Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Το μεγαλύτερο μέρος αυτού που είσαι είναι ένα μάτσο κακές συνήθειες



Ο Σωκράτης χαμογέλασε ειρωνικά, λέγοντας μου, «Μακάρι να ήταν τόσο απλό. Αυτή τη στιγμή είσαι μια μπερδεμένη μάζα βραχυκυκλωμένων κυκλωμάτων και ντεμοντέ συνηθειών. 

Πρέπει να αλλάξεις τις συνήθειες σου όσον αφορά αυτά που πράττεις, τις σκέψεις σου, τα όνειρα σου και τον τρόπο που βλέπεις τον κόσμο. 

Το μεγαλύτερο μέρος αυτού που είσαι είναι ένα μάτσο κακές συνήθειες».

Άρχιζε να γίνεται εκνευριστικός.


 «Να πάρει η ευχή, Σωκράτη, ξεπέρασα μερικές μεγάλες δυσκολίες και συνεχίζω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Δεν μπορείς να μου δείχνεις λίγο σεβασμό;»

Έριξε πίσω το κεφάλι του και άρχισε να γελάει. 


Μετά ήρθε προς το μέρος μου και μου έβγαλε το πουκάμισο απ' το παντελόνι. 

Πήγα να το τακτοποιήσω ξανά, και εκείνος μου ανακάτεψε άγρια τα μαλλιά.

 «Άκουσε με, Ω Μεγάλε Παλιάτσε, όλοι οι άνθρωποι θέλουν να τους σέβονται.


 Αλλά δεν αρκεί να γυρίζεις εδώ κι εκεί λέγοντας "Σας παρακαλώ, σεβαστείτε με." 
Πρέπει να κερδίσεις τον σεβασμό με το να φέρεσαι κατάλληλα — και ο σεβασμός ενός πολεμιστή δεν κερδίζεται εύκολα».

Μέτρησα μέχρι το δέκα, και τον ρώτησα, «Πώς λοιπόν θα κερδίσω τον σεβασμό σου, Ω Μεγάλε και Φοβερέ Πολεμιστή;»


«Αλλάζοντας τον ρόλο σου».


«Ποιόν ρόλο μου;»


«Τον ρόλο "ο καημένος εγώ", φυσικά. 


Σταμάτα να είσαι τόσο περήφανος για τη μετριότητα — δείξε μου ότι έχεις λίγο πνεύμα!» 

Χαμογελώντας πονηρά, ο Σωκράτης σηκώθηκε απότομα, με χαστούκισε παιχνιδιάρικα στο μάγουλο, και μετά μου τσίμπησε τα πλευρά.

''Ο δρόμος του Ειρηνικού πολεμιστή'' Νταν Μίλμαν




ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα