Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ

Τα τρίγωνα περιγράφουν την ψυχήν.
Το μεν ισόπλευρον τρίγωνον είναι αφιερωμένον «αινείται» εις όλας τας θείας ψυχάς, δεδομένου ότι αύται εξουσιάζονται από την Μονάδα «ως τω ενί κεκρατημένας», διότι ισότης είναι ενότητης δια τούτο και καλούνται «θείαι» διότι εο εν είναι ίδιον της θεότητος…
Το μεν ισοσκελές τρίγωνον είναι αφιερωμένον μετά τας θείας ψυχάς, εις τας δαιμονίας, αι οποίαι είναι μέσαι, υφίσταται ισότης και ανισότης ποικιλία δυνάμεων.
(Οι δαίμονες είναι το γένος που από τον καιρό που το σκέπασε πια η γη, τούτοι είναι , με τη θέληση του Διός, τα καλά πνεύματα που γυρίζουν στον κόσμο κι είναι οι φύλακες των ανθρώπων.)
Το μεν σκαληνόν τρίγωνον, που έχει και τας τρίας πλευράς ανόμοιας, είναι η εικών των ψυχών που ανέρχονται και κατέρχονται. (Το σκαληνόν τρίγωνον είναι η εικών των τοιούτων ψυχών κατά τον γενικόν κανόνα.) Εκείναι αι ψυχαί που κατέρχονται εις την γένεσιν και έρχονται από της γενέσεως, εικόνα έχουν το ορθογώνιον σκαληνόν τρίγωνον που έχει μεν την ορθήν γωνίαν την βάσιν κατά την σχέσιν επιτρίτου (4:3) και εν σχέσει προς την υποτείνουσαν τον αριθμόν της πεντάδος.
Το ορθογώνιον Ζωογονικόν τρίγωνον που σχηματίζεται εις την βάσιν του τριγώνου, ανήκει εις τον ορθόν λόγον ή ορθόν +λογισμόν, κατά την στιγμήν της ελεύσεως και της αποχωρήσεως της ψυχής εις τον κύκλον του Διονύσου Ζαγρέως ή Ζωδιακόν Κύκλον και είναι ο «δυνάμει» κριτής της κατά την αποχώρησίν της.
Η γωνία των 90Ο (μοιρών) που σχηματίζεται από τας δύο πλευράς, την κάθετον επί της οριζοντίου, ουδέποτε θα αλλάξη τον αριθμόν των μοιρών. Η ορθή γωνία έχει «δυνάμει» την γνώσιν του ορθού Λόγου, με την οποία κοινωνεί ο άνθρωπος, ο οποίος ως ένσαρκος πρέπει να την καλλιεργήση δια να κατανοήση την Πρόνοια, τον συνολικόν Θείον Νόμον και το αποτέλεσμα εξαρτάται από τας επιλογάς του, αν θα υπερισχύση η θέλησις ή η βούλησις του. {Πρόνοια είναι προ του ναού κατάστασις, εκείνη που προ-νοεί. Είναι ο θείος Νόμος συνολικώς, ο οποίος φροντίζει δι’ όλα του τα δημιουργήματα εξ ίσου με γνώμονα την Δικαιοσύνην.}
[ Η θέλησις είναι η σταθερά επιθυμία ενστίκτων και συναισθημάτων, που καθοδηγεί την τελικήν επιλογήν μεταξύ δύο ή περισσοτέρων ενδεχομένων. Εις την περίπτωσιν της θελήσεως η απόφασις έχει ληφθή εκ των προτέρων και δεν αλλάζει από την λογικήν, η οποίαν ενδεχομένως αντιτίθεται εις τα ένστικτα και το συναίσθημα.
Η βούλησις είναι η λογική εξέτασις όλων των ενδεχομένων με την πρόβλεψιν των μελλοντικών επιπτώσεων, εις την οποίαν στηρίζεται η τελική απόφασις του ελλόγου όντος. Η αμφιταλάντευσις είναι συνεχής προκειμένου μόνον κατόπιν οριστικής επιλογής να σταθεροποιηθή και να εκφρασθή ως βούλησις.]
Οι πρόγονοί μας έλεγον -Βουλή Διός- και σήμερον λέγεται -Θέλημα θεού-. Η διάκρισις του όρου οδηγεί την ανθρώπινην διάνοιαν, η οποία αναγνωρίζει την διαφοράν μεταξύ των δύο σημασιών, εις την αντίστοιχον φιλοσοφικήν διάστασιν. Η βουλή Διός είναι η έμφρων με την γνώσιν των συνεπειών, απόφασις, ενώ το θέλημα του θεού είναι η απόφασις βάσει της επιθυμίας του αλόγου και του συναισθηματικού μέρους του Όντος.
Η κάθετος ευθεία, (ΕΥ-ΘΕΙΑ) η πλευρά 3 του Ζωογονικού Τριγώνου ή ο Ουράνιος Μεσημβρινός, απεικονίζει την κάθοδον εκ των θείων κόσμων της Προνοίας, με την συνεργασίαν της οριζοντίου ευθείας, πλευράς 4 ή ο Ουράνιος Ισημερινός, δημιουργούν την σταθεράν γωνίαν των 90ο μοιρών.
Ορθός Λόγος είναι η ορθή γωνία εις την οποία ο άνθρωπος (ΑΝΩ-ΘΡΩΣΚΩ), έχει συμμετοχήν, άλλως θα ήτο παράλογον από την Πρόνοια να ζητή ορθο-λογισμόν, εάν δεν υπήρχε εξ αρχής «δυνάμει» εντός του. Ορθή γωνία (90ο ) μοιρών, Ορθός Λόγος και Αρετή συνάδουν, διότι ο ορισμός της Αρετής, είναι «η μεσότης μεταξύ ελλείψεως και υπερβολής». Ο αριθμός 90ο μοιρών είναι το «μέσον» μεταξύ 0 μοιρών και 180ο, καθώς και μεταξύ των 180ο και 360ο του Ζωδιακού Κύκλου, του Κύκλου της Ζωής.
[Ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς λέγει: Η Ορθή γωνία συμβολίζει την αρετήν, ενώ η αμβλεία και η οξεία την αοριστία, την κακία, την ένδεια και την αμετρία. ]
Μεταξύ των 180ο επιλογών/μοιρών μόνον μία είναι η αρίστη και αυτή είναι η μεσότης, δηλαδή η επιλογή που ανταποκρίνεται εις τα 90ο μοίρας. Οιανδήποτε άλλη επιλογή θα είναι ή ένδεια ή υπερβολή.
Όπως γνωρίζομεν η διατύπωσις του Πυθαγορείου Θεωρήματος έγινε από τον Θαλή: « εις παν ορθογώνιον τρίγωνον το τετράγωνον της υποτεινούσης ισούται προς το άθροισμα των τετραγώνων των δύο κάθετων πλευρών»
Το θεώρημα τούτο είναι η πορεία της ψυχής κατά την διάρκειαν της ενσαρκώσεως. Το άδράχτι της Ανάγκης είναι ο συνολικός χρόνος εις τον μακρόκκοσμον και όσον αφορά εις τον μικρόκοσμον το συνολικόν χρονικόν διάστημα των ένσαρκων βίων της ψυχής. Η Ανάγκη είναι η μητέρα των τριών Μοιρών, που εκπροσωπούν τον επί μέρους χρόνον, καθώς υφαίνουν το ύφασμα της ζωής. Αι τρεις Μοίραι κατανέμουν τον χρόνον με δικαιοδοσίας:
α) Η Άτροπος το μέλλον
β) Η Κλωθώ το παρόν
γ) Η Λάχεσις το παρελθόν
Η τριπλή αυτή αλληγορία συσχετίζεται με το ΖωογονικόνΤρίγωνονως προς τας 3 πλευράς, εάν εις κάθε μίαν των πλευρών τοποθετηθούν αι έννοιαι Πρόνοια, /Θέλησις-Βούλησις και Ειμαρμένη. Αι τρεις Μοίραι ορίζουν την λογικήν διάταξιν των ιδίων των αριθμών, που εκπροσωπούνται δια των 3, 4 και 5, αφού εν συνεχεία υψωθούν εις το τετράγωνον, δηλαδή: 3 εις το τετράγωνον + 4 εις το τετράγωνον = 5 εις το τετράγωνον.Η Ειμαρμένη/Λάχεσις /παρελθόν θα ακολουθή τον άνθρωπον πάντοτε παρούσα εις την εξελεγκτικήν πορείαν της ψυχής του, διότι μόνος του επέλεξε τον τρόπον της Ζωής, που θα ζήση εις την μελλοντικήν του ενσάρκωσιν. Η Λάχεσις μοιράζει τους κλήρους δια την σειράν προτεραιότητος και ο άνθρωπος διαλέγει ο ίδιος τον τρόπον ζωής που επιθυμεί να ζήση.Οι αριθμοί 3, 4 και 5 του Πυθαγορείου Θεωρήματος δίδουν δια της εσωτερικής των ποιότητος την αντίστοιχον θεωρητικήν και πρακτικήν ερμηνείαν εις εκάστην πλευράν του παρακάτω τριγώνου:
Η κάθετος πλευρά που έχει μήκος 3, είναι η πλευρά της Προνοίας, του συνολικού Θείου Νόμου. Το μήκος της, συνεπώς είναι σταθερόν, δεν αυξομειούται. Το ίδιο συμβαίνει και εις την ορθήν γωνίαν, την οποία σχηματίζει με την οριζόντιον. Είναι η «δυνάμει» γνώσις δια τον θνητόν του Θείου Νόμου της Προνοίας.
Όμως η γωνία της κορυφής του τριγώνου, η σχηματιζόμενη μετά της υποτεινούσης, αυξομειούται με επιπτώσεις εις τας επομένας εκδηλουμένας ενεργείας.
Η οριζόντιος πλευρά, βάσις του τριγώνου, που έχει μήκος 4, εκπροσωπεί την Θέλησιν/Βούλησιν του ανθρώπινου όντος, διότι ο αριθμός 4 αναφέρεται εις την γήινον ένσαρκον κατάστασιν και λειτουργεί αναλόγως κατά προαίρεσιν, και κατ΄επιλογήν του ανθρώπου. Η ανθρώπινη Θέλησις /Βούλησις ημπορεί να ενδυναμώνεται ή να εξασθενή συμφώνως προς την αλχημείαν των τεσσάρων στοιχείων [γη/ένστικτα - ύδωρ/συναισθήματα -αήρ/σκέψεις – πυρ/ορμή], που συνδομούν την ψυχήν. Το μήκος συνεπώς της πλευράς 4 ημπορεί να μειούται ή να αυξάνεται.
Η υποτείνουσα που έχει μήκος 5, αναφέρεται εις τον Νόμον της Ειμαρμένης/Μοίρας ή του Αντιπεπονθότος. Ο αριθμός 5 είναι η πεμπτουσία (η Πέμπτη Ουσία) των αριθμών, εκφράζων την δικαιοσύνην. Η υποτείνουσα του ορθωγωνίου τριγώνου είναι εκείνη που θα αποδώση εις τον άνθρωπον το μερίδιον, που του αναλογεί συμφώνως προς τα πεπραγμένα του, αποτέλεσμα των αιτιών (σύνθεσιν των 4 στοιχείων) που εξεπορεύθησαν από τον ίδιον. Συνεπώς η πλευρά 5 έχει κάθε δυνατότητα αυξομοιώσεως τόσον ως προς το μήκος, όσον και ως προς τον αριθμόν των μοιρών αμφοτέρων των γωνιών της.
Ο αριθμός 3 ανήκει εις την Πρόνοιαν. Λόγω της θειότητός του, εκπροσωπεί τον συνολικόν Θείον Νόμον. Νοητόν και εκδεδηλωμένον σύμπαν (3 εις το τετράγωνον=9) συγκροτούνται από τηνΆτροπον/Πρόνοια/Μέλλον, το οποίον εμφανίζεται άτροπον, αμετάτρεπον, διότι δεν αλλάζει υφήν και είναι το ίδιον δι’ όλα τα όντα της φύσεως.
Πρόονοια, Άτροπος και Μέλλον είναι η αεί υπάρχουσα κατάστασις της εν συνόλω φύσεως του αοράτου και του ορατού μορφοποποιημένου σύμπαντος. {Είναι καλόν να διευκρινηστεί, ότι υπάρχουν 32 σύμπαντα και το 33 είναι το μορφοποιημένο σύμπαν, όπου κατοικούμεν εις τη γη. Εις το πρόγραμμα τούτο, εις την ουσία ζώμεν μίαν (εικονικήν) πραγματικότητα, το οποίον περιλαμβάνει τους εγκλωβισμένους (ανθρώπους) - τους εγκλωβιστάς (αποστάτες) και τους απεγκλωβιστάς (Ολύμπιους ενσαρκωμένους Εψιλον, οι οποίοι ήρθαν εις τον πλανήτην γη, ώστε στις 21-12-2012 θα βοηθήσουν εις την διαδικασίαν της απεγκλώβισης του πλανήτη, όταν θα γίνει ευθυγράμμισην των πλανητών και διανοίξουν αι ΠΥΛΑΙ, δια την διαφώτισήν μας.) }
Πρόνοια αγαπητοί ΕΛΛΗΝΕΣ, είναι ο Νόμος, ο οποίος προνοεί (προβλέπει το μέλλον) ως αϊδιος, σταθερός και δίκαιος. Η Μοίρα Άτροπος ίσταται αδέκαστος, ορθή, του αυτού πάντοτε μήκους, κάθετος επί της οριζοντίου και δεν κλίνει προς καμμίαν κατεύθυνσιν. Είναι ο ουράνιος ζυγός της Δικαιοσύνης, ο οποίος, προεκτεινόμενος μέχρι τον Μεσημβρινόν, φέρει εις επαφήν τον ουρανόν μετά της γης, το θείον μετά του θνητού, το αόρατον μετά του ορατού. Ο αριθμός τρία είναι η ιερά μεσότης μεταξύ της αρχής της εκδηλώσεως (αριθμός δύο) και του τέλους των εκδεδηλωμένων πραγμάτων(αριθμός 4).
Ο αριθμός 4 ανήκει εις τα τέσσαρα στοιχεία της φύσεως, που εκπροσωπούν το ανθρώπινο ον και την φύσιν εν τω συνόλω της. Τα 4 στοιχεία από αισθητά μετουσιούμενα εις νοητά και εκπροσωπούνται την εσωτερικήν του όντος δομήν :
Α) Πυρ, την ορμήν, την μαχητικότητα, την λάμψιν, τον ενθουσιασμόν, την «εν Θεώ Ουσίαν του».
Β) Αήρ, την αεί κινουμένην νοητικήν σύστασιν των ιδεών και των λογικών ή παράλογων σκέψεων.
Γ) Ύδωρ, το συναισθηματικόν υπόβαθρον και την υποκειμενικήν αντίληψιν των καταστάσεων.
Δ) Γη, τα ένστικτα και τας σωματικάς ανάγκας και απαιτήσεις της καθημερινότητος.
Όυτως, τα 4 στοιχεία διαβαθμίσεις πυκνότητος, βάρους και ταχύτητος δονήσεων εις το αόρατον πεδίον, πέραν της σχέσεως των με τα υλικά, γνωστά στοιχεία του φυσικού, ορατού κόσμου. Η αρμονική μίξις των στοιχείων είναι το μέγα ζητούμενο όλων των εποχών και η τάσις προς ανεύρεσιν της σταθεράς των ισορροπίας. Είναι ΕΛΛΗΝΕΣ, η επίτευξις ΑΡΕΤΗΣ της ΨΥΧΗΣ, η αναλλοίωτος, λαμπρά αιωνία της φύσης. Ανυψούμενο το 4 εις το τετράγωνο ισούται με 16 και ισχυροποιεί εις το μέγιστον τα 4 στοιχεία. Αποδίδει εις αυτά την δυνατότητα δράσεως δια του συναισθήματος /θελήσεως ή της λογικής /βουλήσεως εις το φυσικό πεδίον κατά την ένσαρκον κατάστασιν εις το χωροχρόνον (4 σταυρού της ύλης).
Θέλησις ή Βούλησις , Κλωθώ και παρόν αποτελούν την βάσιν του τριγώνου. Το παρόν κλώθεται από τον ίδιο τον άνθρωπο επαφίεται η επιλογή μεταξύ θελήσεως ή βουλήσεως, η οποία τον οδηγεί εις την παράλογον ή λογικήν συμπεριφοράν. Προαίρεσις και επιλογή: δια της θελήσεως/δεσμεύσεως ή δια της βουλήσεως/ελευθερίας, υπάρχει εις την πλευράν 4. Η πλευρά 4 είναι η κλεις του Ζωογονικού Τριγώνου και δια της αρμονικής συλλειτουργίας ή μη των 4 στοιχείων προδιαγράφεται το μέλλον της ψυχής.
Η επιλογή ανήκει εις την προαίρεσιν του ανθρώπου, ο οποίος δια της Θελήσεως του είναι υπεύθυνος όχι μόνον του πεπρωμένου του, αλλά και του πεπρωμένου ολοκλήρου της πόλεως όπου ζει.
Η ελευθέρα βούλησις συνεπάγεται την ορθήν και ελυθέραν χρήσιν της λογικής, δυσκολοτάτη ψυχονοητική κατάστασις, που διαθέτει μόνον ο κατέχων αυτήν εκ θείας μοίρας. Οι πάντες όμως κατέχουν «δυνάμει» την Λογικήν της ορθής γωνίας και ως εκ τούτου το Ζωογονικόν Τρίγωνον επελέγη, δια να γίνη ο εκπρόσωπος όλων των ψυχών. Οι επιθυμούντες να απαλλαγούν από τον ατέρμονα κύκλον των επανασαρκώσεων άς κατευθύνουν τα βήματά των προς την πλευρά της Προνοίας, προς την πλευρά 3. Εκεί αγαπητοί συμπατριώτες ευρίσκεται αφανής και σιωπηλή η Θεία Εύνοια ή η Θεία Πρόνοια του Ζωογονικού Τριγώνου.
Ο αριθμός 5 συμπεριλαμβάνει και συναρμόζει τα πεπραγμένα του παρελθόντος του ανθρώπου. Είναι η Ειμαρμένη. Το παρελθόν είναι το σύνολο των πράξεών του, που επραγματοποιήθησαν δια της αντιληπτικότητος των 5 αισθήσεων του και τον ακολουθεί.
Ο αριθμός 5, ανυψούμενος εις το τετράγωνο ισούται με 25 και μετατρέπει εις τον εγκεφαλικόν φλοιόν τας αισθήσεις εις αισθήματα και δια των ειδικών συνάψεων εις συναισθήματα, σκέψεις, ιδέας. Ο ίδιος ο άνθρωπος είναι εκείνος ο οποίος ερμηνεύων τα μεταφερόμενα εις τον εγκέφαλον εξωτερικά ερεθίσματα των 5 αισθήσεων του, θα τα μετατρέψη εις πράξεις. Το αποτέλεσμα των πράξεων του παρελθόντος που διαμορφώνεται κατά την πορείαν του εις τον χρόνον, είναι η Ειμαρμένη.
Ο αριθμός 5, η υποτείνουσα του τριγώνου, η Ειμαρμένη, είναι ο κατ’ εξοχήν αριθμός που εκπροσωπεί συμβολικώς τον ΑΝΘΡΩΠΟΝ. (Ε=5)
[ΕΨΙΛΟΝ]=3182=>3+1+8+2=14=>1+4=5
Η ΠΕΝΤΑΣ ΕΣΤΙΝ Η ΕΝΩΣΙΣ ΕΝΟΣ ΠΕΡΑΤΟΣ ΟΡΘΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΗΜΙΚΥΚΛΙΟΥ=6053=>6+0+5+3=14=>1+4=5
Η ΠΕΝΤΑΣ=644=>6+4+4=14=>1+4=5
(Η ΠΕΝΤΑΣ=Η ΘΕΙΑ ΤΡΙΑΣ=644)
ΤΟ ΠΕΜΠΤΟΝ=995=>9+9+5=23=>2+3=5
ΠΕΝΤΑΔΙΚΟΝ=590=>5+9=14=>1+4=5
Ο Πεντάκτινος Αστήρ ή το Πεντάγωνον τοποθετεί την κεφαλήν του ανθρώπου ρις το άνω τρίγωνο και τα 4 μέλη του εις τα 4 σχηματιζόμενα άλλα τρίγωνα, δίδων εις το πεντάκτινο ή πεντάλφα τα γράμματα της Υγιείας.
Υ Γ Ι Ε Ι Α / ΕΥ +ΓΥΙΑ
Τα εύ γυία , τα μέλη του ανθρώπινου σώματος πρέπει να είναι εύ, εις κατάστασιν αρίστης λειτουργίας, να είναι δηλαδή υγιή.
Αγαπητοί ΕΛΛΗΝΕΣ σας εύχομαι ΚΑΛΗ ΥΓΙΕΙΑ και να ΑΡΙΣΤΕΥΕΤΑΙ.
Με εκτίμηση σε όλους
Ι Φ Ι Γ Ε Ν Η Σ
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα