Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

©ΕΥΧΕΣ............... (ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ)


©Αυτο που κοιτουν τα δυο αδεσποτα της φωτογραφιας μας ειναι ενα λαμπερο αστερι. Καποτε ενα αλλο λαμπερο αστερι εγινε οδηγος σε αυτους που οδευαν σε αυτο που λεμε μορφη της αγαπης.


Με την υπαρχουσα κατασταση που βιωνουμε, εχω την αισθηση οτι ολοι θελουμε να υψωσουμε τα ματια στον ουρανο και να ψαξουμε το δικο μας αστερι-οδηγο.
Φετος γι' αυτα τα Χριστουγεννα δεν εχω να πω πολλα πραγματα, εως και τιποτα. Πως μπορεις να ξεστομισεις ευχες σε καποιον, η σε καποιους που εχουν πληγει απο αυτη τη λαιλαπα που κομψα καποιοι την ονομασαν οικονομικη κριση.

Θα παραχωρησω λοιπον τη θεση μου στα ζωακια και δη τα αδεσποτα, τα οποια ειναι σε θεση να κατανοουν προβληματα, γιατι τα βιωνουν μια ζωη και ισως αυτο που θα εχουν να μας πουν να αποτελειται απο ελπιδα και ευχες.
Τι θα μπορουσε να πει ενα αδεσποτο?
-Ευχομαι καθημερινα να εχω φαγητο να τρωω.
-Εφ' οσον δε μπορω να το εξασφαλισω απο μονο μου, θα στηριχθω στη δικη σας βοηθεια.
-Δε θελω να με λυπηθειτε, αλλα να με αγαπησετε και αυτο που κανετε, να το κανετε με την καρδια σας.
-Ευχομαι να εχω ενα σπιτι να μενω και να σταματησω να ειμαι αστεγο, γιατι εχω και εγω δικαιωμα σε μια ζεστη γωνια να αραξω και να κοιμηθω και να μη με τρωει ο καιρος, ποτε το κρυο και ποτε η ζεστη. 

Μου αρκει να ειμαι μεσα και ποσως με απασχολει αν εχετε η οχι λεφτα για πετρελαιο.
 Εγω θα ζεσταθω, γιατι εχω τη γουνα μου. 
Μπορω ομως να ξαπλωσω μαζι σας, να ζεστανω και εσας.
Τα κρυα βραδια, επιτρεψτε μου λοιπον να επισκεφτω και το κρεββατι σας. Ποδαρακια και χερακια θα γινουν φουρνος στη στιγμη.
-Ευχομαι να βρεθει συντομα η οικογενεια που θα θελησει να με κανει μελος της.

Οση αγαπη θα μου δωσουν, θα την ανταποδωσω στο επακρο, γιατι οταν εισαι αδεσποτος εχεις μαθει να εκτιμας τα παντα.
-Ευχομαι να σταματησουν οι κακοποιησεις για καθε ζωντανο πλασμα, διποδο, η τετραποδο.

Ειναι δικαιωμα του καθενος να μη θελει ενα ζωο. 
Δεν ειναι δικαιωμα ομως κανενος να το κακοποιει και κατ' επεκταση να το δηλητηριαζει για να το ξεφορτωθει απο τη γειτονια του, η γιατι ετσι επιβαλλεται να γινει.
Γι' αυτο για οσους μεχρι στιγμης διεπραξαν αυτο το εγκλημα, μακαρι να εχουν και αυτοι το ιδιο τελος.
-Λυπαμαι για τις... κακιουλες μου, γιατι αυτο δεν ειναι ευχη, αλλα κατι αλλο, ομως δε μπορω να ζω με το αγχος οτι αυριο ισως και εγω φυγω απο τη ζωη με αυτον τον απαισιο τροπο.
-Τελος, ευχομαι Καλα Χριστουγεννα σε ολους, διποδους, τετραποδους, αποδους, στους παντες. Μακαρι ολες οι επιθυμιες σας να πραγματοποιηθουν, μακαρι να ερθουν καλυτερες ημερες, μακαρι οι υιοθεσιες να μη σταματησουν ποτε και μια ευχη


ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ. ΚΟΙΝΟΣ: ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ.

-Οτι με συμφερει λεω, αλλα αυτο επιθυμω και δε μπορω να πω κατι αλλο, η να το πω με αλλον τροπο.


-Να εχετε ολοι την υγεια σας. Μη χασετε το κουραγιο σας ΠΟΤΕ, μην απογοητευτειτε ΠΟΤΕ, γιατι δυστυχως στη φυση επιβιωνει ο πιο δυνατος και εμεις πρεπει να επιβιωσουμε ΟΛΟΙ... Και για να γινει αυτο πρεπει να γινουμε ΔΥΝΑΤΟΙ.


Μην παψετε ΠΟΤΕ να ελπιζετε. Αυτοι που ανοιξαν το κουτι της πανδωρας, δεν υπολογισαν οτι στο τελος υπαρχει και ελπιδα... Και σιγουρα υπαρχει!!!

Με πολυ αγαπη, ενα αδεσποτο...!!!



ΠΗΓΗ/www.facebook.com/pages/ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ-

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΓΙΑ-ΤΑ-ΖΩΑ/174051975954985?fref=ts



ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα