Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Η Δίαιτα της Συγγνώμης

Αποτέλεσμα εικόνας για Η Δίαιτα της Συγνώμης

Ίσως ο νους σας είναι ακόμα εθισμένος να σκέφτεται ότι χρειάζεται να κάνει δίαιτα από κάποιο πράγμα. Έτσι, γιατί να μη δημιουργήσετε ένα εντελώς καινούργιο είδος δίαιτας, ένα είδος για το οποίο δε χρειάζεται να εγκαταλείψετε καθόλου τροφές ή θερμίδες;
Σκέφτηκα ότι αν κάνατε κάτι εβδομήντα φορές το εφτά, θα έδειχνε ότι η πρόθεσή σας είναι τόσο υπέρτατη ώστε το εννοούσατε πραγματικά. Θα ξαναπρογραμματίζατε τον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή αρκετά καλά ώστε ο Θεός να καταλάβει ότι τώρα το εννοείται αληθινά και πραγματικά, και ότι όντως είστε αληθινά έτοιμοι. Κατόπιν, θα δεχόσαστε όλη την ενέργεια που χρειάζεται ποτέ για να σας βοηθήσει να πετύχετε εκείνο το μόνιμο αποτέλεσμα.
Προφανώς, όταν η συγχώρεση ολοκληρωθεί, θα υπάρχει μια ροή ενέργειας που είναι ολοκληρωτική αγάπη και θα είναι εύκολο να καθοδηγείτε τα μόριά σας στο ακριβές επιθυμητό βάρος. Τα μόρια, απλώς θα ανταποκρίνονται αμέσως στο νου σας. Αλλά, ενόσω είστε κολλημένοι στο μίσος και το θυμό, το σώμα σας αντιδρά σαν ανόητο παιδί και δεν θα υπακούει στις οδηγίες σας.

Χρησιμοποιώντας τη Δίαιτα της Συγγνώμης


Πρώτη Εβδομάδα:
Αυτήν την εβδομάδα γράψτε μια δήλωση εβδομήντα φορές κάθε μέρα επί εφτά μέρες. Μπορείτε να γράφετε τριάντα πέντε το πρωί και τριάντα πέντε το βράδυ. Χρησιμοποιήστε τη δήλωση που ταιριάζει σ΄εσάς. Σας δίνω ένα παράδειγμα:
Εγώ, ο/η…………………………………………………., συγχωρώ εντελώς τον πατέρα μου.
Δεύτερη Εβδομάδα:
Την δεύτερη εβδομάδα, γράψτε άλλη μια δήλωση εβδομήντα φορές κάθε μέρα για εφτά μέρες. Σας δίνω ένα παράδειγμα:
Εγώ, ο/η…………………………………………………., συγχωρώ εντελώς την μητέρα μου.
Τρίτη Εβδομάδα:
Την τρίτη εβδομάδα γράψτε αυτή τη δήλωση που αναφέρεται στον εαυτό σας με τον ίδιο τρόπο όπως τις προηγούμενες. Εβδομήντα φορές την ημέρα επί εφτά μέρες. Σας δίνω ένα παράδειγμα:
Εγώ, ο/η…………………………………………………., συγχωρώ εντελώς τον εαυτό μου.
Τέταρτη Εβδομάδα:
Τώρα γράψτε αυτή την δήλωση εβδομήντα φορές επί εφτά μέρες για να απελευθερώσετε οποιοδήποτε τραύμα ή θυμό έχετε από/ για κάποιο άτομο. Σας δίνω ένα παράδειγμα:
Εγώ, ο/η…………………………………………………., συγχωρώ εντελώς τον/την………………………
Δηλώσεις σχετικές με τη Συγγνώμη
  1. Εγώ, ο/η………………………………………, είμαι έτοιμος/η να συγχωρήσω τον εαυτό μου τώρα.
  2. Εγώ, ο/η………………………………………, είμαι έτοιμος/η να συγχωρήσω όσους συνήθιζα να κατηγορώ ότι με αδίκησαν για κάποιο λόγο.
  3. Είναι ασφαλές για μένα, τον/την…………………………………………., να συγχωρήσω τον εαυτό μου τώρα.
  4. Είναι ασφαλές για μένα, τον/την………………………………………….,να συγχωρήσω όσους κατηγορούσα κάποτε ότι με αδίκησαν.
  5. Εγώ, ο/η……………………………………..,αξίζω και επιθυμώ την ολοκήρωση τώρα.
  6. Εγώ, ο/η……………………………………..,είμαι πρόθυμος/η, να κάνω τις δηλώσεις όσες φορές μου χρειάζεται για να κερδίσω την ολοκλήρωση.
  7. Επειδή τρέφω τον εαυτό μου με λόγια αγάπης, εγώ, ο/η………………………………., δεν χρειάζεται να τρώω όλη την ώρα.
  8. Εγώ, ο/η……………………………………..,είμαι έτοιμος/η να εγκαταλείψω το θυμό και τη μνησικακία μου τώρα.
  9. Εγώ, ο/η……………………………………..,είμαι έτοιμος/η να χαλαρώσω και να αποδεχτώ την ενέργεια, δηλαδή την ολοκληρωτική αγάπη.
  10. Εγώ, ο/η……………………………………..,μπορώ με ασφάλεια να δεχτώ αγάπη για τον εαυτό μου και να προσφέρω συγγνώμη στον εαυτό μου και στους άλλους.
  11. Εγώ, ο/η………………………………………, τρέφομαι πνευματικά.
  12. Εγώ, ο/η………………………………………,απελευθερώνω από μέσα μου κάθε τι αρνητικό.

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα