Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Εγνώρισα την καταχτητικότητα του πέους, μα και τη νωχελικότητα του αιδοίου.



Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΩ ΤΟΝ ΕΡΜΟΛΑΟ - ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΤΟΛΕΩΝ

Ο ΑΥΝΑΝ ήτανε, σίγουρα, αυτάρκης. Τουλάχιστον αν συγκριθεί με τα μέτρα της καθημερινής ερωτικής έκφρασης των ανθρώπων. 

Κάποτε άκουσα πως ο αυνανισμός είναι η υψίστη έκφραση μοναξιάς. 

Διαφωνώ — διαφωνώ τόσο για το «ύψιστη», όσο και για το «μοναξιά». 

Εγώ πιστεύω πως είναι μια προχωρημένη εκδήλωση ερωτικής αυτάρκειας. 

Προχωρημένη, αλλά πάντα πεπερασμένη. 

Το μηδέποτε οριοθετούμενο ανευρίσκεται στην έλλειψη κάθε σύμβασης, και τι άλλο από σύμβαση είναι η εκσπερμάτωση ή ο οργασμός;

Προικίσθηκα από τη δυνατότητα να υπερβαίνω τον σπασμό, ακριβώς όπως υπερβαίνω και την όποια άλλη σωματική λειτουργία. 

Δεν υφίσταμαι τον εξευτελισμό των εντέρων, τη μηδαμινότητα της ουροδόχου κύστης, τη χυδαιότητα της πείνας, τη μικρότητα της θερμοκρασίας, τη δεσμευτικότητα των συναισθημάτων, το υποτιμητικό του πόνου, την αφέλεια της χαράς, το άνοστο της κατανάλωσης.


 Αυτό δε σημαίνει πως δεν έχω ανάγκες — έχω, μόνο που στη δική μου περίπτωση χαρακτηρίζονται σαν διαθέσεις. 

Και αγόρασα και χάρηκα και πόνεσα και αγάπησα ή μίσησα και κρύωσα ή ίδρωσα και πείνασα και ούρησα και αφόδευσα, όπως και εκσπερμάτωσα ή έφτασα σε οργασμό. 

Εγνώρισα την καταχτητικότατα του πέους, μα και τη νωχελικότητα του αιδοίου.

 Γεύτηκα τα πάντα, όχι όταν και όπως η ανάγκη και το προκαθορισμένο μου επέβαλαν, μα όπως η προσωπική μου διάθεση επέλεξε. 

Μια απόλυτα αυτοελεγχόμενη διάθεση και συνάμα ολοκληρωτικά γενεσιουργός. 

Δεν έχω υπόσταση σάρκινη ή φυλετική. 

Και όμως υπάρχω με τη μορφή του ανθρώπινου όντος — και πιο συχνά επιλέγω τη μορφή του άρρενος. 

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΩ ΤΟΝ ΕΡΜΟΛΑΟ - ΜΑΝΟΣ ΚΟΝΤΟΛΕΩΝ

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΕΝΑΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επειδη Η Ανθρωπινη Ιστορια Δεν Εχει Ειπωθει Ποτε.....Ειπαμε κι εμεις να βαλουμε το χερακι μας!

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Το Ενατο Κυμα