Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Μαζική εξόντωση Βολιωτών – Δόθηκε το “πράσινο” φως!

Αποτέλεσμα εικόνας για Μαζική εξόντωση Βολιωτών – Δόθηκε το “πράσινο” φως!

Στο Βόλο οι πολίτες τιμούν κάθε χρόνο το Ολοκαύτωμα των Εβραίων. Ωστόσο σε λίγα χρόνια θα είναι ελάχιστοι αυτοί που θα το τιμούν. Ο λόγος; Οι Βολιώτες θα έχουν το δικό τους Ολοκαύτωμα όταν ολόκληρη η πόλη θα έχει μετατραπεί σε θάλαμο αερίων!

Αποφασίστηκε η αργή και μαζική εξόντωση των κατοίκων του Βόλου και το “πράσινο” φως δόθηκε γενναιόδωρα από το υπουργείο Περιβάλλοντος.
Σε μία πόλη που ήδη έχει πρόβλημα με την ατμοσφαιρική ρύπανση έρχεται να προστεθεί ακόμη μία θανατηφόρα πηγή θυσιάζοντας τους πολίτες στο βωμό του κέρδους των εταιρειών.
Και συγκεκριμένα της ΑΓΕΤ, η οποία υφάρπαξε την πολυπόθητη έγκριση της καύσης σκουπιδιών για την παραγωγή ενέργειας στο εργοστάσιο της. Η συγκεκριμένη βιομηχανία, που βρίσκεται σε… απόσταση “ανάσας” από την πόλη έχει την άδεια από το Υπουργείο Περιβάλλοντος να καίει σκουπίδια, λυματολάσπη και κάθε άλλη ύλη που βαπτίζεται ως «εναλλακτικό καύσιμο» και θα το καίει στους απαρχαιωμένους κλιβάνους της.
Να σημειωθεί ότι, το 2013, η ίδια απόφαση για το εργοστάσιο της ΑΓΕΤ στο Αλιβέρι Ευβοίας ανακλήθηκε μετά από ξεσηκωμό των κατοίκων και την παρέμβαση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος.
Ήδη το εργοστάσιο της ΑΓΕΤ καίει 150.000 τόνους πετρελαϊκού άνθρακα. Ήδη οι επιπτώσεις φαίνονται στο περιβάλλον με μια μυρουδιά τοξική να γεμίζει κατά καιρούς την πόλη του Βόλου, ενώ ο καρκίνος αυξήθηκε ραγδαία – από πέρσι μέχρι φέτος κατά 30%!

“Βιώσιμη Ανάπτυξη” και “πράσινα” σημεία και τέρατα

Υποτίθεται ότι η Τοπική Ατζέντα 21 υλοποιείται μέσω προγραμμάτων ανακύκλωσης σκουπιδιών και κομποστοποίησης, όχι της καύσης τους στα εργοστάσια ως εναλλακτικό καύσιμο. Φυσικά, όπως έχουμε ξαναπεί, η λέξη “βιώσιμος” αφορά την κερδοφορία των επιχειρήσεων και όχι την αειφορία. Μια άλλη ανάγνωση της “αειφόρου” ανάπτυξης, είναι και αυτή την μείωσης του πληθυσμού, αφού οι φανατικοί υποστηρικτές της κλιματικής αλλαγής και οι οικολόγοι που την στηρίζουν έχουν ως χόμπι να καταμετρούν το οικολογικό αποτύπωμα του κάθε πολίτη, θυμίζοντας του ότι κάθε φορά που αναπνέει παράγει CO2.

Ντιόγκο Γκόμεζ


   Μέχρι το 1460 όπου και πέθανε ο Πρίγκιπας Ερρίκος, οι Πορτογάλοι είχαν ανακαλύψει τις Αφρικανικές ακτές του Ατλαντικού μέχρι και την περιοχή της Σιέρα Λεόνε. Όμως, ο πολυπόθητος θαλάσσιος δρόμος προς την Ινδία ακόμα δεν είχε βρεθεί όπως δεν είχε βρεθεί και κάποια χώρα που να παράγει τα πολύτιμα εμπορεύματα που έφταναν στις ακτές της Μεσογείου. Ο Ερρίκος, μέχρι τον θάνατο του, δεν σταμάτησε να συμβάλει οικονομικά στο εγχείρημα των εξερευνήσεων και να στέλνει καραβέλες στις Αφρικανικές ακτές του Ατλαντικού προσπαθώντας να αναπτύξει όσο μπορούσε περισσότερο την εμπορική ισχύ της χώρας η οποία, παρά τις νέες ανακαλύψεις, ακόμα υστερούσε στην εμπορική ισχύ των Βενετών και των Γενουατών που κυριαρχούσαν στην Μεσόγειο. Το 1456, ο Ερρίκος αναθέτει σε έναν αυλικό του ιππότη από το Λάγος να πλεύσει νοτιότερα από τον Ποταμό Γκέμπα της σημερινής Γουινέας του Μπισάου και να ανακαλύψει την συνέχεια των άγνωστων ακτών της Αφρικής. Ο ιππότης αυτός, ήταν ο Ντιόγκο Γκόμεζ. 

   Ο Ντιόγκο Γκόμεζ, απέπλευσε με τρεις καραβέλες από το Λάγος φτάνοντας μέχρι τον Ποταμό Γκέμπα. Από εκεί, προσπάθησε να πλεύσει νοτιότερα για να εξερευνήσει τις νέες ακτές αλλά τα αντίθετα ισχυρά θαλάσσια ρεύματα, παρέσερναν το πλοίο του πίσω. Το γεγονός αυτό, ανησύχησε το πλήρωμα, φοβούμενο πως είχε φτάσει στην άκρη του ωκεανού, αναγκάζοντας έτσι τον Γκόμεζ να επιστρέψει πίσω. Κατά την επιστροφή, εισήλθε στον ποταμό Γκάμπια. Τον διέπλευσε κατά περίπου 150 ναυτικά μίλια (278 χλμ) μέχρι που έφτασε σε έναν οικισμό, εκεί που σήμερα βρίσκεται η πόλη Κουνταούρ (Kuntaur), προσεγγίζοντας ειρηνικά τους αυτόχθονες και αποκτώντας φιλικές σχέσεις μαζί τους, κάτι που κατάφερε για πρώτη φορά Πορτογάλος εξερευνητής στην Υποσαχάρια Αφρική, καθώς όλες οι προσεγγίσεις των προηγούμενων εξερευνητικών αποστολών με τους αυτόχθονες, κατέληξαν σε επιθέσεις των δευτέρων κατά των πρώτων.  Εκεί, ο Γκόμεζ, ανακάλυψε μία αγορά όπου γινόταν εμπόριο χρυσού. Από τους έμπορους της περιοχής, σύλλεξε πολύτιμες πληροφορίες για την προέλευση του χρυσού, και τις εμπορικές διαδρομές του που έφταναν μέχρι τις δυτικές ακτές της Μεσογείου. 

Πήρε στο χέρι του φραγκόσυκο και το' κανε χρυσάφι


Πήρε στο χέρι του φραγκόσυκο και το' κανε χρυσάφι

Πως μια άγονη γη έγινε καινοτόμα επιχείρηση


Ο Σόλων Γρηγορίου είναι ένας επαγγελματίας αγρότης με όραμα. Είναι ένας τύπος σπάνιος στο σινάφι του γεωργού. Είναι μορφωμένος, μιλά πολύ καλά ελληνικά, δεν παραπονιέται για τις δυσκολίες της δουλειάς του, δεν κλαίγεται για τις οικονομικές δυσκολίες και είναι καινοτόμος.

Ταυτόχρονα ο κ. Γρηγορίου είναι ένας πολύ δυναμικός και συνειδητοποιημένος πολίτης, εάν λάβει κανείς υπόψη πως έκανε την παρέμβασή του βάζοντας μία φορά υποψηφιότητα για την προεδρία της Δημοκρατίας. Ήταν επίσης ένας από αυτούς που άσκησαν σοβαρές πιέσεις φυτεύοντας μια έκταση με κλωστική κάνναβη στην προσπάθεια νομιμοποίησής της και εκμετάλλευσής της και στην Κύπρο για την παραγωγή προϊόντων. Ένας αγώνας με αίσιο τέλος. Φέτος δεν σκοπεύει να θέσει υποψηφιότητα: "Προτιμώ να ασχολούμαι με τα φυτά που τα αγαπώ και με αγαπούν παρά με ανεγκέφαλους", μας λέει.


Το τελευταίο του επίτευγμα είναι πως έχει μετατρέψει μια περιοχή άγονης γης στη νεκρή ζώνη δίπλα από το κατεχόμενο χωριό του, την Αυλώνα, κοντά στην Περιστερώνα, σε έναν τεράστιο κήπο με φραγκοσυκιές, το κακτοειδές πολύκλαδο φυτό που στην Κύπρο ονομάζουμε παπουτσοσυκιά. Ένας κήπος ο οποίος εξελίσσεται σε μια μεγάλη επιχείρηση που βγάζει φραγκόσυκα σχεδόν ολόχρονα στην κυπριακή αγορά, ενώ βρίσκεται στη διερεύνηση παραγωγής προϊόντων με βάση το φραγκόσυκο, όπως το λάδι και ο φυσικός χυμός.


Οι Τούρκοι βοσκοί

Για τον Σόλων Γρηγορίου η ιστορία με τις φραγκοσυκιές ξεκίνησε πριν καμιά δεκαπενταριά χρόνια. Αγρότης στην περιοχή της Αυλώνας δυσανασχετούσε με τα προβλήματα που προκαλούσαν οι Τούρκοι βοσκοί που περνούσαν από τα κατεχόμενα στη νεκρή ζώνη και λυμαίνονταν τα ακαλλιέργητα κι εγκαταλελειμμένα χωράφια. Η πρώτη του σκέψη ήταν να φυτέψει κάτι για να ανακόψει τους Τούρκους βοσκούς που προκαλούσαν ζημιές στα περιβόλια και τα μποστάνια της περιοχής. Κι αυτό το κάτι ήταν οι παπουτσοσυκιές, ένας δεντρόμορφος κάκτος με αγκάθια που λογικό είναι λόγω της φύσης του να απωθεί...
Ζήτησε τη μίσθωση του κρατικού τεμαχίου εντός της νεκρής ζώνης που συνορεύει με τα κατεχόμενα και άρχισε να φυτεύει παπουτσοσυκιές...

πετιμέζι το θεσπέσιο


πετιμέζι το θεσπέσιο 

σταφύλια τα νόστιμα,
τα θρεπτικά,
τα πολύτιμα,
σταφύλια της ποικιλίας των  χρωμάτων και των γεύσεων...
τα συλλέγουμε - τα τρυγάμε - από τον Αύγουστο μέχρι και τον Οκτώβριο
και χαιρόμαστε
το κρασί τους,
το μούστο τους,
τη μουσταλευριά τους,
τα μουστοκούλουρά τους,
το πετιμέζι τους αλλά και
τα χαιρόμαστε σαν φρούτα,μόνα τους ή σε φρουτοσαλάτες ακόμα και σε υπέροχους φρέσκους χυμούς
αλλά
σε αυτή μου την ανάρτηση θα περιοριστούμε στο πετιμέζι,που σε προηγούμενες αναρτήσεις είδαμε πως μπορούμε εύκολα να το ετοιμάσουμε,και ας δούμε,αφού το φτιάξαμε, πως το χρησιμοποιούσαν στο παρελθόν και πως μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σήμερα...
λοιπόν
το παχύρρευστο αυτό ελιξίριο είναι ένα θαύμα που
μας γλυκαίνει,
μας θρέφει,
και μας προσφέρει τα πολύτιμα συστατικά του!!!
και ας πάμε εκεί στην αρχαία Ελλάδα όπου κυριαρχούσαν τα αμπέλια και βέβαια όπου υπήρχαν αμπέλια υπήρχε μούστος,κρασί πετιμέζι και ένα πλήθος άλλων προϊόντων που πρώτη ύλη είχαν το μούστο!!!
και ας τα ξεμπερδέψουμε λίγο,έτσι για την Ιστορία
λοιπόν
οι αρχαίοι Έλληνες είχαν το γλεύκος -γλεῦκος - γλυκύς,ουδέτερο- ο γλυκός χυμός πατημένων σταφυλιών προτού γίνει κρασί και είχε το χρώμα των εκάστοτε σταφυλιών - το γλεύκος δεν έχει υποστεί βράσιμο - και βέβαια όπως καταλαβαίνουμε το γλεύκος είναι ο μούστος!!!
μούστος λέξη λατινική που σημαίνει "νέος"-vinum mustum το "νέο κρασί"
το γλεύκος λοιπόν ή μούστος μετατρέπεται στο έψημα,που είναι το πυκνό σαν μέλι κατόπιν βρασίματος γλεύκος,το 1/4 της αρχικής ποσότητας, -έψημα, κάτι που έχει προέλθει από βρασμό,το προϊόν του βρασμού,από εδώ και η γνωστή μας λέξη "αφέψημα" - το γνωστό μας πετιμέζι -τούρκικη λέξη pekmez που χαρακτηρίζει κάτι το υπερβολικά γλυκό -,

  • - το γλεύκος είναι ο μούστος και
  • - το έψημα είναι το πετιμέζι

ο βρασμένος μούστος,ο κομμένος μούστος όπως ήταν ευρέα γνωστός, και ανάλογα με τον χρόνο βρασίματος μας έδινε πετιμέζι διαφόρων πυκνοτήτων,π.χ o "εψετός", ήταν λιγότερο πυκνό!!!
και ας πάμε εκεί στην μινωική κρήτη να δούμε πως μεταχειρίζοταν οι Κρήτες τα προϊόντα της αμπέλου

7 Τρόποι για να Βάλετε Χρήματα στην Άκρη Ακόμα κι αν Δυσκολεύεστε!

7 Τρόποι για να Βάλετε Χρήματα στην Άκρη Ακόμα κι αν Δυσκολεύεστε! 

Μπορεί να δυσκολεύεστε πολύ να τα βγάλετε πέρα με τα οικονομικά σας αλλά μην ανησυχείτε. Δεν είστε οι μόνοι! 
Η αλήθεια είναι πως σε έρευνα που έχει γίνει έχει αποδειχτεί πως το 91% των γυναικών δεν μπορούν να πάρουν σωστές οικονομικές αποφάσεις. Γι’αυτό είμαστε εμείς εδώ για να σας βοηθήσουμε να αρχίσετε να βάζετε κάποια χρήματα στην άκρη όσο δύσκολη κι αν είναι η οικονομική σας κατάσταση.
Αλλάξτε την ρουτίνα ομορφιάς σας 
Αντί να δίνετε τα χρήματά σας σε κομμωτήρια για να σας φτιάχνουν τα μαλλιά και να σας τα βάφουν και αντί να πηγαίνετε σε σπα για μανικιούρ και πεντικιούρ μάθετε να κάνετε μόνοι σας αυτές τις διαδικασίες. Επιπλέον μπορείτε να ψωνίζετε καλλυντικά online και να βρίσκετε προσφορές που συνήθως τα καταστήματα δεν κάνουν.
χρήματα
Μάθετε πώς θα κάνετε οικονομία.
Αρχίστε να ψωνίζετε έξυπνα 
Υπάρχουν προϊόντα σούπερ μάρκετ τα οποία μπορείτε να βρείτε σε άλλα καταστήματα πολύ πιο οικονομικά. Ένα παράδειγμα αποτελούν τα χαρτικά (χαρτί κουζίνας, χαρτί υγείας και χαρτοπετσέτες) τα οποία θα βρείτε στη μισή τιμή σε μαγαζιά που πουλάνε χαρτικά. Αρχίστε να δίνετε σημασία σε κουπόνια και προσφορές.

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ Ή ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥ FBI;(Βίντεο)



Γράφει η Σουλτάνα Χειλαδάκη
Ο γνωστός τρομοκράτης που σκόρπισε το θάνατο στην καρδιά της Νέας Υόρκης το Μανχάταν, ονομάζεται Sayfullo Saipov, και κατάγεται από μια περιοχή ειδικής σημασίας, στο Ουσμπεκιστάν που σημαίνει «Το σπαθί του Αλλάχ».
Το Ουσμπεκιστάν έχει μεγάλη παράδοση στη δημιουργία τρομοκρατικών ισλαμικών ομάδων από τη δεκαετία του 90.
Το 1996 στην πόλη Τασκένδη (Tashkent), εξεράγησαν από τρομοκρατική επίθεση 6 βόμβες που ήταν τοποθετημένες σε αυτοκίνητα με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 6 άτομα και να τραυματιστούν πάνω από 100, πολλοί από αυτούς βαριά.

Επίσης στο Ουζμπεκιστάν είχε γίνει η φωλιά εκπαίδευσης μουσουλμάνων Ουιγούρων που στη συνέχεια πήγαιναν μέσα στην Κίνα για να ξεσηκώσουν τους μουσουλμάνους.
Σε νέες τρομοκρατικές επιθέσεις που έγιναν το Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2004, σκοτώθηκαν 10 αστυνομικοί και 4 πολίτες στις πόλεις Τασκένδη και Μπουχάρα.
Στην περίπτωση της Νέας Υόρκης, ένας ισλαμιστής από μια χώρα με παράδοση ισλαμικής τρομοκρατίας έκανε μια τρομοκρατική επίθεση Χαλλοουίν-Halloween Jihad και φωνάζοντας Αλλάχου Ακμπαρ “Allahu Akbar”.

Η Σοφία είναι η επιστήμη της Αλήθειας, Πυθαγόρας

«Ο βίος ορίζεται από το νόμο της Δύναμης και το νόμο της Ανάγκης» (όσο νικάς τις  ανάγκες σου,  τόσο δυναμώνεις).
Πυθαγόρας

Πυθαγόρας (με τεχνική επιχρωματισμού από τον Αίαντα Ζυγογιάννη) 

Η αιτία της ύπαρξης των πραγμάτων είναι η Πρώτη Αξία.

Αυτός που ζητά να μάθει, πρώτα, πρέπει να φαντάζεται και να εξετάζει,
Γιατί η φαντασία είναι η μητέρα της σκέψης και η απορία είναι η μητέρα της Σοφίας.

Μη θαυμάζεις και μην εκπλήσσεσαι με τίποτα: Ερεύνησε τα πάντα. Υπάρχουν περισσότερα πράγματα, στον κόσμο, απ' όσα συλλαμβάνει η φιλοσοφία. Μέσα απ' τη φιλοσοφία καταλήγει κανείς να μην εκπλήσσεται με τίποτα. Τα θεωρήματα της φιλοσοφίας πρέπει ν' απολαμβάνονται όσο γίνεται πιό πολύ, σαν να ήταν η αμβροσία και νέκταρ. Γιατί η ευχαρίστηση που προκύπτει απ' αυτά, είναι γνήσια, αδιάφθορη και θεική.

Επίσης, είναι ικανά να προκαλέσουν μεγαλοψυχία,  και παρ' ότι που δεν μπορούν να κάνουν αθάνατο αυτό που είναι θνητό, πάντως, μας επιτρέπουν ν' αποκτήσουμε επιστημονική γνώση των αιώνιων ουσιών.

Η Φιλοσοφία είναι η γνώση των άυλων και αιώνιων πραγμάτων.
Η Φιλοσοφία είναι μια επιθυμία και μια αγάπη για τη σοφία.
Η Σοφία είναι η επιστήμη της αντικειμενοποιημένης αλήθειας.
Η Σοφία είναι ο πολύτιμος λίθος του φιλοσόφου, πάνω απ' όλα. 

Γι' αυτό, είναι μεγαλειώδες καθήκον του ανθρώπου να γνωρίζει τον Θεό και να γνωρίζει τον εαυτό του. Γιατί, κανένας άνθρωπος που δεν μπορεί να κυβερνήσει τον εαυτό του, δεν είναι ελεύθερος. Και ποιός μπορεί να κυβερνήσει τον εαυτό του, αν δεν έχει Σοφία και κατανόηση;

Αυτός που, απλά ζει, είναι όπως κάθε άλλο ανόητο και ασυναίσθητο πλάσμα. Αλλά αυτός που γνωρίζει, είναι μέσα του, θεικός.

Συνενώσεις και διαιρέσεις της Ευρώπης. Πότε, πώς και γιατί δημιουργήθηκαν τα ευρωπαϊκά Έθνη-Κράτη; Η Συνθήκη της Βεστφαλίας (1648)


Την τελευταία δεκαετία έγινε εμφανές και στους πιο ανυποψίαστους ότι στόχος της «δημοκρατικά ενωμένης Ευρώπης» είναι η διάλυση των εθνών-κρατών που την συνιστούν. Το περίεργο -που δεν κατονομάζεται και συνεπώς δεν εξηγείται- είναι ότι οι ιστορικοί που υποστηρίζουν θερμά (ως πρόοδο) την δημιουργία των δημοκρατικών εθνών-κρατών (19ος – 20ος αιώνας) είναι οι ίδιοι που εξίσου θερμά υποστηρίζουν την διάλυσή τους (πάλι ως πρόοδο) υπέρ μιας Ομοσπονδιακής Ευρώπης. Με δεδομένη την χριστιανική ιστορία της Ευρώπης, ποιος είναι ο ρόλος της πίστης; Είναι παράγων ενότητας ή διαίρεσης; Πώς εξελίχθηκε ιστορικά το ζήτημα; Το θέμα είναι τόσο σύνθετο και τόσο παλιό, ώστε η βοήθεια των ιστορικών είναι απαραίτητη, είτε αυτοί εντοπίζουν στην σημερινή προσπάθεια ενοποίησης της Ευρώπης την δίωξη του χριστιανισμού, είτε όχι.
Πώς φτάσαμε, λοιπόν, στο δημοκρατικό, ανθρώπινο δικαίωμα που περιλαμβάνει τα πάντα εκτός από την πίστη στον Χριστό; Πώς διαμορφώθηκαν οι ευρωπαϊκοί Εθνισμοί και οι ευρωκεντρικοί Διεθνισμοί μετά την πτώση της Κωνσταντινούπολης (1453); Ποια ήταν η Συνθήκη της Βεστφαλίας στο τέλος του Τριακονταετούς πολέμου που θεμελίωσε την πολιτική διαίρεση της χριστιανικής Δύσης; Ποιο ρόλο έπαιξαν οι Ναπολεόντειοι πόλεμοι που στόχο είχαν την ίδρυση μιας νέας «Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας»; Τι συμφωνήθηκε στο Συνέδριο της Βιέννης (1814-15); Το θέμα αφορά άμεσα τους Έλληνες όχι μόνο λόγω του «Βυζαντίου»· η Επανάσταση του 1821 αναδύεται από το Συνέδριο της Βιέννης και μέσα από τις εσωτερικές της συγκρούσεις δημιουργεί, τελικά, μια μορφή έθνους-κράτους πολύ κοντά στην Βεστφαλία του 1648 και στην Αγγλία του 1532, όταν ο Ερρίκος Η΄ αποκόπτει την Εκκλησία της από την Ρώμη και την θέτει υπό την ηγεσία του. Το κράτος αυτό ανέλαβε να κατεδαφίσει η ευρωπαϊκή πολιτική Βρυξελλών και Φρανκφούρτης με την αιτιολογία της «ενσωμάτωσης» σ’ ένα προκαθορισμένο από το παρελθόν (;) περιβάλλον.

Τι είναι η παθολογική ζήλια και πώς αντιμετωπίζεται;

Όλοι μας μπορεί να βιώσουμε ένα αίσθημα ζήλιας στις σχέσεις μας. Ή ζήλια είναι φυσιολογική και μπορεί να εμφανιστεί στις ερωτικές σχέσεις, στις φιλίες ή και στις σχέσεις με τα συγγενικά πρόσωπα. Το άτομο που ζηλεύει αισθάνεται ότι απειλείται η σχέση του από κάποιον άλλον.


Στις ερωτικές σχέσεις, όταν η ζήλια είναι υπερβολική ή αδικαιολόγητη είναι πιθανό να προκαλέσει μεγάλη δυσφορία και στους δύο συντρόφους. Η αντικειμενικά αδικαιολόγητη και επίμονη ζήλια που ενέχει παραληρηματικές ιδέες ονομάζεται παθολογική. Ενέχει έναν μεγάλο φόβο εγκατάλειψης και προδοσίας, ο οποίος πυροδοτεί εκρήξεις οργής, ελεγκτικές συμπεριφορές και αδυναμία ικανοποίησης από την σχέση.
Συχνά (σύμφωνα με έρευνες στο 37-58% των περιπτώσεων), συνυπάρχει κάποια άλλη ψυχιατρική διαταραχή, όπως ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή ή κάποια διαταραχή προσωπικότητας. Σε άλλες περιπτώσεις συνυπάρχει κατάθλιψη, αλκοολισμός, άνοια και άλλες εγκεφαλικές βλάβες.

Ψάχνουμε το τέλειο ταίρι αντί να δημιουργήσουμε την τέλεια αγάπη



Είναι αρκετά συνηθισμένο να μη νοιώθουμε ευχαριστημένοι αναφορικά με τον ερωτικό τομέα της ζωής μας. Μπορεί να είμαστε μόνοι και να θέλουμε να κάνουμε μία σχέση ή μπορεί να έχουμε σχέση αλλά να μην είμαστε ικανοποιημένοι μέσα σ’ αυτή.

Όπως και να ‘χει, συνήθως αποδίδουμε την αιτία απουσίας ικανοποίησης στην ερωτική μας ζωή στο ότι δεν έχουμε βρει το πρόσωπο που είναι κατάλληλο για μας.

Ίσως όμως θα πρέπει να αναρωτηθούμε, μήπως ο παράγων που απαιτείται για μία ευτυχισμένη σχέση, δεν είναι να βρούμε τον τέλειο άνθρωπο, αλλά να τελειοποιήσουμε το πώς τον αγαπάμε;

Πώς οι προτιμήσεις μας μετατρέπονται σε ανάγκες

Συνήθως η αγάπη μας συνοδεύεται από ένα πλήθος αναγκών που περιμένουμε να μας ικανοποιήσει ο άλλος. Π.χ. έχουμε την ανάγκη να μας εκφράζουν αγάπη, αποδοχή και σεβασμό, να μας αφιερώνουν χρόνο, να μας δείχνουν ότι μας καταλαβαίνουν (και άρα μεταξύ άλλων και ότι έχουν και ίδιο σύστημα αξιών και αισθητικής με μας), ότι μας υπολογίζουν, ότι θέλουν πολύ τη συντροφιά μας, ότι μας ποθούν, έχουμε ανάγκη να μας κάνουν να αισθανόμαστε ασφαλείς ότι θα είναι πάντα εκεί για μας κ.λπ.

Ας σημειώσουμε ότι όταν μιλάμε για ανάγκες, δεν ισχύει πως απλά προτιμάμε, πως απλά έχουμε μία ροπή προς τα παραπάνω, αλλά ότι έχουμε την αίσθηση πως πρέπει οπωσδήποτε να τα πάρουμε από τον άλλον. Αυτό το αίσθημα όπως θα δούμε παρακάτω αλλοιώνει την ποιότητα της αγάπης μας.

Η αιτία για το ότι οι προτιμήσεις μας μετατρέπονται σε ανάγκες, είναι σε τελευταία ανάλυση η ίδια: ένα συνειδητό ή υποσυνείδητο αίσθημα ανεπάρκειας (ότι δεν είμαστε εντάξει όπως είμαστε ή ότι δεν κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε) και συνεπαγόμενης ανασφάλειας. Αυτή η ανασφάλεια με τη σειρά της μας κάνει να απαιτούμε επιβεβαίωση απ’ έξω για να καλυφθεί. Όσο πιο έντονο είναι το αίσθημα ανεπάρκειας και ανασφάλειας, τόσο πιο επιτακτικές γίνονται και οι ανάγκες μας που περιμένουν να καλυφθούν από τον άλλον.

Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και συμπεριφορές του άλλου που ενδεχομένως διαφορετικά να τις βρίσκαμε μικρής σημασίας, τώρα που πυροδοτούν το αίσθημα ανασφάλειάς μας και αφήνουν ακάλυπτες τις επιτακτικές μας ανάγκες, μας προκαλούν υπερβολικά αρνητικές συναισθηματικές αντιδράσεις.

Πώς να εφαρμόσετε τον νόμο της έλξης με 5 θαυματουργά βήματα



Ο ‘νόμος της έλξης’ είναι κάτι που κάνουμε ασυνείδητα κάθε στιγμή της ζωής μας.

Όταν αξιοποιούμε τις καλές συνήθειες στην ζωή μας όπως το πρωινό ξύπνημα, τo να είμαστε επίμονοι στην κατεύθυνση που έχουμε επιλέξει, το να έχουμε μια καθημερινή λίστα με τα πράγματα που πρέπει να κάνουμε και το να έχουμε οράματα για το μέλλον (τι θα θέλαμε να έχουμε και που να μένουμε), φτάνουμε όλο και πιο κοντά στο μεγαλείο.

Βλέπετε, όταν φανταζόμαστε πράγματα κάθε μέρα, έλκουμε τα πράγματα που φανταζόμαστε. Ίσως νιώθετε πως η κακή τύχη σας περικλείει όταν όλα δείχνουν άσχημα και χωρίς αξία. Είναι επειδή συνεχώς βασιζόμαστε στα άσχημα συναισθήματα και σκεφτόμαστε πως «Η κακή τύχη με βρίσκει παντού.» 

Είναι αναλόγως το πως έλκεται ο νόμος της έλξης. Δεν υπάρχουν επιστημονικές αποδείξεις, αλλά πολλά παραδείγματα. Οι άνθρωποι δεν γίνονται απλώς χαρούμενοι, επιτυχημένοι ή βρίσκουν την αγάπη. Είναι όλα θέμα συνδυασμού των καταστάσεων που μας οδηγούν στην κατεύθυνση που έλκουμε.

5 βήματα για να εφαρμόσετε τον νόμο της έλξης που θα σας εξηγήσουν το θέμα εκτενώς.

(Η προσπάθεια και το κουράγιο δεν είναι αρκετά χωρίς τον σκοπό και την κατεύθυνση.- John F. Kennedy)

Είναι αλήθεια παράξενο όταν κάποιος δεν ξέρει τι θέλει να γίνει. Εννοώ ξέρετε πως σας αρέσει η επιτυχία, η πολύτιμη ζωή και το να είστε περικυκλωμένοι από μια χαρούμενη οικογένεια, αλλά δεν έχετε ιδέα πως να το κάνετε (προσελκύσετε) αυτό.

Το κενό ανάμεσα στην ευτυχία, την επιτυχία και την χαρούμενη οικογένεια είναι αυτό που αποκαλούμε σκοπό. Φανταστείτε ένα ατελείωτο δρόμο με μαύρα και κόκκινα τριαντάφυλλα. Αυτόν τον δρόμο πρέπει να περπατήσετε για να αποκτήσετε τα 3 παραπάνω. Κατά τη διάρκεια των μαύρων τριαντάφυλλων θα πρέπει να φαντάζεστε τα κόκκινα, γιατί ο δρόμος θα συνεχίζει να εμφανίζει τα μαύρα. Είναι αναλόγως με το πως η ενέργεια δονείται και στέλνει συχνότητες για να προσθέσει περισσότερα μαύρα ή κόκκινα τριαντάφυλλα (ανάλογα με την φαντασία σας).

Οπότε ανακαλύψτε κάτι στο οποίο θα επιμένετε ακόμα και όταν όλα δείχνουν πως κάθε γωνιά είναι γεμάτη με μαύρα τριαντάφυλλα. Προσπαθήστε να φαντάζεστε αυτόν τον στόχο πίσω από κάθε τριαντάφυλλο.

Κανείς δεν μπορεί να το κάνει αυτό για εμάς.

«Η ζωή είναι αυτό που σου συμβαίνει ενώ είσαι απασχολημένος με άλλα σχέδια» [Τζον Λέννον – (ΑΛΛΑΝ ΠΕΡΣΥ)]



O Nτάντε Πανζέρι σταδιοδρόμησε ως δημοσιογράφος στο θρυλικό αργεντίνικο περιοδικό El Grafico και μας κληροδότησε την άποψή του για το ποδόσφαιρο στο ανυπέρβλητο βιβλίο του La dinamica de lo impensado [ H δυναμική αυτού που δεν το έχουμε σκεφτεί από πριν]. Στις σελίδες του μας προειδοποιούσε από τότε για τον κίνδυνο που διέτρεχε, τέλη της δεκαετίας του ’60, ο «βασιλιάς» των σπορ από τη σόου μπίζνες του γραφείου και της γραβάτας.
Αντιθέτως, εκείνος πίστευε στην καθαρότητα της διασκέδασης: «Το ποδόσφαιρο, για να είναι σοβαρό, πρέπει να είναι παιχνίδι».
Ο Πανζέρι είχε συνείδηση του μη λογικού, του ανέλπιστου και του μαγικού του αθλήματος αυτού, το οποίο αντιλαμβανόταν ως «μία κρυφή επιστήμη που είναι αδύνατον να διδαχθεί». Κι αν υπάρχει κάτι που να είναι μη λογικό, ανέλπιστο, μαγικό και αδύνατον να διδαχθεί, αυτό είναι η ίδια η ζωή. Ωστόσο προσπαθούμε να πάρουμε τον έλεγχό της, να τη βάλουμε σε τάξη και να τη δομήσουμε κάνοντας σχέδια. Θα μπορούσαμε να ορίσουμε τον άνθρωπο ως το θηλαστικό που κάνει σχέδια, ενώ ο Τζον Λέννον μάς έχει ήδη προειδοποιήσει ότι «η ζωή είναι αυτό που σου συμβαίνει ενώ είσαι απασχολημένος με άλλα σχέδια». Το βέβαιο είναι ότι τα τελευταία χρόνια έχει γίνει πολύ της μόδας ο σχεδιασμός, είτε επιχειρησιακός είτε προσωπικός. Ειδικοί κάθε είδους κηρύττουν ότι πρέπει να κάνουμε σχέδια, να πετυχαίνουμε στόχους και να κατορθώνουμε βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Ωστόσο ήδη άρχισαν να εμφανίζονται φωνές που διαβεβαιώνουν ότι το να κάνουμε σχέδια μπορεί να είναι ακόμα και αρνητικό.

Χάθηκες στην ύλη, άνθρωπε και ξέχασες πώς είναι να μετράς αστέρια..


Γράφει η Ειρήνη Σταυρακάκη
Η ζωή είναι ένας αόρατος λαβύρινθος, μέσα σε κλίνες σου δίνει ευκαιρίες, σε κάνει να ελπίζεις σε κάθε στροφή του, σου ανοίγει ακόμη και δρόμους όταν νομίζεις πως έχεις χαθεί. Ένα μόνο πράγμα ζητάει από σένα, αρκεί να το πιάσεις, να μην της κλείσεις τις πόρτες, να μην αγκαλιάσεις τον κόσμο της ύλης…
Και σε αυτό το σημείο φτάνεις στην παγίδα της! Η ύλη, αυτός είναι ο μεγαλύτερος εχθρός σου, σε πιάνει απροετοίμαστο, σε αναγκάζει πολλές φορές να λοξοδρομείς και να χάνεις το νήμα σου, τους στόχους σου, τα όνειρά σου. Θέλει να σε κρατήσει ριζωμένο στη γη, να κοιτάς μόνο ό,τι υπάρχει μπροστά σου φτιαγμένο από τα υλικά που σου δίνει απλόχερα χωρίς δισταγμούς. Σου τάζει καλύτερη ζωή γεμάτη με πλούτη, έρωτες και εφήμερα πάθη.
Τα λασπωμένα περσινά σου παπούτσια , στα μετατρέπει σε δερμάτινες μπότες, το φθαρμένο γεμάτο μπαλώματα παλτό σου, γίνεται γούνα από δέρματα ζώων, που έπεσαν με ορμή πάνω στο χώμα για ένα ανθρώπινο βίτσιο. Τον ουρανό τον ξεχνάς; Τις ευχές σου για αγάπη και φίλους;
Χάθηκες πάνω στη γη και ξέχασες πώς να μετράς τα αστέρια, πώς να βλέπεις τα τόξα, τις ζώνες, τους σκορπιούς…

Νοέμβριος* Με Χρυσά Φτερά Αγάπης*





Νοέμβριος*


Ο Μήνας του Σκορπιού*


Ο Μήνας του Άρη και του Πλούτωνα*


Ο Μήνας που το Σκοτάδι μεγαλώνει,


και η Φύση σαν την Περσεφόνη


οδεύει στον Κάτω Κόσμο της*





Ο Νοέμβριος


είναι ο Μήνας της Μεταμόρφωσης*


Κάθε Χρόνο τις μέρες αυτές


συντελείται στο Αόρατο Πεδίο


μια Μεγάλη Θεραπεία


καθώς ο Σκορπιός συμβολίζει


την Μέγιστη Πράξη Μαγείας


που είναι η Ίδια η Αναγέννηση


του Εαυτού*


Το Μυστήριο της Ζωής


(Έρωτας Αναπαραγωγή Γέννηση)


και του Θανάτου


( Μοναξιά Φθορά Τέλος Παλιγγενεσία)*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα