιο προφανής σκόπιμη επεξεργασία είναι η κίνηση του δείκτη από τρίτους, είτε χρησιμοποιώντας την ομαλή αυτή κίνηση προς όφελός τους, είτε μέσω μαγνητών…οι θεωρίες είναι πολλές. Πώς όμως, ακόμα και με τέτοια τρικ, καταφέρνει το board να δίνει αρκετές σωστές προβλέψεις; Τύχη; Πληροφορίες εκ των προτέρων;woman wtth board1
Η απάντηση είναι κάπως πιο πολύπλοκη, μα εξηγεί πολλά. Αρκετές εκτενείς έρευνες διεξήχθησαν πάνω στο θέμα και αποκάλυψαν πως, στη πραγματικότητα, η κίνηση του δείκτη οφείλεται στις ασυναίσθητες μυικές κινήσεις του ίδιου του χρήστη. Καθώς ο εκάστοτε χειριστής φέρνει στο νου του την ενδεχόμενη απάντηση στην ερώτηση του, το χέρι του κινείται βάσει αυτού που σκέφτεται. Η ενδιαφέρουσα αυτή αντίδραση ονομάζεται «ιδεοκινητικό φαινόμενο» (ideo-motor effect).

OUIJA BOARD: ΑΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ



Η σύγχρονη εποχή έχει αφήσει λίγα μονοπάτια πραγματικά ανεξερεύνητα, καθώς η υπερ-πληροφόρηση τείνει να δίνει τα κατάλληλα ερεθίσματα στα ανοιχτά μυαλά. Όλα εκλογικεύονται, όλα εξηγούνται και όλοι έχουν απαντήσεις για όλα… ωστόσο, παρότι μπορεί να παρατηρηθεί μια γενικότερη στροφή στην αδιαφορία σε θρησκευτικό, μεταφυσικό και παραφυσικό επίπεδο, η εξάπλωση των μεταφυσικών ενδιαφερόντων σε συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων έχει οδηγήσει, μαζί με την εν λόγω κοινωνική ουδετερότητα, σε ζητήματα κάποτε απόκρυφα και ταμπού πλέον σε κοινή θέα.
Ανέκαθεν η γνώση μαγικών τεχνών και παράξενων τελετών ήταν συνδεδεμένη με μυστικές οργανώσεις και αρχαία κιτάπια, αλλά τώρα που η γνώση αυτή είναι επί το πλείστον άμεσα προσβάσιμη από κάθε νοικοκυριό, τίθεται ως ερώτημα το κατά πόσο είναι πραγματικά προορισμένη για όλους…
Ένα από τα ευρέως διαδεδομένα αντικείμενα που πλέον σχετίζεται με το μεταφυσικό, είναι το Ouija Board, αλλιώς γνωστό και ως talking board ή spirit board. Η αρχαιότερη μορφή του φημολογείται πως ξεκίνησε στην αρχαία Ελλάδα και στη Ρώμη, ωστόσο η πρώτη καθαρά καταγεγραμμένη μορφή είναι περί το 1100 στην Κίνα, ως “γραφή με πλακίδιο” ή “fuji”. Το ouija board απέκτησε το όνομά του στα 1900s, και η δημοφιλής γνώμη είναι πως το όνομα προέρχεται από το γαλλικό και το γερμανικό ναι (oui και ja αντίστοιχα) ενωμένα, ενώ ο τότε υπεύθυνος για την παραγωγή του αρχικά υποστήριζε πως έμαθε την ίδια τη λέξη χρησιμοποιώντας το board.
hqdefaultΤο αντικείμενο αυτό συνδέθηκε άμεσα με λάτρεις του πνευματισμού, καθώς του αποδόθηκε η ιδιότητα του “διάμεσου” στην επικοινωνία των ψυχών των νεκρών με τον κόσμο των ζωντανών. Αποτελείται από το board, στο οποίο βρίσκονται συνήθως τα γράμματα του λατινικού αλφαβήτου, οι αριθμοί 0 έως 9, και οι λέξεις “ναι”, “όχι”, “αντίο”, και το πλακίδιο (planchette) το οποίο αγγίζουν όλοι οι συμμετέχοντες στο seance και κινείται πάνω στο board ώστε να καθοδηγεί τους χρήστες σε αυτά που θέλει να πει το πνεύμα.

Τζινι: Τα μαγικά πλάσματα των παραμυθιών

Στην Αραβική λαογραφία, το Τζινι είναι ένα παρεμβατικό πνεύμα, συνήθως με δαιμονική μορφή αλλά χωρίς να έχει σχέση με τους Δαίμονες. Αντίστοιχα με τα Ελληνικά Δαιμόνια, τα Τζιν είναι πλάσματα που αυτό-αναπαράγονται και μπορούν να είναι ή δαιμονικά ή αγαθά. Διαθέτουν υπερφυσικές δυνάμεις και μπορούν να επικαλεστούν σε μαγικές τελετές για να εκτελέσουν διάφορες υπηρεσίες. Άλλωστε, ποιος δεν θυμάται το Τζίν του Αλαντίν ή τα Τζίνι στο βιβλίο “Χίλιες και μια νύχτες”;
Ο κόσμος είναι γεμάτος από Τζίνι, που περιμένουν να πραγματοποιήσουν ευχές” – Πέρσι Ρος
Ας πάρουμε τα πράματα από την αρχή. Στην προ-Ισλαμική λαογραφία, τα Τζινι ήταν κακόβουλα πλάσματα, γεννημένα από άκαπνη φωτιά και δεν ήταν αθάνατα. Συγκατοικούσαν με άλλα μαγικά πλάσματα στο Καφ, το Όρος των Πνευμάτων (σύμφωνα με την λαογραφία, είναι μια μυθική σειρά από σμαραγδένια βουνά που περιβάλλουν την γη. Σήμερα είναι γνωστό ως “Η πλαγιά του Διαβόλου” και βρίσκεται στη νοτιότερη περιοχή της Λιβύης, 25χιλ βόρεια της πόλης Γκατ). Αρέσκονταν να κυκλοφορούν στην ερημιά και την άγρια φύση. Ήταν συνήθως αόρατα αλλά διέθεταν την δύναμη να αλλάζουν μορφή, από έντομο μέχρι άνθρωπο.
Ο θρυλικός Βασιλιάς Σολόμωντας χρησιμοποίησε ένα μαγικό δαχτυλίδι για να ελέγξει τα Τζιν και να προστατέψει τον εαυτό του από αυτά. Λέγεται πως το δαχτυλίδι ήταν δεμένο με διαμάντι, το οποίο όμως είχε δική του ζωτική ενέργεια. Με αυτό, ο Σολομώντας σημάδευε το σβέρκο των Τζιν ως σκλάβους. Ένας μύθος λέει πως ένα ζηλιάρικο Τζιν (πιθανά ο Ασμοδαίος), έκλεψε το δαχτυλίδι ενώ ο Βασιλιάς έκανε μπάνιο στον Ιορδάνη ποταμό. Το Τζιν κατέλαβε το θρόνο του Σολομώντα, κυβερνώντας για χρόνια ενώ ο Βασιλιάς έγινε περιπλανητής. Ο Εβραϊκός Θεός εξανάγκασε το Τζιν να πετάξει το δαχτυλίδι στη θάλασσα, όπου το βρήκε ο Σολομώντας, τιμωρώντας το αργότερα με φυλάκιση μέσα σε μαγεμένο μπουκάλι. Ένας άλλος μύθος ορίζει πως ο Βασιλιάς πήρε το Τζιν στο κρυστάλλινο παλάτι του, όπου έκατσαν σε τραπέζια από σίδερο. Το Κοράνιο αναφέρει πως τα χρησιμοποιούσε. Κατασκεύαζαν παλάτια, έφτιαχναν χαλιά και όποτε είχε να ταξιδέψει μακριά ο Σολομώντας, το Τζιν το μετέφερα στην πλάτη του. Ο Ναός της Ιερουσαλήμ χτίστηκε από τον Σολομώντα, ο οποίος ανάγκασε τα Τζινι να το φτιάξουν.

Kική Δημουλά: «Κερδισμένος είναι αυτός που αγαπάει, όχι αυτός που αγαπιέται»

Kική Δημουλά: «Κερδισμένος είναι αυτός που αγαπάει, όχι αυτός που αγαπιέται»

Η ποιήτρια της διπλανής πόρτας: Αυτό είναι η Κική Δημουλά. Μια γυναίκα οικεία, καθημερινή, που θα μπορούσε να είναι η μάνα σου, η γιαγιά σου, αλλά είναι ποιήτρια, ακαδημαϊκός και πολυβραβευμένη. «Γράφω κάτι ποιήματα», λέει η ίδια για τον εαυτό της. Και ψάχνει λέξεις, τις κατάλληλες, για να τις βάλει στη σειρά και να εκφράσει το μέσα της που ταυτίζεται με το μέσα μας. Τόσο απλά….
«Δεν ξέρω πως ζουν οι ποιητές. Δεν ξέρω πως ζουν οι άλλοι ποιητές. Δεν έχω συστηματική επαφή με ποιητές, παρά με λίγους φίλους που συμπίπτει να είναι ποιητές.
Η καθημερινότητα είναι καθημερινότητα. Τίποτα δεν την αλλάζει. Ούτε η ποίηση. Εζησα με έναν ποιητή αλλά αυτό είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο. Η ποίηση δεν είναι συνεχής. Επομένως η καθημερινότητα είναι η νικήτρια σε όλα. Μεγάλωσα τα παιδιά μου, ντάντεψα τα εγγόνια μου. Εκανα ενός κοινού ανθρώπου τη ζωή, γιατί έτσι ένοιωθα άλλωστε. Δεν άλλαξε κάτι ότι έγραφα κάποια ποιήματα. Οση φήμη κι αν απέκτησα έμεινα η μαμά, η γιαγιά, ο εαυτός μου.
Από τα δικά μου παιδικά χρόνια, κρατάω μόνο την απουσία των γονιών μου. Ο καιρός εκείνος δεν ήταν πολύ ευνοϊκός για τα νιάτα. Ηταν μάλλον στερημένος. Εβγαινα ως τα σκαλάκια του σπιτιού μου γιατί ήταν πάρα πολύ αυστηρό το καθεστώς των γονιών μου. Δεν πήγα πουθενά, εκδρομή, δεν έζησα καθόλου νεανικά χρόνια. Ο,τι έγινε, έγινε στο Γυμνάσιο. Είναι γλυκύτατα όλα αυτά να τα σκέφτομαι τώρα κι ας ήταν τότε ενοχλητικά και δυσάρεστα. Τώρα αν μου δινόταν η ευκαιρία να ξαναζήσω τα ίδια και χειρότερα, θα το ήθελα πολύ».
«Στα 18 μου έβγαλα ένα φυλλάδιο με ποιήματα. Αλήθεια δεν ξέρω πως, αλλά γνώριζα από τότε τον Αθω Δημουλά. Και ήταν μια παρακίνηση. Εκείνος έγραφε ήδη. Νομίζω ότι ήθελα να τον γοητεύσω. Δεν ξέρω αν τον γοήτευσα. Αυτό το πράγμα της ποίησης ήταν ο κουμπάρος που μας ένωσε. Με βοήθησε πάρα πολύ. Δεν έκανα τίποτα χωρίς να συμφωνήσει εκείνος. Αυτό το διαδέχτηκε η κόρη μου. Πήρε τη θέση του Αθω από την ώρα που πέθανε. Η κόρη μου είναι ένας σπουδαίος σύμβουλος. Είναι σημαντινό πράγμα να έχουμε καλούς συμβούλους. Γιατί από σένα ξεφεύγουν τα πράγματα μέσα στη μαγεία και την ορμή να γράψεις. Ενώ η κόρη μου και ο Αθως με είχαν προφυλάξει και μ΄έχουν προφυλάξει από πολλά, από λάθη, από πλατιασμούς…
Το «πεινάμε» είναι μια έννοια τόσο τραγική που δεν επιτρέπεται να την κάνεις ποίημα

Ο κομπλεξικός

Ο κομπλεξικός είναι ο εχθρός του κακού.
Ο κακός είναι κακός, φαίνεται.
Λεπτά χείλη, γαμψή μύτη, ανατριχιαστικό μειδίαμα.
Όταν το συναντάς, ξέρεις πώς να τον αποφύγεις.
Η έτερη προσωπικότητα, αυτή του κομπλεξικού 
είναι σαφώς πιο επικίνδυνη.
Εμφανίζεται πάντα με το μανδύα του απόλυτα νορμάλ ανθρώπου.
Ενίοτε του cool.
Άνθρωπος με ενδιαφέροντα
και με αστείρευτες απορίες περί της προσωπικής σου ζωής.
Αυτό σε συγκινεί.
Μα τόσο ενδιαφέρον πια...;
Σαφώς και ενδιαφέρεται.
Να σου κάνει την προσωπική ζωή κόλαση!
Δεν τον υποψιάζεσαι με την πρώτη,
γιατί η φιλική του διάθεση λειτουργεί σαν καθρέφτης...
τυφλώνει!
Αν είσαι απο την φύση σου φιλικός και ευπροσήγορος χαρακτήρας,
την πάτησες!

Οι προθέσεις του δεν είναι απαραίτητα κακές προς εσένα,
μην το παίρνεις προσωπικά.
Είναι απλά πολύ καλές απέναντι στον εαυτό του.

Αυτό το καλοκαίρι... είναι αφιερωμένο σε μένα!



Το καλοκαίρι είναι εδώ και είτε ετοιμάζεσαι για διακοπές είτε όχι, είναι η περίοδος του χρόνου που όλα χαλαρώνουν, οι ρυθμοί κατεβαίνουν και το πιθανότερο είναι ότι κι εσύ θα κάνεις ένα διάλειμμα από τη δουλειά.

Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία, λοιπόν, να επικεντρωθείς σε σένα, να δώσεις απλόχερα φροντίδα στον εαυτό σου, να αποσυμπιεστείς και να γεμίσεις ενέργεια για τους μήνες που θα ακολουθήσουν.

Σε αυτή την ευκαιρία, αφιερώνω την εβδομαδιαία έμπνευση και μοιράζομαι μαζί σου έξι τρόπους που θα κάνουν το καλοκαίρι...το δικό σου καλοκαίρι!

1. Απλά κοίτα τον ουρανό!


Πέρασαν περίπου 10 ή 11 μήνες που διαρκώς έκανες και αυτό θεωρούσες ότι έπρεπε να κάνεις. Αυτό σίγουρα έχει φέρει πολύ στρες, κούραση και πίεση.

Πόσες χαλαρές στιγμές είχες όλο αυτό το διάστημα;

Γι’ αυτό τώρα...κάνε «τίποτα».

Πήγαινε μία βόλτα, χωρίς σκοπό. Απόλαυσε τη φύση και συνδέσου μαζί της. Κοίτα για ώρα τα κύμματα να σκάνε στην ακροθαλασσιά. Ή ξάπλωσε στην άμμο και κοίτα το λαμπερό ουρανό.

Κάνε μόνο αυτό και αφέσου να νιώσεις ό,τι έρχεται στο σώμα σου.

Άφησε όλες τις πιέσεις και τις εντάσεις σιγά-σιγά να βρουν την έξοδο.

Συμβιβάζεσαι γι' αυτό........ χάνεις τα πάντα!!!!










Κάθε φορά που βρίσκεσαι σε δύσκολη θέση…..

Η εύκολη λύση  να το ξεπεράσεις…..

Είναι να συμβιβαστείς!!!!

Πιστεύεις πως θα γίνουν καλύτερα τα πράγματα……

Και οι συνθήκες πιο ευνοϊκές!

Δέχεσαι να παραιτηθείς με μεγάλη ευκολία….

Από τις προσωπικές σου διεκδικήσεις….

Χάνοντας κάθε ίχνος αγωνιστικότητας!!!!

Η δικαιολογία…

Πως είσαι ανίσχυρος…..

Να πας κόντρα στο ρεύμα…..

Επαναλαμβάνεται ως «δυνατό» επιχείρημα….

Νομίζοντας πως έτσι…..

Τακτοποιούνται όλα!   

Μέχρι την στιγμή…

Που διαπιστώνεις πως αυτή η τακτική…

Δεν έχει……

Τα θετικά αποτελέσματα που πιστεύεις!

Τουναντίον!!!!!

Φέρνει  μεγαλύτερα προβλήματα….

Σε σημείο…..

Να χάσεις τον προσανατολισμό σου…..

Και να βρεθείς στην μέση του «πουθενά»!!!!

SABINA Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΑΡΧΙΕΡΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΒΕΙΡΙΩΝ

Υπήρξε η γυναίκα του φιλέλληνα Αδριανού και πιθανότατα αυτή που επηρέαζε τις ενέργειές του και την όλη στάση του απέναντι στον Ελληνισμό. 
Μυημένη φυσικά στα Καβείρια, όπως και ο Αδριανός, είχε πρότυπο την Ολυμπιάδα.
 Μετά το θάνατό της, εμφανίζεται ταυτισμένη στα νομίσματα με την Περσεφόνη (1) έχοντας στεφάνι από στάχυα και με βασιλικό διάδημα (2) στο στυλ της Ολυμπιάδας. 
Το μαλλί της, αντίθετα από τις δυο εν ζωή κομμώσεις της (3,4), έχει κότσο χαμηλά (1,2) και μιμείται την εικόνα της Ολυμπιάδας. 

Βρες το Πάθος σου και Ζήσε με Νόημα!

1.jpg
Γράφει η Βασιλική Κριεκούκη
Ο κόσμος σήμερα παραπονιέται ότι δεν έχει χρόνο… δεν έχει χρόνο να απολαύσει και να ζήσει, δεν έχει χρόνο για την οικογένειά του, δεν έχει χρόνο να φροντίσει τον εαυτό του. Όμως η έλλειψη χρόνου δεν είναι το ουσιαστικό πρόβλημα του…
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει κατεύθυνση… δεν ξέρει προς τα πού να πάει και τι να κάνει με τον χρόνο του… Και δεν έχει κατεύθυνση γιατί δεν έχει καταφέρει να αναγνωρίσει και να ταυτοποιήσει τι είναι αυτό που του δόθηκε, αλλά και τι να κάνει με αυτό.
Όλα έχουν ένα σκοπό. Κάθε δημιουργός φτιάχνει το δημιούργημά του για κάποιο συγκεκριμένο λόγο, όπως ένα πλοίο φτιάχτηκε για να πλέει, ένα αεροπλάνο για να πετάει, ο ήλιος για να δίνει φως… Εσύ γιατί φτιάχτηκες; Γιατί και εσύ έχεις κάποιο σκοπό… για κάποιο λόγο φτιάχτηκες… και ίσως να το νιώθεις, αλλά να μη μπορείς να το εκφράσεις με λόγια.
Κάποιοι το λένε νόημα της ζωής, άλλοι ταλέντο, άλλοι πάθος, κάποιοι άλλοι αποστολή του καθενός στη γη. Δεν παίζει ρόλο πώς ονομάζεται, αλλά το πώς θα το ανακαλύψεις, πως θα το κάνεις να σου αποκαλυφθεί.

Η νόσος του Κατευνασμού

 Ο κατευνασμός της Στρουθοκαμήλου

Μια γιαγιά σε ηρεμία και μια σε ένταση
Ο σύγχρονος Έλληνας έχει εθιστεί στην παθητικό-επιθετικότητα … σε συλλογικό αλλά και προσωπικό επίπεδο.
Έχει πλέον βαθιά εμπεδώσει ένα μοτίβο συμπεριφοράς κατά το οποίο σε κάθε μεγάλη πρόκληση που αντιμετωπίζει πρώτα κάνει πίσω και μετά με μεγάλη καθυστέρηση εκδηλώνει αντίδραση, η οποία συνήθως είναι άκαιρη και συχνά υπερβολική (αν και την τελευταία 2ετία εμφανίζει σχεδόν πλειοψηφικά καθολική παθητικότητα, το οποίο είναι ακόμα πιο τρομακτικό).
Αυτό ακριβώς το μοτίβο συμπεριφοράς είναι μελετημένο στη Ψυχολογία ως ένα απ’ τα χειρότερα συστήματα αντίδρασης της ανθρώπινης προσωπικότητας σε συνθήκες απειλής. Κι όμως σ’ εμάς έχει γίνει πλέον ΕΞΙΣ ΔΕΥΤΕΡΑ ΦΥΣΙΣ.
Αποφεύγουμε την ελεγχόμενη σύγκρουση μ’ αυτούς που συμπεριφέρονται επιθετικά (για παράδειγμα στα εθνικά θέματα), δεν εμπιστευόμαστε κανέναν πλέον, επιδεικνύουμε ένα πολιτισμένο και γλυκύ προσωπείο, ενώ την ίδια στιγμή ψάχνουμε για εκδίκηση σ’ ένα έτερο ασαφές μέλλον. ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ τα προβλήματά μας εν ευθέτω χρόνω.
Το παράδειγμα στο συλλογικό μας υποσυνείδητο ως λαός το δίνουν οι ‘Άρχοντες’ και οι ‘Κρατούντες’, συστηματικά εδώ και δεκαετίες.

Από που προέρχεται το σύμβολο του χαμόγελου;

Από που προέρχεται το σύμβολο του χαμόγελου;

Το σύμβολο του χαμόγελου (emoticon smiley 😊), που χρησιμοποιείται σήμερα κατά κόρον στα κοινωνικά δίκτυα, ίσως έχει ηλικία 4.000 ετών καθώς αρχαιολόγοι στη νοτιοανατολική Τουρκία βρήκαν αγγείο που το διακοσμούσε.

Σήμερα πιστεύεται ότι οι ρίζες του συμβόλου προέρχονται από τις αρχές της δεκαετίας του 1960, με την κλασική έκδοση smiley που φέρει λαμπερό κίτρινο φόντο να εμφανίζεται στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Ωστόσο, η τελευταία ανακάλυψη στην Τουρκία θα ξεκινήσει μια νέα έρευνα προέλευσης του συμβόλου, οι εκδοχές του οποίου έχουν επίσης εμφανιστεί σε πολλά έργα της λογοτεχνίας, όπως το γραφικό μυθιστόρημα The Watchmen.

Το αγγείο ανακαλύφθηκε κατά τη διάρκεια των επταετών ανασκαφών στην περιοχή Karkamış στην επαρχία Gaziantep κατά μήκος των συνόρων της Συρίας υπό την καθοδήγηση του Nicolo Marchetti, καθηγητή αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Bologno της Ιταλίας.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα