Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Σύμφωνα με το νόμο ήμουν...


Ορισμένες φορές... ναι.. υπάρχουν κείμενα που δεν θα ήθελες να διαβάζεις.. 
ισχύει αυτό για μια κατηγορία ανθρώπων.

Είναι η κατηγορία των ανθρώπων που ενώ ναι.. πάνε στο.. όχι.. και όταν 
διαβάζουν παρόμοια κείμενα.. τότε είναι που λένε.. 
αποκλείεται.. ή αυτά είναι βλακείες..

Υπάρχει όμως και μια άλλη κατηγορία που διαβάζει κείμενα και λέει... 
κοίτα να δείς.. για κάτσε.. εμένα δηλαδή τι μου λείπει 
από το χαρακτήρα μου για να αντιδράσω κατά αυτό το τρόπο...

Το παρακάτω κείμενο είναι και για τις 2 αυτές κατηγορίες. Ένα είναι σίγουρο. 
Κανείς δεν αντιδρά με τον ίδιο τρόπο όταν διαβάζει κάτι.

Θίγει, και θα συμφωνήσω μαζί σας, το εγωισμό. Σε σημείο που να σου θυμίζει
 τις αδυναμίες του χαρακτήρα σου, που δεν έχουν βέβαια να κάνουν με 
συμπεριφορές, αλλά με το τι νοοτροπία έχεις ως άνθρωπος.. φοβάσαι ή όχι? 
Τολμάς ή κάνεις πίσω? Διεκδικείς ή συμβιβάζεσαι?

Πριν σας παραθέσω το κείμενο, θα έλεγα ότι μερικώς έχει σχέση με το παρακάτω..

" Το βασικό πρόβλημα που έχουν οι περισσότεροι άνθρωποι είναι ότι δεν κάνουν
 τίποτα για να λύσουν το βασικό τους πρόβλημα "

Dr. Norman Vincent Price.

Για να διαβάσουμε πώς κάποιος το έλυσε.

" Σύμφωνα με τον νόμο ήμουν ενήλικας, όμως δρούσα εθελοντικά σαν ατίθασος
 έφηβος, θέλοντας να αποφασίζω μόνος μου.. 
ενώ.. ήμουν απόλυτα εξαρτημένος.. από τους πραγματικούς ενήλικες στη ζωή 
μου...

Στους πραγματικούς ενήλικες που μου έδιναν κάθε μήνα το μισθό μου, τους 
πραγματικούς ενήλικες που μου έλεγαν πώς να
 έρχομαι ντυμένος στη δουλειά μου.. τι ώρα θα ερχόμουν.. πότε μπορούσα να 
φύγω για διακοπές.. τους πραγματικούς ενήλικες 
που είχαν την δύναμη ή να με ανεβάσουν ψηλά.. ή να με τσακίσουν..

Ένιωθα σαν το παιδί που έμενε με τους γονείς τους.. " Δικό μου το σπίτι, δικοί 
μου και οι κανόνες.."

Το εισόδημά μου εξαρτιόταν από τους άλλους.. ποιός εξάλλου λαμβάνει αυτά που 
αξίζει.. το ωράριο μου.. εξαρτιόταν από 
άλλους.. {έχουμε πολύ δουλειά.. κάτσε..} η ευτυχία μου.. εξαρτόταν από
 άλλους..

Το 1986 παραιτήθηκα.. και τότε αποφάσισα να κάνω την δική μου δουλειά.. 
και έτσι ξεκίνησαν τα πιο παραγωγικά χρόνια 
της ζωής μου και τα πιο εύπορα. Όταν μάζεψα τα πράγματά μου, ξεκίνησε η
 δική μου Ημέρα Της Ανεξαρτησίας.."

Dr. Steve Price, πρώην καθηγητής και προπονητής στο Σπρίνγκφιλντ του Ιλινόις.
 Είναι ιδιοκτήτης επιχειρήσεων, επενδυτής
 ακινήτων και συγγραφέας. Έχει γράψει -μόνος του ή σε συνεργασία με άλλους- 
περισσότερα από 20 βιβλία προσωπικής βελτίωσης και επιχειρηματικότητας.


21dreamlife


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα